2014-08-11, 21:23
Medlem
nationalizten88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Livsmissbrukare
Ok, hon verkar ha flyttat. Av allt att döma till en annan kommun. Det är väl intressant om man är intresserad av personen LP men inte för mig som intresseras av rättshaveristen LP. Att flytten skulle bero på att hon skulle vara bränd hos Kalmarpolisen köper jag inte rakt av, hon kan ha flyttat av alla tänkbara orsaker. En ny födkrok, vård, kärlek, vad som helst.
Hon tycks inte vilja bli hittad och jag har heller ingen anledning att röja hennes nya adress, det ger mig inga svar.

Bättre kan du, o du anonyme...

Har höga vederbörande bytt kommun så torde väl det inte vara legitimt längre att lämna ut informationen till en utböling... Och är den nya kommunen informerad att kommunarkivet kommer att hamna i skärselden inom kort??
Citera
2014-08-11, 21:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nationalizten88
Har höga vederbörande bytt kommun så torde väl det inte vara legitimt längre att lämna ut informationen till en utböling... Och är den nya kommunen informerad att kommunarkivet kommer att hamna i skärselden inom kort??
Jag tror inte att man behöver presentera sig vid de flesta förfrågningar och troligtvis får väl en kommun inte ens fråga vem man är och var man bor? Hon kan nog kriga med Kalmar kommun varthelst hon befinner sig.
Räkna med att det aktuella kommunkontoret är informerat...
Citera
2014-08-11, 21:34
Moderator
Arne.Ankas avatar
Citat:
Allmänintresset kräver att du delar med dig av länken!
Pdf-dokument med namnet kontaktförbud, inte klickat på länken för den går till en personlig adress.
Citera
2014-08-11, 21:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arne.Anka
Pdf-dokument med namnet kontaktförbud, inte klickat på länken för den går till en personlig adress.
Smart, jag tänkte detsamma och lånade en dator på jobbet.
Det är garanterat en kopia på ett kontaktförbud från Kalmar tingsrätt utfärdat på Th*mas N*rd gentemot LP. Numer utdaterat och jag postade länken tidigare i tråden.
https://www.flashback.org/leave.php?u=http%3A%2F%2Fuser1.netatonce.com%2F%7E u22560%2Fimages%2FKontaktforbud.pdf
Samma?
Citera
2014-08-11, 21:57
Medlem
nationalizten88s avatar
Citat:
Smart, jag tänkte detsamma och lånade en dator på jobbet.
Det är garanterat en kopia på ett kontaktförbud från Kalmar tingsrätt utfärdat på Th*mas N*rd gentemot LP. Numer utdaterat och jag postade länken tidigare i tråden.
https://www.flashback.org/leave.php?u=http%3A%2F%2Fuser1.netatonce.com%2F%7E u22560%2Fimages%2FKontaktforbud.pdf
Samma?

Det bästa är att slänga ut länkarna på 4chan så får dom 2miljoner ipnummer och gå igenom
Citera
2014-08-11, 22:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nationalizten88
Det bästa är att slänga ut länkarna på 4chan så får dom 2miljoner ipnummer och gå igenom

Vore ju grymt kul. Stackarn lär väl göra det i en sittning......
Citera
2014-08-12, 00:14
Medlem
Aigiss avatar
Har följt både tråden och "Rosa forumet" under en tid. Frågan är varför? Vad är det som lockar så mycket med Linda? Jag har läst alla trådar på forumet och allt här. Visst, hon har ett antal bilder på sig själv i bikini och hon hatar FB men so what? Ingen, inte ens Linda i hennes mani, tror väl att FB kan stängas eller sättas i konkurs på grund av ett antal mejl mass eller ej?

Ja hon är en rättshaverist men det är inget nytt. Tydligt är att hon är paranoid, frågan är hur mycket. Vi har sett i den här tråden hur diverse personer yttrat saker och sen blivit bannade. Hur kan det komma sig att en paranoid person som tror sig vara jagad av en person kan upprätthålla ett forum? Är det bara ännu ett uttryck för höjd självkänsla? Vore det inte för denna "stalker" så vore hen inget?

Du kan försöka Linda.
Citera
2014-08-12, 01:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aigis
Har följt både tråden och "Rosa forumet" under en tid. Frågan är varför? Vad är det som lockar så mycket med Linda? Jag har läst alla trådar på forumet och allt här. Visst, hon har ett antal bilder på sig själv i bikini och hon hatar FB men so what? Ingen, inte ens Linda i hennes mani, tror väl att FB kan stängas eller sättas i konkurs på grund av ett antal mejl mass eller ej?

Ja hon är en rättshaverist men det är inget nytt. Tydligt är att hon är paranoid, frågan är hur mycket. Vi har sett i den här tråden hur diverse personer yttrat saker och sen blivit bannade. Hur kan det komma sig att en paranoid person som tror sig vara jagad av en person kan upprätthålla ett forum? Är det bara ännu ett uttryck för höjd självkänsla? Vore det inte för denna "stalker" så vore hen inget?

Du kan försöka Linda.

Det är just pga längden och intensiteten i det hela som jag tror hon faktiskt lider av en klinisk diagnos.
Det är t.ex lätt att kläcka ur sig en kommentar som att någon är deprimerad (vilket är en faktisk klinisk diagnos) vederbörande egentligen bara är lite nedstämd, men för att "deppigheten" ska klassas som en sj6kdom ska det till en hel del.

I LPs fall ligger problemnivån rejält högt. Och i och med det så är det svårt för en "normal" att förstå resonemanget i hennes handlingar. Hon har helt enkelt inte samma sätt att resonera, och det är det sim gör hennes problematik till en klinisk sjukdom.

Varför sedan utomstående fortsätter följa spektaklet är antagligen samma anledning till varför man sneglar lite extra på en bilolycka då man åker förbi.... (alt. zappar in på Paradise Hotell vilket i tragiskhet är TVs motsvarighet till en seriekrock med multipla skadade)
Citera
2014-08-12, 02:39
Medlem
Aigiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av joffepoffe
Det är just pga längden och intensiteten i det hela som jag tror hon faktiskt lider av en klinisk diagnos.

Hammare, möt Spik.

Citat:
I LPs fall ligger problemnivån rejält högt. Och i och med det så är det svårt för en "normal" att förstå resonemanget i hennes handlingar. Hon har helt enkelt inte samma sätt att resonera, och det är det sim gör hennes problematik till en klinisk sjukdom.

Det är inte så svårt att förstå logiken i hennes handlande, speciellt inte om man sett hennes "modell"bilder. I grunden handlar det om en svag eller obefintlig självkänsla. Hen saknar mål och mening i sitt liv. Det finns inget utanför egot som kan ens tillfälligt fylla tomrummet. Ingen person i verkliga livet orkar med att umgås med Linda och när det händer så klassar dylika personer som "ovärdiga" hennes övervärldsliga person. Tack vare en verklig stalker och diverse anonyma fans har det nog utvecklats till närmast en psykotisk självbild och hennes forum bara eldar på sjukdomen. /psykolog

Citat:
Varför sedan utomstående fortsätter följa spektaklet är antagligen samma anledning till varför man sneglar lite extra på en bilolycka då man åker förbi.... (alt. zappar in på Paradise Hotell vilket i tragiskhet är TVs motsvarighet till en seriekrock med multipla skadade)

Nu börjar det dock bli tråkigt
Citera
2014-08-12, 09:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aigis
Hur kan det komma sig att en paranoid person som tror sig vara jagad av en person kan upprätthålla ett forum? Är det bara ännu ett uttryck för höjd självkänsla? Vore det inte för denna "stalker" så vore hen inget?
Jagad är hon, inte tu tal om annat, och hennes antagonist verkar inte ens speciellt brydd över att alla "vet" vem han är. Både han och Linda försvarar sitt agerande på ungefär samma sätt, de är nödgade att snoka och spamma på varandra samt inbillade och verkliga allierade. Ett korståg för att skydda resten av oss från respektive galning. Båda har ett alldeles för stort ego för att döda hela fejden genom att bara lägga ner och hålla käft. Istället maler de på i en härlig symbios av ömsesidiga kränkningar och skitsnack och viktigast av allt, utan ett tydligt mål! Båda menar nog likt barnungar att målet är att den andra ska sluta retas först men av någon anledning klarar ingen av dem att ta steget och vara den större som lägger ner. Nej, jag utesluter inte att psykisk sjukdom är det som förhindrar någon av dem.
Citera
2014-08-20, 20:53
Medlem
Satan, denna kvinnan verkar inte helt frisk i skallen. Hoppas hon får vård för det lär hon behöva!
Har sett mycket bilder på henne tidigare (många år sedan) när jag hängde mycket på fotosidan. Inte kunde man tänka sig detta då.
Citera
2014-08-25, 01:44
Medlem
Har vi rätten att få ut cv på politikerna så är det skam att dom inte lämnats ut på rotmos.
Dom/politikers cv slår nog rekord i tragikomiska trådar.
Folkvalda som intet presterar, klart man vill se vad faan dom har för sk meriter.
Funtar på att göra samma sak själv där jag bor.

Mer Linda å mindre av döda fiskar som flyter med strömmen.
Linda har väl 6-1,6-1 å 5-0 i egen serv.
Bruden e ju lattjo..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in