2014-08-06, 15:29
Medlem
bulle65s avatar
http://hooliganstv.com/interview-wit...n-boys-member/
Citera
2014-08-06, 16:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av STHLMism
Har varit aktiv sedan tidigt 90-tal, jag har då VÄLDIGT sällan varit med om att vi ses i direkt anslutning utanför någon arena (och gömma sig i massan så du säger,haha stor risk!).
Snarare en annan del av stan, eller "råkar" springa in i varandras ligor,antingen timmar innan eller efter matchen! Jag har full respekt för att det finns folk som vill köra mer avskilt idag, framför allt med snuten som har mer koll och hela den biten. Men för min egna del var just det halva charmen med allt... "dom sitter på söder, vi åker dit. Eller Vi ska ses vid östgötagatan kl.13." ja du hajar!
Men att säga att det krävs mer "guts" att stå i någon jävla håla flera mil från stan och oftast inte ens på matchdag är bara patetiskt. Alla får tycka vad dom vill, men JAG och mina gamla vänner är i alla fall just FOTBOLLSLIGISTER, inte bara ligister eller kampsports fighters.
No guts? pffff Gå och lägg dig din jävla färsking!

Du får gärna spela läcker på ett anonymt internetforum om du vill men jag orkar inte ge mig in i det. Du var säkert skithäftig.
Citera
2014-08-07, 01:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BosseU
Sen när en 120+ manna liga väntade på Bajen ospottade så valde Bajen o ställa in, tacka er ledare för det.

Det var väl en spontan sampling från er sida? Hade ni verkligen aviserat att ni ville mötas up i förväg? Och spottade vet jag inte, hela jävla Instagram var från sekund 1 full med bilder från er s.k samling. Varför är folk så kåta på gruppfoton?
Citera
2014-08-07, 08:01
Medlem
Ibn.Battutas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bulle65
http://hooliganstv.com/interview-wit...n-boys-member/

Föga förvånande att det just är en FB-medlem som låter sig intervjuas.
Citera
2014-08-07, 12:16
Medlem
BaronSemedis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ibn.Battuta
Föga förvånande att det just är en FB-medlem som låter sig intervjuas.

Och varför är detta "föga förvånande"?
Citera
2014-08-07, 12:33
Medlem
Ibn.Battutas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BaronSemedi
Och varför är detta "föga förvånande"?
De skyr ju inte direkt publicitet, om man säger
Citera
2014-08-07, 12:57
Medlem
BaronSemedis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ibn.Battuta
De skyr ju inte direkt publicitet, om man säger

Du är medveten om att FB inte gett någon intervju sedan den i Offside 2002, va? Du verkar få det till att våra grabbar ständigt ger intervjuer, verkar det som. Hur tänker du då?
Citera
2014-08-07, 16:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av icemachine
Det var väl en spontan sampling från er sida? Hade ni verkligen aviserat att ni ville mötas up i förväg? Och spottade vet jag inte, hela jävla Instagram var från sekund 1 full med bilder från er s.k samling. Varför är folk så kåta på gruppfoton?
Du kan lugna ner dig direkt. Spontan samling med 120 man, vem försöker du lura? Vi tabbade oss, sedan gjorde vi det som förväntades, vi omgrupperade och tog kontakt igen. Det här vista bajen och väntade på vårat samtal. När vi väl ringer ställer bajen in, inte vi. Skulle nog påstå att bajen var några sekunder snabbare ut på internet med bilder samt texten att vi bangade.
Röttotten som håller i bajen e scenens skämt. Varje gång man snackar med någon från en annan lika får man höra en del roliga anekdoter om honom
Verkar inte vara svinpoppis bland bakarna heller.
ja A jag vet att du sitter aom klistrad här.
Citera
2014-08-07, 16:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av El Pistolero
Du kan lugna ner dig direkt. Spontan samling med 120 man, vem försöker du lura? Vi tabbade oss, sedan gjorde vi det som förväntades, vi omgrupperade och tog kontakt igen. Det här vista bajen och väntade på vårat samtal. När vi väl ringer ställer bajen in, inte vi. Skulle nog påstå att bajen var några sekunder snabbare ut på internet med bilder samt texten att vi bangade.
Röttotten som håller i bajen e scenens skämt. Varje gång man snackar med någon från en annan lika får man höra en del roliga anekdoter om honom
Verkar inte vara svinpoppis bland bakarna heller.
ja A jag vet att du sitter aom klistrad här.

Jag trodde han svamlade om FBs senaste samling mot oss i söderort. DFGs samling och vad som hände efter har jag inte koll på. Mer än att jag fått berättat att ni spelade Allan Ballan efter att vi blåst av och splittras upp.

Du ska inte skriva om anekdoter. Jag känner och har växt upp med en jävla massa av era äldre. Nästan halva er liga består av f.d OBS-elever. Jag kan dra en massa historier om du vill. Och är du äldre så har vi garanterat setts.

Vet inte vilken ledare du talar om. Du får gärna skicka namn i PM.

Föresten varför gick ni inte ner från parken mot oss i premiären? Istället satt ni i bilarna och tryckte och körde lite warm-up i parken.

Puss & kram.
Citera
2014-08-07, 20:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av icemachine
Jag trodde han svamlade om FBs senaste samling mot oss i söderort. DFGs samling och vad som hände efter har jag inte koll på. Mer än att jag fått berättat att ni spelade Allan Ballan efter att vi blåst av och splittras upp.

Du ska inte skriva om anekdoter. Jag känner och har växt upp med en jävla massa av era äldre. Nästan halva er liga består av f.d OBS-elever. Jag kan dra en massa historier om du vill. Och är du äldre så har vi garanterat setts.

Vet inte vilken ledare du talar om. Du får gärna skicka namn i PM.

Föresten varför gick ni inte ner från parken mot oss i premiären? Istället satt ni i bilarna och tryckte och körde lite warm-up i parken.

Puss & kram.

Du vet alltså inte vem er egna ledare är? T.om Helsingborg skulle veta vilken snubbe El Pistolero snackar om hahaha...
Citera
2014-08-07, 22:02
Medlem
Ja, så är det. Du tog mig på bar gärning, jag vet inte vilka ledare som finns i Bajen.

Citat:
Ursprungligen postat av got2bfree
Du vet alltså inte vem er egna ledare är? T.om Helsingborg skulle veta vilken snubbe El Pistolero snackar om hahaha...
Citera
2014-08-07, 23:41
Medlem
capitalswes avatar
att den gamla härliga ”AIK-sjukan” gjorde ännu en comeback och spred sig som ett förlamande virus över Hammarbys ”KGB”. Detta efter att ”KGB” hört av sig och velat möta FB. Givetvis under gynnsamma förutsättningar (Bajens matchdag, Södermalm, mm) men ändå. FB drog med kort varsel ihop en stökig och numerärt bra liga som samlades upp utan polisnärvaro i söderort. KGB:s olika samlingar gick dock inte lika bra då både sjukdom och påstådd polisnärvaro lamslog söderbröderna som valde att ställa in uppgörelsen

Citat från Sverigescenen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in