Citat:
Ursprungligen postat av
Reviews
Manipulerad eller inte, vi utläser olika. Min bedömning är att hon i vissa avsnitt både manipulerar och utnyttjar. Vid något tillfälle får jag intrycket att han också blir sur. Inget man ska dra för stora växlar på då de för det allra mesta verkar komma bra överens.
Svart/vitt tänkande försvårar lätt en diskussion. Och nu har det blivit antingen/eller.
För att återgå till vad du från början ville ha sagt.. KJ gillade VB och tog henne för den hon var. På det viset var den här relationen något annorlunda än VB´s övriga.
Jo men det är ju det jag vill ha fram..
Den relationen var annorlunda mot vad hon annars fick erfara.. Han brydde sig om henne och ville finnas där för henne.. Hur hon betedde sig mot KJ kan jag inte säga men min uppfattning om att hon var den dominanta.. kvarstår i den relationen..
Vad som gick fel kan vi bara spekulera i men jag är inne på detta att han redan druckit då han hämtade henne och det var så det började..
Har inte fått svar om fup. Skulle det kunna vara så att de varit ute och motionerat strax efter han hämtade henne eller är den uppgiften fel..? 15.30 ska hon ha skrivit det.. Stämmer detta..?