2009-10-25, 07:36
Medlem
torstenhingstens avatar
Testat 3 nya ställen i helg
1: bra massage som fan
2värdelös massage
3 Hade turen att bli masserad av två tjejer samtigt som dessutom var snygga
...ena köra 1 finger i röven medans andra runkade kuken...var nog bästa stället jag varit på
Citera
2009-10-26, 11:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av isaan
ja visst kan man det ! Kravet är dock att man själv är en Horbock utan en enda fungerande cell i skallen

Tycker att 1,4 på högskoleprovet är ganska bra i tanke på att jag inte har en enda fungerande cell i skallen
Citera
2009-10-26, 11:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lannas
Detta skulle jag inte vilja påstå. Kan däremot verka så då man läser denna tråden om alla handjobs som kunder fått inklusive den andra tråden "kvinnorna i thailand".

Besök Thailand utanför horställen som Pattaya, Patong i Phuket och vissa sexbarer i Bangkok så får ni se hur det verkligen är. Skulle tjejer erbjuda sex mot betalning där? Nej, såvida de inte är riktigt fattiga eller du är jävligt snygg. De fattiga ser utlänningar (falanger) som en chans att komma ifrån Thailand och till ett land med lyx och pengar - för att sedan kunna försörja sin egna familj på svältgränsen i Thailand genom att skicka dem pengar. Men vem skulle inte det?

Det är lätt att bli blind när man är på turistställen i Thailand. Man ser tjejer som ropar på en vart man än går. Min första uppfattning efter mitt första besök (av mina fyra) var precis som din, att det verkade finnas horor överallt.
Då detta verkar vara tillåtet så är det klart att det finns många sådana barer där. Hur skulle Sverige se ut om detta var lagligt? Det skulle finnas bordeller i varenda stad!

Mina andra tre besök var jag utanför turistställena vid stränderna. Var mest i norra Thailand och Bangkok. Umgicks hela tiden med thaifamiljer och endast en gång av dessa tre resor såg jag en bar med lättklädda tjejer, och det var i Bangkok. Däremot finns det gott om "gatöj" (shemales) som man ser lite överallt. Annars är tjejerna som i Sverige. De jobbar på stormarknader, restauranger, marknader, jordbruk o.s.v för att sedan kanske festa eller umgås med kompisar/familj på kvällarna.

Att så många här fått "Happy Endings" på thaimassage beror nog på att de träffat fattiga thaitjejer på turistvisum som vill tjäna så mycket pengar som möjligt till sina barn och sina föräldrar (nej, föräldrarna har ingen pension, barnen försörjer). Det finns kanske också dem som tror att tjejer i 20 till 25-årsåldern som är här inte har barn i Thailand men de tror nog ganska fel. Inte alls ovanligt att de får barn redan i 18-årsåldern. De är trots allt här av en anledning, att tjäna pengar till sin familj.

Låt säga att ett handjob kostar 500:- (2500thb) det är en fjärdedels månadslön i Thailand. Det kan jämföras med att vi skulle få 4000:- om vi skulle utföra ett enda handjob! Ett enda för 4000:-! Tänk vilket litet jobb de behöver utföra för att göra denna handling. Det är därför är de så intresserad av att utföra detta. Det skulle inte jag vilja säga är att göra allt för pengar då det handlar om lite jobb och väldigt mycket pengar.

Svaret på din fråga: Visst finns det horor i turistparadiset Thailand, garanterat mer än Sverige, men att dra alla Thailändskor över en kam är ganska lågt. Jag fördömer inte Happy Endings, det gynnar ju båda, men det som är synd är de som har synen på thaitjejer som lättköpta och lätta på foten. Så är det definitivt inte. Glöm inte alla thaimassageställen som aldrig utfört happy endings - eller gör ett besök i Thailand utanför de stora turistorterna de som inte tror mig!

Bra och seriöst skrivet.
Citera
2009-10-26, 12:32
Medlem
R.Rs avatar
hp-fan får en tillsägelse för pm-request.
/Mod
Citera
2009-10-27, 13:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KommissarieBallander
Intressant läsning, du har nog i stora drag rätt. Dom enorma ekonomiska skillnaderna skapar drivkraften i sexbranschen. Det är ju därför det finns förhållandevis få svenska horor - den ekonomiska standarden och den relativt lilla lönespridningen i Sverige är så pass hög att de svenska kvinnorna inte tycker det är värt att prostituera sig. Och detta är givetvis en medveten politik från vänsterblocket som styrt Sverige majoriteten av de senaste 70 åren eller så.

Fast i stockholm är det svårt att hitta en thaimassagesalong som inte erbjuder he. Jag har sökt men ännu inte hittat - och då har jag ändå varit på ett drygt tiotal... Vilket är synd eftersom det oftast är så att om massören erbjuder he är det oftast sämre kvalitet på massagen och tvärtom.

Jag har varit på kanske 10 olika ställen i Stockholm och framför allt innerstan. Idag var första gången jag blev erbjuden HE. Massagen idag var väldigt bra och inte sämre bara för att de erbjöd HE. Det känns som om det är mer HE i förorterna men jag kanske har fel???
Citera
2009-10-27, 14:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av father-earth
Jag har varit på kanske 10 olika ställen i Stockholm och framför allt innerstan. Idag var första gången jag blev erbjuden HE. Massagen idag var väldigt bra och inte sämre bara för att de erbjöd HE. Det känns som om det är mer HE i förorterna men jag kanske har fel???

nä, du har helt rätt...
Citera
2009-10-27, 17:01
Medlem
Mogrens avatar
Bästa val

Vill man maximera chansen att bli erbjuden HE bör man tveklöst välja ett ställe i någon förort till Stockholm. Jag vill påstå att sannolikheten att få erbjudandet är minst 9 av 10. Naturligtvis kan det inträffa i innerstaden också men sannolikheten är betydligt mindre.
Citera
2009-10-27, 18:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mogren
Vill man maximera chansen att bli erbjuden HE bör man tveklöst välja ett ställe i någon förort till Stockholm. Jag vill påstå att sannolikheten att få erbjudandet är minst 9 av 10. Naturligtvis kan det inträffa i innerstaden också men sannolikheten är betydligt mindre.

Betydligt mindre? Nja ok kanske 8 av 10 men knappast betydligt mindre...

Finns det någon som sökt utan att hitta?

Var på ett (för mig) nytt ställe i helgen. Ingen förort, såg seriöst ut på utsidan och fräscht på insidan. Kontant betalning i förskott... tyvärr dålig massage... tackade nej till extra massagen och då slutade hon. helt och hållet....
Citera
2009-10-27, 21:55
Medlem
upperclassheros avatar
Grymma tips om vilken typ av ställen man ska leta efter, återkommer med en rapport efter besök på de ställen som verkar lämpliga.

Keep the thread going!
Citera
2009-10-28, 07:58
Medlem
Thai Watpho Massage

hej ,

har någon varit på Thai Watpho Massage i Hisings Kärra, Klockarevägen 56?
Hon tar 580:- för en timme massage, låter sjukt dyrt, är det värt?
Citera
2009-10-28, 13:48
Medlem
Sickboys avatar
Inte särskilt smart att skriva ut adressen här
Citera
2009-10-28, 15:12
Medlem
Mogrens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xdin
hej ,

har någon varit på Thai Watpho Massage i Hisings Kärra, Klockarevägen 56?
Hon tar 580:- för en timme massage, låter sjukt dyrt, är det värt?
Det finns ingen anledning att betala så mycket för en thaimassage. 300-400 kronor är normaltaxan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in