Citat:
Ursprungligen postat av
MrsMagoo
Bara så du vet gör du bort dig genom att visa dina okunskap angående anstalterna. Visst han kan klara sig
om han
slickar duktigt med röv. Och jag får reda på det mesta, så för din vetskap vet jag lite mer om dom på Hall än dig. Bevisligen. Ja inte sitter dom för att dom har robbat en fd tjej efter dom mördat henne i alla fall. Sen så är inte brottet hans last utan attityden den ger dom inget för. Han får problem och kommer skapa problem både för intagna och Kriminalvården. En jag vet bäst typ kommer inte att skaffa sig någon rang på Hall. Du är för rolig helt enkelt. Skulle fegisen få något att säga till om på Hall?
Du är tröttsam bara med dina tycksyndomallamördare det ger inget eftersom det inte är synd om typer som dödar andra och är totalt empatibefriade. Det är synd om brottsoffer däremot men det har du sorterat bort i din förvridna snyftare om alla jävla mördare.
Okej du känner till Hall. så bra. Slickar man tilläckligt med röv så vet du också det. Berätta gärna
för oss mindre vetande när inte Fredri* fick slicka röv eller när han blev slickad.
Vi vet inte vad FS säger/eller vad han sagt men att ta för givet att ett helvete väntar honom
hoppas jag att du inte tror. Visserligen har vi alla våra åsikter om FS, men snälla överdriv inte.
FS har en överlevnadsinstinkt som varken du eller jag rår över, aldrig har jag sett en mer
värdelös Mamma än vad han har, vilket pucko!! Vad tycker du?
Du, i ditt andra inlägg påstår att jag "tycksyndomallamördare", vad häftigt att du följer mig
och mina inlägg, kul bruden
Visst är jag smart ?