Citat:
Ursprungligen postat av
anteri17
När AIK torskar mot sopgäng i AS så är det underskattning. När Malmö vinner i Europa så är det tack vare underskattning. Har du ingen annorlunda analys? Tror du underskattning är ett vanligt fenomen i viktiga matcher bland professionella idrottare?
När har jag skrivit att det är underskattning när AIK förlorar mot sopgägng i Allsvenskan? Länka gärna. När AIK förlorar mot lag i Allsvenskan så är det ju allt som oftast vi som inte kan sätta våra chanser, men någon underskattning är det nog inte. Möjligen mot Linfield borta däremot.
Jag har redogjort för min analys tidigare, att Sparta var idélöst och såg allmänt loja ut. Sen brände man givetvis också de chanser man fick, men även om man dominerade spelet och höll boll så kom man inte till de hundraprocentiga målchanserna speciellt ofta. Så någonting berodde det nog på, och jag är ganska säker på att man trodde att sitt 4-2 från hemmamatchen var ganska säkert, varför man inte tog ut sig fullständigt.
Citat:
Ursprungligen postat av
riquelme
Svulle har inte skrivit ett enda positivt inlägg om mff någonsin. Komplex tror jag det kallas.

Ja, eller senast igår då jag hyllade er för hur ni utvecklar egna produkter och för in med i A-truppen. Och flera gånger dessförinnan. Men visst har du rätt i att jag aldrig någonsin har skrivit någonting om Malmö i positiva ordalag.