2014-08-06, 20:16
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alex-84
Det jag menar är att de som startar systemet måste rationalisera och intala andra att det är nödvändigt. Att de tillför någon form av samhällsnytta, annars vore det svårt att dra in så många medlemmar. I mitt fall är de runt 200-300 st. Högst runt 350 i nuläget. Så de ursäktar sig att välja ut helt oskyldiga människor som mig som aldrig begått ett enda brott för att sedan intala sig att de kan ha nytta av erfarenheten till nästa gång då de kanske ska hålla en dömd kriminell under uppsyn eller får i uppdrag att ta hand om en potentiell framtida Breivik-terrorist, då har alla lärdomar från mitt fall kunnat appliceras för att "rädda samhället". Det är förmodligen så de tänker. Sen passar det väl att jag är en rebell, tänker utanför lådan, vågar ifrågasätta Status Quo och helt enkelt vill straffa mig lite för det, för att jag ifrågasätter systemet.

Likt något du var inne på Rosa Lotus, kring all korruption i samhället är det underligt att folk inte tror att det här kan existera. Sett till alla experiment man utfört historiskt sett så är kritikerna historielösa och inbillar sig att de lever i det perfekta samhället. Bra mycket mer absurda saker har inträffat tidigare, liknande tekniker som används i GS har experimenterats fram av underrättelsetjänster i Tyskland och USA. Ser man på tidigare samhällen hur makthavare behandlade oliksinnade så inser man att de som motsätte sig samhällets principer skulle straffas på alla tänkbara sätt.

På Gamla testamentets tid räckte det med att du ifrågasatte dina föräldrar för att du skulle stenas.
Eller samla ved på en lördag. ¨

"Medan nu Israels barn var i öknen, ertappades en man med att samla ihop ved på sabbatsdagen. Och de som ertappade honom med att samla ihop ved förde honom inför Mose och Aron och hela menigheten. Och då det inte var bestämt vad som borde göras med honom, satte de honom i förvar. Och Herren sade till Mose: "Mannen skall straffas med döden. Hela menigheten skall stena honom utanför lägret." Då förde hela menigheten ut honom utanför lägret och stenade honom till döds, som Herren hade befallt Mose. (4 Mos 15:32-36)"

Straffet för att kritisera auktoritet, sina föräldrar och samhällets principer.

Leviticus 24:13-16. "Then the LORD said to Moses: "Take the blasphemer outside the camp. All those who heard him are to lay their hands on his head, and the entire assembly is to stone him. Say to the Israelites: 'If anyone curses his God, he will be held responsible; anyone who blasphemes the name of the LORD must be put to death. The entire assembly must stone him."

Straffet för att kritisera Gud, samma sak, den högsta auktoriteten enligt dem. Nu kan man inte göra det idag, samla en hel menighet men man kan samla flertalet medlemmar och Gang Stalka någon som straff. Bombardera med psykologiska attacker istället.

Någon skrev detta på en Fb-tråd. "Att stena någon till döds är ett mycket bra straff då det alltid ska involvera männen i det samhället som ska utföra reningen av personen. Det skapar en gemenskap av renlighet och moralisk dygd i samhället."

Gang-stalking är en modern variant av stening. Där det skapar en gemensam "fiende" och en sammanhörighet medan man ursäktar sig på olika sätt att man gör det som är "rätt" av olika anledningar.

Det är lite som serien Death Note. Alla som hamnar på listan dör, av till synes normala anledningar, ingen kan spåra det. Ägaren av nätverket har i princip en sådan bok där de kan skriva in vilka som ska Gang-Stalkas. Finns många som vill ha makt, att någon skulle starta ett sådant här system är väl logiskt. De leker "Gud"

Termen Gang Stalking är dock som sagt felaktig i mitt fall, det handlar mer om Community Stalking eller Organized Stalking men skulle hellre kalla det Organized Disturbance, eller Organized Disorientation. Det handlar om att störa mig helt enkelt.
Förstår jag rätt att du tror att uppemot 350 personer deltar i stalking av dig?
2014-08-06, 20:31
Medlem
tv4oves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Tänkte bara föregå alla som tror de är förföljda av knarkförsäljare här inne på flashback och avslöja att jag också fått AlanBallan33's reklamutskick - det är alltså inte personlig psykologisk terror mot någon specifik person utan troligen ett massutskick i syfte att tjäna pengar...
Detta har inte jag fått. Varför tror dom att dom skall kunna tjäna pengar på just dig så att det kan vara värt risken att ta sig in på ett så annars hårdkontrollerat forum som detta?
2014-08-06, 21:11
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tv4ove
Detta har inte jag fått. Varför tror dom att dom skall kunna tjäna pengar på just dig så att det kan vara värt risken att ta sig in på ett så annars hårdkontrollerat forum som detta?

Ingen aning, jag har inte skrivit ett enda inlägg i drogavdelningen. Antar att avsändaren blev bannad innan de fick iväg ett mail till dig också. Förra mailet med samma sorts reklam och samma språkbruk gick i alla fall till väldigt många innan de hann bannas.
2014-08-07, 12:50
Medlem
tv4oves avatar
Citat:
Ingen aning, jag har inte skrivit ett enda inlägg i drogavdelningen. Antar att avsändaren blev bannad innan de fick iväg ett mail till dig också. Förra mailet med samma sorts reklam och samma språkbruk gick i alla fall till väldigt många innan de hann bannas.
Låt oss hoppas att det denna gång var admins välvilliga syfte att få en juridiskt försvarbar anledning att skaffa sig insyn i åtminstone rapporterade PM-konversationer medan Säpo exv. fått dra sina slutsatser om alla övriga.
Jag har svårt att tänka mig att PM med detta uppenbara språkbruk plötsligt skulle släppas igenom det automatiska spamfiltret utan att man varit överens på ett högre plan. Något gemensamt syfte behöver man då inte ha. Därför kan heller aldrig något ansvar spåras.
Förfarandet och denna typ av provokationer är för övrigt typiskt för vad psykförsvaret sysslar med genom sina tusentals snokar och gangstalkare enbart på nätet.
2014-08-07, 13:42
Medlem
Det du beskriver är ju ett psykologiskt experiment som pågår i Sverige och i hela världen! Och du är en sk targeted individual ....läste inte hela tråden men för att ta reda på lite mer om detta så kolla grupper på facebook, googla på ord som targeted individual, mind control, gangstalking! Så som jag förstått det hela så verkar det som om vissa offer nästintill enbart får en del utav detta alltså som i ditt fall så blir du utsatt för gangstalking nästan uteslutande, medan andra får annat. Själv har jag skrivit litegrann om det jag upplevt här och jag har även fått en del stalking med..men det du beskriver är sant och det finns väldigt många offer för detta! Om du kollar upp episoden på Dr phils show som handlar om Matt Barasch, dom gör lika mot honom! Finns många fler

Skippa som som snakeplisskin och ytterligare nån som kommenterar detta nedlåtande och i princip idiotförklarar dej, det är troligen bara deras uppgift!!!
2014-08-07, 13:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jarrou
Det du beskriver är ju ett psykologiskt experiment som pågår i Sverige och i hela världen! Och du är en sk targeted individual ....läste inte hela tråden men för att ta reda på lite mer om detta så kolla grupper på facebook, googla på ord som targeted individual, mind control, gangstalking! Så som jag förstått det hela så verkar det som om vissa offer nästintill enbart får en del utav detta alltså som i ditt fall så blir du utsatt för gangstalking nästan uteslutande, medan andra får annat. Själv har jag skrivit litegrann om det jag upplevt här och jag har även fått en del stalking med..men det du beskriver är sant och det finns väldigt många offer för detta! Om du kollar upp episoden på Dr phils show som handlar om Matt Barasch, dom gör lika mot honom! Finns många fler

Skippa som som snakeplisskin och ytterligare nån som kommenterar detta nedlåtande och i princip idiotförklarar dej, det är troligen bara deras uppgift!!!

Om du kollar mina trådar om detta ämne så kan du ju se vilka det är som kommer med dissande kommentarer.....
2014-08-07, 15:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alex-84
Målet är att få in mig på psyket är det första delmålet. Främst för att förstöra min trovärdighet. Vad många berättar om så blir allt mycket värre efter att de fått någon diagnos. Vandaliseringen blir mer konkret, dom attackerar en mer fysiskt för att du kan anklagas som galning som bara hittar på sådana saker osv. Det är ett första delmål men nödvändigtvis inte slutmålet i sådana här elaka spel med oskyldiga människors liv.

De som är mest drivande i min släkt för att jag ska någon gång hamna på psyket kommer även vara de som är mest engagerade i nätverket. Det kommer märkas väl.

Karaktärsmord. Sedan isolering. Sedan att du dör i förtid av någon sjukdom eller cancer. Det är målet. Allt ska vara osynligt. Det är ett mäktigt medel, de kan ta livet av vem som helst, ingen märker det, ingen kan anklagas för det.
Det är en osynlig ondska som börjat penetrera vårt samhälle.

Men allt detta visar bara att jag är på rätt väg i livet. Det är först när man blir motarbetad som man vet att man kommit någonvart.

Lite motiverande qoutes av Winston Churchill jag funnit som hjälper i vardagen. Tar gärna emot ord som liknar dessa som kan hjälpa mig orka.

“You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life.”

“If you are going through hell, keep going.”

“Success is stumbling from failure to failure with no loss of enthusiasm.”

“Never, never, never give in!”

“Attitude is a little thing that makes a big difference.”

“Courage is what it takes to stand up and speak; courage is also what it takes to sit down and listen.”

“Continuous effort - not strength or intelligence - is the key to unlocking our potential.”

Jodå jag gjorde en tabbe efter typ ett år från att min voice to skull hade startat, gick upp till akuten för att prata med en allmänläkare om vad som pågick med mig....det skulle jag inte ha gjort de remittera mig till psykiatrin och när jag väl var där så kom det in en distriktssköterska, en psykolog samt en skötare och distriktssköterskan påstod ganska omgående utan nån egentlig analys av mig att jag led av en psykos, Ha! Så dom tvångsintog mig en hel jäkla månad...riktigt vidrigt! Dessutom tvångsmedicinera dom mig under den tiden... Och det är samma sak med mig, jag har aldrig lidit av några mentala sjukdomar ej heller något drogrelaterat...Dessutom så har jag aldrig hållit på med något kriminellt, inga konstiga åsikter eller så....så ett tips, håll dej borta från sjukhus...
2014-08-07, 17:03
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Om du kollar mina trådar om detta ämne så kan du ju se vilka det är som kommer med dissande kommentarer.....

Finns det i din värld överhuvudtaget någon möjlighet att någon av oss som ifrågasätter att ni är gangstalkade inte är betalda agenter?
2014-08-07, 17:29
Medlem
Citat:
Finns det i din värld överhuvudtaget någon möjlighet att någon av oss som ifrågasätter att ni är gangstalkade inte är betalda agenter?

Hmm, du e rolig du! Frågan kanske ska vändas...hur mkt får du för att sitta och jamsa här på fb?
2014-08-07, 17:32
Medlem
Baba.Sedos avatar
Citat:
Jodå jag gjorde en tabbe efter typ ett år från att min voice to skull hade startat, gick upp till akuten för att prata med en allmänläkare om vad som pågick med mig....det skulle jag inte ha gjort de remittera mig till psykiatrin och när jag väl var där så kom det in en distriktssköterska, en psykolog samt en skötare och distriktssköterskan påstod ganska omgående utan nån egentlig analys av mig att jag led av en psykos, Ha! Så dom tvångsintog mig en hel jäkla månad...riktigt vidrigt! Dessutom tvångsmedicinera dom mig under den tiden... Och det är samma sak med mig, jag har aldrig lidit av några mentala sjukdomar ej heller något drogrelaterat...Dessutom så har jag aldrig hållit på med något kriminellt, inga konstiga åsikter eller så....så ett tips, håll dej borta från sjukhus...
Varför släppte dom ut dig?
Hur längesen var detta?
Kan du förstå varför dom gjorde det? (spärra in dig på psyket en månad och tvångsmedicinera dig)
Vad säger dina vänner om det här?
Äter du någon medicin i nuläget?
Hur manifesterar sig dina voice to skull upplevelser?
2014-08-07, 18:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Baba.Sedo
Varför släppte dom ut dig?
Hur längesen var detta?
Kan du förstå varför dom gjorde det? (spärra in dig på psyket en månad och tvångsmedicinera dig)
Vad säger dina vänner om det här?
Äter du någon medicin i nuläget?
Hur manifesterar sig dina voice to skull upplevelser?

2011...
Nej kan inte förstå alls deras sätt att behandla människor på, men min gissning är att de ville ha tankar och reaktioner ifrån mig även i en sån fruktansvärd situation!?? Medicinen har jag ingen som helst aning om varför...kanske gör medicinen så att jag blir mer lättmanövrerad!??
Jaa mina vänner säger inte mycket...för TI:s så blir ens vänsituation lite annorlunda!
Nix...jag ville inte bli nått medicinexperiment för dom...den läkaren jag pratade med hon ville "testa" lite olika mediciner på mig, men jag vägrade! Vet om andra ti:s som tyvärr fallit för detta med medicin...
Jaa alltså voice to skull låter ungefär som ett syrsaliknande ljud och givetvis så pratar man med mig, är ju alltså några "operatörer" gissningsvis jobbar man i skift 2 och 2 och det är både manliga röster samt kvinnliga...men det är liksom lågt ljud ...ungefär som viskningar men helt klart så hör man dom om man bara lyssnar på dom, vilket jag försöker undvika....och försöker man efterlikna de som hör röster på riktigt så tycker jag det verkar för dåligt bara!! Offret VET direkt att det inte är nått mentalt instabilt utan man får klart för sig att det är en teknologi. Till och med i början så vet man ....
2014-08-07, 18:29
Medlem
Citat:
2011...
Nej kan inte förstå alls deras sätt att behandla människor på, men min gissning är att de ville ha tankar och reaktioner ifrån mig även i en sån fruktansvärd situation!?? Medicinen har jag ingen som helst aning om varför...kanske gör medicinen så att jag blir mer lättmanövrerad!??
Jaa mina vänner säger inte mycket...för TI:s så blir ens vänsituation lite annorlunda!
Nix...jag ville inte bli nått medicinexperiment för dom...den läkaren jag pratade med hon ville "testa" lite olika mediciner på mig, men jag vägrade! Vet om andra ti:s som tyvärr fallit för detta med medicin...
Jaa alltså voice to skull låter ungefär som ett syrsaliknande ljud och givetvis så pratar man med mig, är ju alltså några "operatörer" gissningsvis jobbar man i skift 2 och 2 och det är både manliga röster samt kvinnliga...men det är liksom lågt ljud ...ungefär som viskningar men helt klart så hör man dom om man bara lyssnar på dom, vilket jag försöker undvika....och försöker man efterlikna de som hör röster på riktigt så tycker jag det verkar för dåligt bara!! Offret VET direkt att det inte är nått mentalt instabilt utan man får klart för sig att det är en teknologi. Till och med i början så vet man ....

Glömde den första frågan...Jo för att jag var tvungen att gå med på att ta medicin under om det va nu 2,5 månad eller så....medicinen gjorde inte ett skvatt (och det vet ju dom också) det enda var att jag blev väldigt trött och gick upp i vikt....

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in