Citat:
Ursprungligen postat av
takra
Jag tycker att massage är trevligt men är inte intresserad av extra tjänster. Så länge man artigt kan tacka nej till dessa extra tjänster så stör det mig inte om det erbjuds så länge stället är fräscht och man får bra massage.
....
Är jag ensam om att ha upplevt detta eller att massöserna blir kallsinniga när ni tackar nej?
Nej, det är faktiskt rätt vanligt att de blir sura i fall man inte vill köpa något extra eller tackar nej till ett hutlöst pris för en simpel avrunkning.
Mitt senaste exempel var i Vasastan där jag först fick en riktigt bra massage, sedan frågade hon om jag ville ha något mer för 1000 kr. Jag utgick ju i från att hon pratade om fullservice, men nej, hon visade med handen. Då kunde jag inte hålla skrattet inne - "1000 kr för *gör runkrörelsen*" sa jag, hon nickade och sa att det finns de som betalat det. "De måste vara galna, jag skulle inte betala mer än 200 kr för något jag kan göra själv".
Hon ville inte ge sig utan höll på smeka mig och sa att hon kunde ge en avsugning för 1000 kr med kondom eller handjobb för 500 kr. Nej, jag var inte intresserad och sa att massagen var så bra att jag ville fortsätta med det. Då sa hon "Vad ska jag göra för att få dina pengar?" Snacka om att vara rakt på sak, inga omskrivningar där inte. Jag hade vid det laget tröttnat på hennes tjat och inget skulle kunna få mig att ändra mig. Hon fortsatte massagen lite trött i ett par minuter till, sedan var det slut. Synd för hon är verkligen duktig, men verkar ha en extremt skev bild av verkligheten om hon tror att någon vettig person skulle betala 1000 kr för ett handjobb.
OM det finns någon här som vet med sig att den betalt 1000 kr till massösen ovan för en runk borde du/ni skämmas och genast gå och skaffa er en ståplats i Nybroviken alternativt kasta er framför ett tåg beroende på vad som är smidigast för er. Ni saboterar inte bara priserna på marknaden, men ni sätter även hybris i skallen på de stackars flickorna som tror att de kan begära vad som helst.