Citat:
Ursprungligen postat av
lidden
Nej, MM-motorn har inget sådant inbyggt.
Troligtvis inte, men konspiratorisk som man är så känns det så ibland
Citat:
Ursprungligen postat av
lidden
Precis. Det känns så, men det är bara slumpen som styr och ibland får man bra lag och ibland lag som gör att man vill gråta/måste kämpa extra hårt.
Japp, oerhört frustrerande att spela sådana dagar. Är dock en oerhört usel förlorare och har svårt att hantera nederlag på nederlag, än har inget tangentbord eller mus åkt i väggen i ren ilska, av det här spelet i varje fall.
Citat:
Ursprungligen postat av
Cardiac
Den som säger att Caernavron är den sämsta tier8 heavyn är ute och cyklar.
Den är rätt lik T32, fast med sämre turret armour och betydligt bättre kanon främst acc, aim time och pen.
Caernarvon har ett riktigt dåligt rykte och få spelar den, visst har den svagheter i taskig alfa och underdimensionerat pansar i kubik men det vägs upp av alla goda sidor, nämligen den grymt träffsäkra och snabbskjutande kanonen, tornet och som gör att den är ett riktigt hulldown monster samt att den är rätt smidig för att vara en heavy med bra klättringsegenskaper. Jag gillade den skarpt hela vägen fram till Conqueror.
Citat:
Ursprungligen postat av
Cardiac
VK4502B har aldrig varit en dålig tank. Samma front armour, turret och kanon som en E-75a fast med sämre side armour, speed och depression, och det är bara dåliga spelare som kallar en E75a är en dålig tank. Jag har spelat den ett bra tag innan buffen och har aldrig haft problem med att slå ut andra tier9-10 heavies i den. Buffen var dock väldigt trevlig, men förändrar inget i spelstilen på tanken.
För övrigt är VK4502A också en rolig tank och gillar man mediums är den att rekommendera eftersom spelstilen är mer lik en medium än en heavy.
VK4502B var mycket enklare att möta innan de buffade frampansaret (för mig personligen), nu blir det mest att skjuta luckan på tornet om jag hamnar i närstrid när jag tidigare kunde skjuta weakspotsen på frampansaret. Gillar den inte alls och tycker den är riktigt jobbig att möta. Har faktiskt låst upp VK45a men väntar med den tills det kommer en top of the tree, kör redan lite för många linjer känns det som.
Citat:
Ursprungligen postat av
Cardiac
Gör om, gör rätt
Ärligt talat, åker ni på 4-5 raka förluster så sluta spela. Ni kommer bara att bli mer och mer frustrerade och dessutom spela sämre.
Aldrig! Inte nog med jag är en dålig förlorare, jag är dessutom lite av en masochist när jag bara
måste spela vidare tills jag börjar vinna för att ta igen alla förluster. Vilket ibland innebär mer förbannelser, lidande och förluster.
Nä, skämt åsido vet jag att mm inte fungerar på det sättet, vilket borde varit rätt klart av mitt inlägg.