2014-08-08, 12:17
Medlem
svulles avatar
Skönt, det ska väl Salzburg kunna lösa. Malmö får gärna gå till EL, men i CL blir det lite för mycket pengar för skåningarna.
Citera
2014-08-08, 12:18
Medlem
Casabas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M.S
menar du att alla dom skulle vara mardrömslottningar, eller vad är din poäng? t.ex. sparta prag bör ju vara en av de bättre lottningarna man kunde få med tanke på vilka alternativen var, något säger mig att samma sak gäller de flesta andra lag du listade upp, förutom swansea som är ganska extremt att få i runda 3.
Jasså, vilka var sämre lottningar än Sparta Prag?
http://gfx.aftonbladet-cdn.se/image/19241713/629/normal/bfa1a16c743cd/CL.jpg

Vilka var svårare än Zagreb och Rangers?

edit: mot Zagreb var alternativen FC Köpenhamn, Bate Borisov, Apoel Nicosia, Maccabi Haifa.
Senast redigerad av Casaba 2014-08-08 kl. 12:25.
Citera
2014-08-08, 12:20
Medlem
Gallachers avatar
Det enda positiva är väll att vi börjar borta. Annars så är lottningen hemsk. Tungt.
Citera
2014-08-08, 12:20
Medlem
Cruachans avatar
Fittlottningar år efter år. Orkar inte. Så jävla självklart efter att vi stått för en jättematch.
Citera
2014-08-08, 12:21
Medlem
Ishizzs avatar
Alltid så otur
Citera
2014-08-08, 12:24
Medlem
Tror detta va den absoluta svåraste,tuffaste möjliga uppgift,men gör vi nåt bortamål och kan hålla oss från släppa in 3-4 mål så ser jag det som STOR möjlighet på hemmaplan,Där vi kan slå ALLA lag,den 12e spelaren,publiken,staden,ger ett så stor fördel mot motståndarna..60/40 för salzburg..
Citera
2014-08-08, 12:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Casaba
Jasså, vilka var sämre lottningar än Sparta Prag?
http://gfx.aftonbladet-cdn.se/image/19241713/629/normal/bfa1a16c743cd/CL.jpg

Vilka var svårare än Zagreb och Rangers?

öh, jag ser inte varför någon av dom skulle vara en bättre lottning än sparta prag? vad gör sparta prag till någon form av mardrömslottning jämfört med t.ex. steaua, apoel och ludogorets? känns ungefär som att man hade postat exakt samma sak fast med någon av dom lagen ifall det blivit dom ni råkat dra istället, ingen större klasskillnad precis.

ser inte heller hur zagreb skulle ha varit någon slags mardrömslottning jämfört med fck, apoel och bate borisov. orkar inte kolla upp alla andra rundor du listade men något säger mig att det fanns jämnbra lag med dom ni drog i de flesta rundor. sen kan jag gå med på att ni inte har satt någon 20%are och dragit det absolut bästa laget, men att komma och tro att ni får sämsta möjliga motstånd omgång efter omgång när de flesta lagen ligger på ungefär samma nivå är ju bara löjligt.
Citera
2014-08-08, 12:25
Medlem
Aleopas avatar
Sjukt trist lottning. Hoppades på Apoel helatiden.
Varför kan de aldrig gå vår väg?
Citera
2014-08-08, 12:27
Medlem
svulles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrCrimeSmurfs
Tror detta va den absoluta svåraste,tuffaste möjliga uppgift,men gör vi nåt bortamål och kan hålla oss från släppa in 3-4 mål så ser jag det som STOR möjlighet på hemmaplan,Där vi kan slå ALLA lag,den 12e spelaren,publiken,staden,ger ett så stor fördel mot motståndarna..60/40 för salzburg..

Snacka om att ha övertro på sitt eget hemmaspel. Det var ju mer ett lojt Sparta än en infernalisk hemmapublik som gjorde att ni gick vidare i onsdags.

Med det sagt så tror jag ändå inte det är omöjligt. Kan Sparta underskatta och haverera fullständigt så kan ju även Salzburg se playoff-matchen som en transportsträcka, och det räcker att man inte är fullt fokuserade för att det ska gå åt skogen. Nu torde ju Salzburg lära av Spartas misstag och släcka matchen redan på hemmaplan, men man vet ju aldrig.
Citera
2014-08-08, 12:30
Medlem
stoichkov8s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrCrimeSmurfs

Publiken 12e spelaren

Har du varit på en fotbollsmatch i syd/öst Europa någon gång ? Malmö fansen är som dagisflickor i jämförelse...
Citera
2014-08-08, 12:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Smirmat
Blir en jobbig bortamatch i Turkiet för Arsenals del.

Det där trodde man om Fenerbahce förra året också och det slutade med att ett Arsenal som vid den tidpunkten var i närmast upplösningstillstånd gick ut och körde över turkarna och vann med 3-0. Jag blir faktiskt besviken om vi inte avgör det här redan i första mötet.
Citera
2014-08-08, 12:34
Medlem
nygards avatar
Tuff lottning. Men inget skulle göra mig lyckligare än att slå ut äckellaget. Denna smutsiga, kommersialiserade plastklubb. Spyr.

Kan vi få med oss ett bra resultat på bortaplan så kan vi klara det hemma. På Stadion är allt möjligt, vi har gjort det förr.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in