2014-07-30, 10:24
Medlem
Jungles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av etiz0lam
Jag har en fix som jag tagit två skjut av och den har nu legat i säkert en vecka och eftersom det kommit blod i skiten så är den ju mäkta vidrig nu. Borde jag koka den igen eller ska jag bara filtrera nästa gång jag vill ta av den?

släng det, visst det går men släng det istället.
Citera
2014-07-30, 12:40
Medlem
masterior26s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jungle
släng det, visst det går men släng det istället.

Säger som ovan släng det! Om det legat en vecka kan det ha bildats bakterier, jag hade inte tagit den risken iallafall.
Citera
2014-07-30, 21:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av etiz0lam
Jag har en fix som jag tagit två skjut av och den har nu legat i säkert en vecka och eftersom det kommit blod i skiten så är den ju mäkta vidrig nu. Borde jag koka den igen eller ska jag bara filtrera nästa gång jag vill ta av den?

Jag hade hettat upp det och tagit det, gjort det en massa gånger. Men det beror ju på i vilken sits man sitter, har man AT och inte lär får några grejer den närmaste tiden så finns ju inte så mycket att välja på men kan du undvika att ta det så är det väl lika bra det. Har själv dock aldrig blivit sjuk av något som stått i evigheter så länge det kokats. Gjorde en lösning av dolcontin i gammal sked som stått i badrummet i ett par veckor, fick en liten kick vilket var väldigt välkommet just då men tog inte lång tid innan jag fick världens frossa, men hade jag hettat upp eller kokat det så hade det nog gått bättre.
Citera
2014-07-31, 13:29
Medlem
Jungles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vor.dem.endsieg
Jag hade hettat upp det och tagit det, gjort det en massa gånger. Men det beror ju på i vilken sits man sitter, har man AT och inte lär får några grejer den närmaste tiden så finns ju inte så mycket att välja på men kan du undvika att ta det så är det väl lika bra det. Har själv dock aldrig blivit sjuk av något som stått i evigheter så länge det kokats. Gjorde en lösning av dolcontin i gammal sked som stått i badrummet i ett par veckor, fick en liten kick vilket var väldigt välkommet just då men tog inte lång tid innan jag fick världens frossa, men hade jag hettat upp eller kokat det så hade det nog gått bättre.

Hade säkert också gjort det för ett antal års sedan men risken är ju in på sjukhus....så ut o jobba ihop nytt eller ta risken.
Citera
2014-08-07, 07:54
Medlem
sandra92s avatar
senaste tiden har jag i stort sett bara kört metadon o höromdagen kom jag över ett par riktigt fina gram brunt heroin, tänkte inte på ett min tolerans i stort sett måste varit nere på noll (?) wå jag körde på sam jag tidigare kört på. men så igår blev jag sjuk o tog meta för att bku frisk.nu är jag tveksam på o meta slår ut allt i typ 48h precis som sub så man jnte kan bli hög, eller kan jag köra på med heroin idag och ändå få kicken och känna kärleken? och om inte, hur många timmar måste jag vänta?

tacksam för ordentliga svar för sökt runt lite som en dåre men inte hittat svar på de jag söker!
Citera
2014-08-07, 08:53
Medlem
SwirlyShirleys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sandra92
senaste tiden har jag i stort sett bara kört metadon o höromdagen kom jag över ett par riktigt fina gram brunt heroin, tänkte inte på ett min tolerans i stort sett måste varit nere på noll (?) wå jag körde på sam jag tidigare kört på. men så igår blev jag sjuk o tog meta för att bku frisk.nu är jag tveksam på o meta slår ut allt i typ 48h precis som sub så man jnte kan bli hög, eller kan jag köra på med heroin idag och ändå få kicken och känna kärleken? och om inte, hur många timmar måste jag vänta?

tacksam för ordentliga svar för sökt runt lite som en dåre men inte hittat svar på de jag söker!

Metadon är ingen antagonist som buprenorfin är. Du ska alltså kunna bli hög på valfri opioid under tiden du har metadon i dig.
Citera
2014-08-08, 22:11
Medlem
Ralf2s avatar
Prövar fråga här istället. Har inte hittat att detta avhandlats i tråden:

De som prövat (brunt) rökheroin vet att det har en tämligen god smak på röken. Lite karamell-smak. Är det någon som vet vad det är som orsakar smaken egentligen? Är det något som det späds ut med?

Har prövat röka en annan produkt, som var utspädd med inositol (en sockerart), och det hade en smak som var ganska lik. Kan det vara så att sockret karamelliseras av värmen?
Citera
2014-08-11, 05:11
Medlem
AngelusDiabolis avatar
(INTE KRANFISKE!)

Då jag förlorat alla mina bra IRL-kontakter och gärna vill ha tag i lite jonk ASAP så undrar jag ifall någon har tips på vart man kan hitta bra eller i alla fall helt okej jonk i Malmö-trakterna? Behöver alltså inte vara just i Malmö men i alla fall i det området. Några särskilda ställen där det brukar pågå mycket gatuförsäljning osv?
Citera
2014-08-13, 14:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AngelusDiaboli
(INTE KRANFISKE!)

Då jag förlorat alla mina bra IRL-kontakter och gärna vill ha tag i lite jonk ASAP så undrar jag ifall någon har tips på vart man kan hitta bra eller i alla fall helt okej jonk i Malmö-trakterna? Behöver alltså inte vara just i Malmö men i alla fall i det området. Några särskilda ställen där det brukar pågå mycket gatuförsäljning osv?

Flugsvamp ?
Citera
2014-08-13, 22:18
Medlem
Jungles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SwirlyShirley
Metadon är ingen antagonist som buprenorfin är. Du ska alltså kunna bli hög på valfri opioid under tiden du har metadon i dig.

Bullshit!, Metadon blockar extremt mycket mer än sub...varför uttala sig när du har helt fel?

Går man på meta så funkar t.ex heroin dåligt när man slutat med donet och blir bara frisk en kort stund och får ta stora doser ofta (nu menar jag när man gått på metadonet ett tag och inte dagar eller nån vecka!).
Citera
2014-08-14, 11:45
Medlem
sandra92s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SwirlyShirley

Även om man inte tänkt skjuta de?
Citera
2014-08-14, 12:25
Medlem
masterior26s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sandra92
Även om man inte tänkt skjuta de?

Klart du kan få rus men det blir svårt och du behöver ta mycket mer än vanligt, sen beror det på hur mycket metadon du tar varje dag. När jag drack 110mg om dagen och skulle ta heroin behövde jag typ ta 0.3g IV för att få lite rus.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in