Flashback bygger pepparkakshus!
2014-08-06, 14:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cobi
Gick från reserv 8 på 16 antagna till reserv 3 på 12 antagna (FUCK YOU ÖVERINTAG). Gällande reservantagningen - behöver jag vara på plats på aktuell skola när uppropet är för att eventuellt få en plats till kursstarten? Eller räcker det att vara tillgänglig över telefon, reservantagningen kan ju ta upp till 2v. Har ju varken boende eller kontakter i aktuell stad.
Räcker att vara tillgänglig över telefon.
Citera
2014-08-06, 14:38
Medlem
Illuminerings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ShlerKadhim
Hejsan allihop!
Grattis till alla som kompis och lycka till! Till alla som hamnade som reserv.

Ville fråga om era åsikter angående mina chanser att komma in.

INTERNATIONELLA PROGRAMMET FÖR POLITIK OCH EKONOMI (HÖGSKOLAN VÄST):

1. Urval 1: reserv 13 av 24 antagna
2. Urval2: reserv 3 av 24 antagna.

Hur ser mina chanser ut?

Tack i Förhand!

Hahaha, bästa svenskan på länge, att du ens är behörig . Nej tror inte på att du kommer in, då det är så pass få antagna. Men lycka till med svenskan du.
Citera
2014-08-06, 14:40
Medlem
Sökande med gymnasiebetyg med komplettering(BII)

Din reservplats i den här urvalsgruppen är: 3

Antalet sökande som har blivit antagna i den här urvalsgruppen är: 3

---

Det här är efter urval 2...Omöjligt eller?
Citera
2014-08-06, 14:40
Medlem
Helvete...
Jag gick från reserv 4 till reserv 3 i KTH civing datateknik.. Men jag ser att efter urval 2 har lika många kommit in som min bror påstod går i hans klass (han är 1 år äldre). Ska man sitta o hoppas på ett samtal eller är det kört? De tog in 235 personer efter urval 1, efter urval 2 så blev det 201 personer.
Citera
2014-08-06, 14:46
Medlem
Illuminerings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ydna6
Sökande med gymnasiebetyg med komplettering(BII)

Din reservplats i den här urvalsgruppen är: 3

Antalet sökande som har blivit antagna i den här urvalsgruppen är: 3

---

Det här är efter urval 2...Omöjligt eller?

Tyvärr, som tidigare nämnt till någon annan, det är så pass få antagna att det inte ens är värt att räkna med att komma in. Lycka till.

Citat:
Ursprungligen postat av friendmeatfb
Helvete...
Jag gick från reserv 4 till reserv 3 i KTH civing datateknik.. Men jag ser att efter urval 2 har lika många kommit in som min bror påstod går i hans klass (han är 1 år äldre). Ska man sitta o hoppas på ett samtal eller är det kört? De tog in 235 personer efter urval 1, efter urval 2 så blev det 201 personer.

De kör med överintag, så dina chanser går mot noll. Men å andra sidan brukar ett flertal hoppa av Civ. rätt så tidigt. Så säg till att ha öron och ögonen öppna, för man vet aldrig.
Citera
2014-08-06, 14:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Illuminering
Hahaha, bästa svenskan på länge, att du ens är behörig . Nej tror inte på att du kommer in, då det är så pass få antagna. Men lycka till med svenskan du.

...
Senast redigerad av ShlerKadhim 2014-08-06 kl. 15:04.
Citera
2014-08-06, 15:03
Medlem
Illuminerings avatar
Citat:
Inte bott i Sverige alltför länge, men hoppas det inte påverkat ditt liv de senaste 15 minuterna
Tack för svar iallafall

Nej, absolut inte, du fick mig att gapskratta, alltid kul med omedvetet roliga människor
Citera
2014-08-06, 15:13
Medlem
HarkelMuntenegris avatar
JAG DÖR. Imorse hade jag helt ställt in mig på att börja i Örebro vilket hade inneburit att jag behövt pendla från Stockholm, men nu kom detta.
3e reserv psykologlinjen på SU. 29 antagna i urvalsgrupp (HP)

Vad tror ni? Vågar jag hoppas?!?
Citera
2014-08-06, 15:25
Medlem
....
Citera
2014-08-06, 15:28
Medlem
Citat:
....
Bra sagt. Instämmer fullständigt.
Citera
2014-08-06, 15:41
Medlem
sogni.di.glorias avatar
Har ni fått besked?! Jag har inte fått mail ännu, men loggade in på Mina Sidor där det står att jag är ANTAGEN. Vet knappt om jag vågar tro att det är sant.
Citera
2014-08-06, 15:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sogni.di.gloria
Har ni fått besked?! Jag har inte fått mail ännu, men loggade in på Mina Sidor där det står att jag är ANTAGEN. Vet knappt om jag vågar tro att det är sant.

Samma här, står att jag är antagen men har inte fått något mail om när man börjar och var man ska befinna sig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in