Citat:
Ursprungligen postat av
tenor302
Jag tror du skulle vara en psykoanalytikers "favvo-patient!.
Du skulle nog föra Rorschachtestet till oanade höjder!...
/T
Haha vågar du visa dig här igen. Sakligt och bra i vanlig ordning T!

Att du ser bläckplumpar och ack så mycket subjektivitet här men ändå inte faktiskt lyckas förklara dig i vanlig ordning med någon som helst specifikation på vad du faktiskt menar så är det nog snarare så att vi skulle vilja kolla på dig. Grandios självbild har alltid varit det som är roligast att bota hos patienter.
Du säger att mannen hoppar, ingen vinkel finns på toppen av byggnaden vid kollapsen osv? Jag förklarade ju vad jag ser så kan du nu förklara hur du ser en man som hoppar och hur du ser ingen vinkel på toppen? Förklara mina hjärnspöken. Vad ser mina ögon som inte dina ser?
Vinkeln på South Tower är ju riktigt intressant eftersom det ju är en direkt nödvändighet att toppen är det som förstör resten av byggnaden för annars finns ju ingenting som förklarar 80 friska våningar som faller ihop som ett korthus. Har ni inte ens er smartcar till er "en smartcar som pulversierar en lastbil-teori" så tycker iaf jag att sagan ni så länge trott på borde bli en uppenbar lögn även för er, även om ni inte direkt tillhör den intellektuella eliten i samhället om man är lite snäll.
Så nu kan du ju välja om du vill kalla mig dum igen eller om du är i tråden för att diskutera.
Tack på förhand för alla sakliga svar.