2014-04-28, 13:26
Medlem
mittenskittens avatar
Undrar om hon tänkt kommentera det här "avslöjandet" eller ej, har ju gått typ en vecka nu..
Citera
2014-04-28, 13:40
Medlem
Kardnialvokals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mittenskitten
Undrar om hon tänkt kommentera det här "avslöjandet" eller ej, har ju gått typ en vecka nu..

Hon är aktiv på internet i alla fall

Citat:
Berny Pålsson
för 2 timmar sedan
Håll nu tummarna för mig. Får veta idag om lvm utredningen öppnas igen eller inte.
Citera
2014-04-28, 13:50
Medlem
kupochans avatar
Jag har varit nyfiken på den här stämningen från Haninge kommun ... det var 2008. Fick äntligen archlet ut och gick direkt till södertörns tingsrätt för att få ut en fullständig version. Den man mailar om är ofullständig. Jag ska scanna in det jag fick ut. Vill egentligen inte kommentera då det är ett rätt sorligt bevis hur missbrukare beter sig. (Inte alla, men vissa)
Citera
2014-04-28, 14:09
Medlem
langaocbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thunderwoman
Tro och tro... Jo det kunde jag nog. Men jag hoppades lite naivt. Och jag hade fel, för precis som jag skrev: "det finns undantag" som missbrukar medicinen.

Grejen med Berny är att man alltid ska tro det värsta, hoppas du har lärt dig det nu.

Citat:
Ursprungligen postat av Kardnialvokal
Asså metylfenidat är ju inget man "missbrukar" direkt. Jag förstår om man får amfetamin/dexamfetamin men inte concerta/ritalin. Vad tramsig hon är.

Se ovan, finns det folk som missbrukar det gör Berny det. Utgå från det värsta vad det än gäller.
Kanske har det inte varit hennes drug of choice men det går väl alltid att sälja...
Senast redigerad av langaocb 2014-04-28 kl. 14:12.
Citera
2014-04-28, 14:25
Medlem
sinfons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mittenskitten

Jag räknade med att hon skulle låtsas som ingenting. Vad ska hon säga liksom?

Undrar förresten vad det är man ska hålla tummarna för, vill hon LVM:as eller inte?
Citera
2014-04-28, 15:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sinfon
Jag räknade med att hon skulle låtsas som ingenting. Vad ska hon säga liksom?

Undrar förresten vad det är man ska hålla tummarna för, vill hon LVM:as eller inte?

Antagligen vill hon det. Hon ville ju till behandlingshem men fick avslag. Lvm kanske ger henne en plats.
Citera
2014-04-28, 15:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kupochan
Jag har varit nyfiken på den här stämningen från Haninge kommun ... det var 2008. Fick äntligen archlet ut och gick direkt till södertörns tingsrätt för att få ut en fullständig version. Den man mailar om är ofullständig. Jag ska scanna in det jag fick ut. Vill egentligen inte kommentera då det är ett rätt sorligt bevis hur missbrukare beter sig. (Inte alla, men vissa)

Ska bli intressant att läsa.
Citera
2014-04-29, 15:50
Medlem
Denosynliges avatar
Googlade Berny Pålsson för skojs skull...

"Sökningar relaterade till berny pålsson

berny pålsson död

berny pålsson flashback

berny pålsson ljuger

berny pålsson gravid

berny pålsson 2012

berny pålsson jonas

berny pålsson skvaller

berny pålsson instagram"
Citera
2014-04-30, 00:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Denosynlige
Googlade Berny Pålsson för skojs skull...

"Sökningar relaterade till berny pålsson

berny pålsson död

berny pålsson flashback

berny pålsson ljuger

berny pålsson gravid

berny pålsson 2012

berny pålsson jonas

berny pålsson skvaller

berny pålsson instagram"

Och vad vill du ha sagt med detta? Att det går att googla Berny?
Citera
2014-04-30, 02:05
Medlem
Denosynliges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KidUNot
Och vad vill du ha sagt med detta? Att det går att googla Berny?

Nej, poängen är helt enkelt att de där relaterade sökningarna till Berny var intressanta. Det säger en hel del om henne. Det säger en del om vad folk som känner till henne är intresserade av att läsa om henne.
Det är liksom inte helt random att folk sökt på "Berny Pålsson gravid" te.x. För x antal år sedan var hon gravid men fick missfall. Därför har folk sökt på det. Trodde ingen skulle ha problem med att se sambanden.
Citera
2014-04-30, 08:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Denosynlige
Nej, poängen är helt enkelt att de där relaterade sökningarna till Berny var intressanta. Det säger en hel del om henne. Det säger en del om vad folk som känner till henne är intresserade av att läsa om henne.
Det är liksom inte helt random att folk sökt på "Berny Pålsson gravid" te.x. För x antal år sedan var hon gravid men fick missfall. Därför har folk sökt på det. Trodde ingen skulle ha problem med att se sambanden.

Jag förstod vad du var ute efter. Men jag driver med dig för att jag tycker varken att resultatet är så intressant (se vad som händer om du googlar typ vilken kändis som helst) eller att detta på något sätt är en nyhet, för att googla Berny, det har många gjort innan dig.

Sökningen, för mig, visar bara på det vi redan vet: Det finns många som vet att Berny ljuger och både det ena och det andra, att det finns de som tror på henne och de som inte gör det. Hennes lögner är inte något som vi här inne helt plötsligt har upptäckt och som ingen annan har någon aning om.
Citera
2014-04-30, 12:43
Medlem
Strange-Dayss avatar
Bra sammanfattning om läget med hunden:

Citat:
Inte för att jag egentligen blir förvånad men surfade in på hennes blogg nyss ”jag tänker inte lämna ifrån mig Theus” allvarligt så blir jag så äcklad av detta beteende och lögnen i att hon äntligen skulle lämna bort den stackars hunden. Att behöva leva med en missbrukare av hennes slag kan inte vara roligt för hans psyke.

Berny: inser du inte hur jävla egoistiskt det är av dig. Djurplågare är vad du är! Man har inte kvar en hund när man själv vet att man inte är en bra hundägare och det vet du att du inte är. Den otroligt lilla respekt jag hade för dig är nu borta.
Skiter fullständigt i om du lever eller dör men det sista hade i alla fall gynnat stackars Theus.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in