Detta skulle jag inte vilja påstå. Kan däremot verka så då man läser denna tråden om alla handjobs som kunder fått inklusive den andra tråden "kvinnorna i thailand".
Besök Thailand utanför horställen som Pattaya, Patong i Phuket och vissa sexbarer i Bangkok så får ni se hur det verkligen är. Skulle tjejer erbjuda sex mot betalning där? Nej, såvida de inte är riktigt fattiga eller du är jävligt snygg. De fattiga ser utlänningar (falanger) som en chans att komma ifrån Thailand och till ett land med lyx och pengar - för att sedan kunna försörja sin egna familj på svältgränsen i Thailand genom att skicka dem pengar. Men vem skulle inte det?
Det är lätt att bli blind när man är på turistställen i Thailand. Man ser tjejer som ropar på en vart man än går. Min första uppfattning efter mitt första besök (av mina fyra) var precis som din, att det verkade finnas horor överallt.
Då detta verkar vara tillåtet så är det klart att det finns många sådana barer där. Hur skulle Sverige se ut om detta var lagligt? Det skulle finnas bordeller i varenda stad!
Mina andra tre besök var jag utanför turistställena vid stränderna. Var mest i norra Thailand och Bangkok. Umgicks hela tiden med thaifamiljer och endast en gång av dessa tre resor såg jag en bar med lättklädda tjejer, och det var i Bangkok. Däremot finns det gott om "gatöj" (shemales) som man ser lite överallt.

Annars är tjejerna som i Sverige. De jobbar på stormarknader, restauranger, marknader, jordbruk o.s.v för att sedan kanske festa eller umgås med kompisar/familj på kvällarna.
Att så många här fått "Happy Endings" på thaimassage beror nog på att de träffat fattiga thaitjejer på turistvisum som vill tjäna så mycket pengar som möjligt till sina barn och sina föräldrar (nej, föräldrarna har ingen pension, barnen försörjer). Det finns kanske också dem som tror att tjejer i 20 till 25-årsåldern som är här inte har barn i Thailand men de tror nog ganska fel. Inte alls ovanligt att de får barn redan i 18-årsåldern. De är trots allt här av en anledning, att tjäna pengar till sin familj.
Låt säga att ett handjob kostar 500:- (2500thb) det är en fjärdedels månadslön i Thailand. Det kan jämföras med att vi skulle få 4000:- om vi skulle utföra ett enda handjob! Ett enda för 4000:-! Tänk vilket litet jobb de behöver utföra för att göra denna handling. Det är därför är de så intresserad av att utföra detta. Det skulle inte jag vilja säga är att göra allt för pengar då det handlar om lite jobb och väldigt mycket pengar.
Svaret på din fråga: Visst finns det horor i turistparadiset Thailand, garanterat mer än Sverige, men att dra alla Thailändskor över en kam är ganska lågt. Jag fördömer inte Happy Endings, det gynnar ju båda, men det som är synd är de som har synen på thaitjejer som lättköpta och lätta på foten. Så är det definitivt inte. Glöm inte alla thaimassageställen som aldrig utfört happy endings - eller gör ett besök i Thailand utanför de stora turistorterna de som inte tror mig!