Citat:
Ursprungligen postat av
Moltas666
Nej, det gör man sannolikt inte. Vad man försöker göra är nog att minska risken för att någon försöker fejka bilder och identitet.
För övrigt kan jag inte se något märkligt i att människor grupperar sig i olika grupper. Så har mänskligheten alltid gjort. Visst kan man tycka att det är lite uppblåst men olika grupper av människor hittar alltid sina gelikar. Jag kan bara gå till mig själv. Hade jag varit singel så hade jag hellre nätdejtat på en sida där chansen är större att hitta en kvinnlig jurist eller akademiker än en kvinna som kör truck på IKEAs centrallager.
Det låter så logiskt, å ena sidan, å andra sidan har vi kartellbildning och folk som vill avskaffa fackliga organisationer. Hur skall man särskilja på dessa, utan att vara dubbelmoralisk? Men det hör inte hit..
Jag tycker också att allt går, det är inte det jag vänder mig emot. Utan jag ställer mig frågande till vad det är för sliskiga människor som använder sig av denna tjänst, samt vilka de sliskiga reklammakarna är. Nina Björk vänder sig i sin framtida grav..
Men visst, det är kul med variation och mångfald - faktiskt! Men att upplösandet av jantelagen skulle ta sig sådana bisarra uttryck, är minst sagt märkligt.