2014-08-10, 18:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av illezt
Gustav e inte svensk för 5 öre,, han är halv turk halv senegales

Varför heter han Gustav då? Adopterad bytte namn för att han skämdes av att vara blatte?
Citera
2014-08-10, 18:37
Medlem
KurtMikkelsens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vikingablod76
Enligt flera föräldrar på Limhamn så har GM utländsk bakgrund, typ irakier som växt upp på Kroksbäck eller Holma. BO är svensk från Limhamn som alla kände väl. Kan ju vara fel ang GM men då ska alla vara helt ute och cykla som jag pratade med.

För övrigt har Limhamn varit hårt drabbat av blatte-rasister under många år. Dom åker dit och trakasserar svenska ungdomar som lärt sig i skolan och hemma att inte slåss oavsett om du blir attackerad. Dom är mao lätta måltavlor och blir av med jackor, telefoner, klockor och pengar. Dom blir misshandlade och får höra vilka värdelösa och äckliga Svennar dom är. Tjejerna blir bespottade och kallade horor. Detta sker i hela Malmö varje dag och har gjort så enda sedan sydamerikanerna kom på 80-talet.

Haha skämtar du med mig?
Ja det stämmer att folk blir rånade en del där då stor del av folket i Limhamn har offermentalitet, eller ja kanske anser att det inte är värt att bli nerhuggen för en sketen iphone.
Men tjejer bespottade och kallade horor?
Limhamn är utan tvekan ett av Malmös säkrare områden, har själv aldrig stött på problem där och har rört mig centralt ute om kvällarna där i flera år.
Gissar på du är ytterligare en inavlad stockholmare som ska komma och berätta för alla oss bosatta i Malmö om hur jävla farligt det är.

Varken BO eller GM är från Limhamn i heller, känns inte som du har särskilt mycket koll på detta.
Senast redigerad av KurtMikkelsen 2014-08-10 kl. 18:40.
Citera
2014-08-10, 18:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DavideSanton77
GM är helsvensk. Inavlade bönder som förnekar detta då det strider mot deras självbild om hur alla vi svenskar är "perfekta" får ta och titta sig själva i spegeln igen. GM är HELSVENSK och Brottsoffret är halv invandrare punkt slut. Ställ inga fler dumma frågor om GM's ursprung
Hur kan BO vara halv invandrare om han som yngre kom med sin mamma från Filippinerna?
Citera
2014-08-10, 19:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KurtMikkelsen
Haha skämtar du med mig?
Ja det stämmer att folk blir rånade en del där då stor del av folket i Limhamn har offermentalitet, eller ja kanske anser att det inte är värt att bli nerhuggen för en sketen iphone.
Limhamn är utan tvekan ett av Malmös säkrare områden, har själv aldrig stött på problem där och har rört mig centralt ute om kvällarna där i flera år.
Gissar på du är ytterligare en inavlad stockholmare som ska komma och berätta för alla oss bosatta i Malmö om hur jävla farligt det är.

Varken BO eller GM är från Limhamn i heller, känns inte som du har särskilt mycket koll på detta.

Tyvärr stämmer detta bra!
Citera
2014-08-10, 20:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KurtMikkelsen
Haha skämtar du med mig?

Är du svensk och uppvuxen i Malmö? Jag gissar på att du inte är det då du uttrycker dig som du gör.

Det är när man är i tonåren man är särskilt utsatt i Malmö, inte som vuxen. Jag är själv uppvuxen i Malmö och har varit med om en massa skit under uppväxten, som äldre har det dock inte hänt så mycket förutom mindre incidenter.

Dock har min familj/släkt/vänner/vänners barn etc etc råkat illa ut. Jag kan ge dig tusen exempel om du vill. Har man inte vuxit upp i Malmö så ska man fan hålla truten.
Citera
2014-08-10, 20:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MmeDupin
Vad heter GMs pappa då?
Vet ej efternamn och vill inte uppge förnamnet eftersom jag som sagt inte vill riskera outning. Antingen tar du mitt ord för det eller så fortsätter du att döma och gissa som resten av fb...
Citera
2014-08-10, 20:14
Medlem
mikaelss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Singoallaa
Hur kan BO vara halv invandrare om han som yngre kom med sin mamma från Filippinerna?
För att han invandrade med sin mamma från Flippinerna, just som du skriver, hur kan han INTE vara invandrare om han kom hit med sin mamma från Fiippinerna?
Citera
2014-08-10, 21:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mikaels
För att han invandrade med sin mamma från Flippinerna, just som du skriver, hur kan han INTE vara invandrare om han kom hit med sin mamma från Fiippinerna?

Nu säger jag inte att så är fallet, då jag inte vet, men pappan skulle ju kunna vara svensk?
Om jag är född av två svenska föräldrar bosatta i England under en period och de flyttar tillbaka till Sverige - med mig som 3-åring- är jag då invandrare?
Citera
2014-08-10, 21:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Critage
Någon som kan kirra en bild på GM?

I dag handlar de inte om svart eller vitt eller vart folk kommer ifrån i dag handlar de om vilket religion folk har för mig spelar de ingen roll om någon kommer från Syrien eller Irak så länge dom är kristna så vet jag per automatik att dom sköter sig inte skapar onödigt bråk runt om kring sig och dom skattar men är de muslimer så gör dom verkligen allt i motsatt än vad dom kristna gör även om dom är från samma land. något alla smyg rasister borde lära sig i dagens 2000 tal spelar de ingen roll vilket hudfärg nu är de religionen som styr allt.

BO sägs ju komma från filipinerna där över 90% är kristna och många har ju klankat ner på honom. Och om nu GM dessutom är helsvensk som många hävdar är han till största sannolikhet också kristen.

Religionen gör inga brott, det är människor som försöker ta ur bitar från religionen för att stämma överens med sina handlingar.
Senast redigerad av majjken87 2014-08-10 kl. 21:49.
Citera
2014-08-10, 21:48
Medlem
Citat:
Detta för att du läser de uppenbara osanningarna som vissa idioter sprider här. Lyssna inte på den där inavlade miffon (Diplomacy) som skriver att GM är halv jugge/arab,tysk,balkan etc och en massa annan skit. Han är uppenbarligen helt korkad, han vet ingenting om denna tragiska händelse som inträffat och skriver en massa skit och osanningar här, vet du ingenting så var vänlig och håll tyst så de som vet kan berätta sanningen. För er som följer tråden se läs Foozies inlägg då allt hittills är helt korrekt beskrivet. GM är HEL svensk och ingen jävla tysk halv arab halv zigenare eller vad ni några idioter vill få det att vara då ursprunget uppenbarligen är väldigt viktigt för er. Som Fozie säger är majoritet HEL svenskar och ngr icke svenskar. GM har precis som Foozie säger växt upp i tuffa förhållanden med en alkoholiserad far och misshandel, en liten "små gangster wannabe" dock trodde ingen att det ngnsin skulle gå så här långt. Det är en oerhört tragisk historia och jag ber er vänligt att inte publicera BO flickväns blogg eller GM's mammas facebook eller någon annan anhörig här då det inte är rätt. Vänligen respektera deras integritet. Slutligen till alla er inavlade bönder som fortfarande diskuterar ursprung lägg ner och till dig Diplomacy som sprider en massa osanningar ta och skärp till dig, du kan ju inte må bra av all hat du har inom dig gentemot invandrare, du borde söka hjälp.

Citat:
GM är helsvensk. Inavlade bönder som förnekar detta då det strider mot deras självbild om hur alla vi svenskar är "perfekta" får ta och titta sig själva i spegeln igen. GM är HELSVENSK och Brottsoffret är halv invandrare punkt slut. Ställ inga fler dumma frågor om GM's ursprung

Du säger att man inte ska lyssna på vissa. Men dig ska man lyssna på med bara tre inlägg?
Vad har du som backar upp dina uppgifter?
Citera
2014-08-10, 21:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cyTs
Du säger att man inte ska lyssna på vissa. Men dig ska man lyssna på med bara tre inlägg?
Vad har du som backar upp dina uppgifter?
Om det ger honom någon mer trovärdighet så kan jag intyga att det han säger om GM och familj stämmer. Mamman har inte heller haft det helt enkelt från vad jag vet, vilket säkert även det påverkat GM.
Citera
2014-08-10, 21:58
Medlem
KurtMikkelsens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FriedrichvonHayek
Är du svensk och uppvuxen i Malmö? Jag gissar på att du inte är det då du uttrycker dig som du gör.

Det är när man är i tonåren man är särskilt utsatt i Malmö, inte som vuxen. Jag är själv uppvuxen i Malmö och har varit med om en massa skit under uppväxten, som äldre har det dock inte hänt så mycket förutom mindre incidenter.

Dock har min familj/släkt/vänner/vänners barn etc etc råkat illa ut. Jag kan ge dig tusen exempel om du vill. Har man inte vuxit upp i Malmö så ska man fan hålla truten.

Svensk, uppvuxen och bott i Malmö i över 20 år.
Ja det händer en hel del skit här, men man märker ju hur en hel del överdriver om hur farligt det är att bo i Malmö, speciellt Limhamn. Så fort minsta rapporteras kommer domedagsprofeterna som är bosatta 200mil härifrån och skriver vilket helvete det är här och att alla vita konstant trakasseras och hur satans rädda vi är som inte kan vistas utanför dörren utan att få en kniv i ryggen.

Killen vars inlägg jag svara på t ex har noll koll.
BO, var ej bosatt i Limhamn vilket han påstod.
Har aldrig hört att det är någon trend att blattar åker till Limhamn för att spotta på blondiner och kalla dom horor och som tidigare bosatt i Limhamn/Bunkeflo (bor mer centralt nu) så har det knappast varit något problem att vistas ute i Limhamn om kvällarna, få har varit rädda för att gå ut.
Dock sant att Limhamn har haft problem med personrån.
Men har lugnat ner sig en hel del om man jämför med för 3-4 år sedan.

Precis som du känner jag ju även en del som råkat ut för diverse trubbel med skräpmänniskor, så helt säkert är det inte, å andrasidan är det knappast det i någon större stad.

Tycker bara det är extremt jävla pinsamt att sitta och läsa om hur varenda stockholmare fördömer Malmö som jordens farligaste plats där man som vit är konstant hotad och trakasserad.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in