Citat:
Ursprungligen postat av
OskarDLH
Sant men handen på hjärtat så krävs det dock lite mer guts att mötas på en avskild plats i mindre nummer än att gömma sig i massan matchdag.
Har varit aktiv sedan tidigt 90-tal, jag har då VÄLDIGT sällan varit med om att vi ses i direkt anslutning utanför någon arena (och gömma sig i massan så du säger,haha stor risk!).
Snarare en annan del av stan, eller "råkar" springa in i varandras ligor,antingen timmar innan eller efter matchen! Jag har full respekt för att det finns folk som vill köra mer avskilt idag, framför allt med snuten som har mer koll och hela den biten. Men för min egna del var just det halva charmen med allt... "dom sitter på söder, vi åker dit. Eller Vi ska ses vid östgötagatan kl.13." ja du hajar!
Men att säga att det krävs mer "guts" att stå i någon jävla håla flera mil från stan och oftast inte ens på matchdag är bara patetiskt. Alla får tycka vad dom vill, men JAG och mina gamla vänner är i alla fall just FOTBOLLSLIGISTER, inte bara ligister eller kampsports fighters.
No guts? pffff

Gå och lägg dig din jävla färsking!