Citat:
Ursprungligen postat av
Salorm
Sådärja, tog vi land också. Tack Knypplarn för ditt tips att jag skulle söka, det är ett bra gäng och jag har iaf kul just nu.
Det var så lite. Klanen är ju långt ifrån full så antar att det behövs mer folk. Kul att ni tog land ikväll, själv satt jag och grindade besättningar på mina tior. CW-spelandet har inte alls fungerat för mig senaste veckorna. Vi får väl se hur det blir efter omorganiseringen på söndag.
Citat:
Ursprungligen postat av
SithXM
Är inte insatt alls i stats, försöker undvika det, kan bli lätt att bli besatt

Dock så är det svårt att missa statsen på sina tanks exp, om de e lilla gröna gula tomato osv, Har ju de flesta moddar, men inte kopplat mig till XVM servern, Men kan inte låta bli att fråga vad man bör ha i personal rating om man som mig spelat Ca 5500 matcher ?
Tillägg, För att INTE räknas som varken noob/idiot,
Gula/gröna stats tycker jag indikerar en helt vanlig spelare som blandar bra och dåliga matcher. 1000-1200 WN8 och 50-51% win rate. Vid 5500 matcher kommer dock dina "noobmatcher" (första 1500-3000 matcherna) fortfarande ha rätt stor inverkan på dina overall stats, så det är inget du behöver stirra dig blind på. Se till att kurvorna går åt rätt håll och att känslan är att du utvecklas så gör du rätt. Alla spelare gör idiotmisstag emellanåt, det handlar bara om att lära sig värdera situationer och minimera de dumma besluten.
Citat:
Ursprungligen postat av
libben
Eller spelar alla i gråzonen och skiter i ifall WG ser en?
Vore ju ekonomiskt självmord av WG att börja jaga folk med "tveksamma" mods.
edit, om det är noobmeters PR-rating du frågar efter så kan jag inte den så bra. Dock är det väl aningen svårare att få bra PR-rating så aningen lägre än WN8 är väl fullt acceptabelt. Säg 900-1100 kanske.