Citat:
Ursprungligen postat av
SnakePlisssken
Kopierat från tidigare idag - orkar inte skriva igen:
Eftersom det finns luft mellan våningarna så måste denna luft ta vägen någonstans när våningarna kollapsar - den pressas ut åt sidorna och tar med sig mängder med betongdamm, krossad inredning, krossat glas, krossade människor etc etc som bygger ett enormt moln.
Märkligt att du nu är enig om "fruktansvärt massiv energi neråt" - det var inte länge sen du svamlade om små personbilar och lastbilar som en jämförelse för att det inte alls var så mycket energi på väg neråt...
Aha! +600 människor skjuts iväg x antal hundrameter upp på ett tak ut genom div fönster från Twin Towers. Japp den "teorin" är klockren i vanlig ordning.
Citat:
Ursprungligen postat av
SnakePlisssken
Det är ingen brand överhuvudtaget i din film - inte ens vid 2, det är solljus. Det hade förstås varit väldigt underligt om det VAR brand innan WTC 1 ens föll...
Du erkänner alltså att du bara hittade på när du skrev att det var minuterna innan WTC 7 kollapsade - bra då har vi fått bekräftat att du är en lögnare (även om vi alla redan visste det förstås..)
Antingen går du tillbaka och faktiskt svarar eller så struntar du i det och se ut som den pajas som du är. Vad är det här för trams liksom? Helt plötsligt kan du inte säga någonting för du inte har sett någon brand inuti byggnaden, då ger jag dig en film som är filmad inuti WTC 7 som uppenbarligen inte brinner just där iaf. Då duger inte tiden?
Det var DU som skulle visa eldinfernot som trots allt är en nödvändighet för att få ihop ett stålmonster som faller ihop symmetriskt i freefall i sin footprint. Jag fortsätter gärna visa mer bilder på
lite eld men eftersom jag redan gjort det så är det som sagt din tur att nu visa det massiva eldinfernot som trots allt behövs för att få ihop ert trams.