Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-11-03, 12:52
Medlem
elmerengues avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tetrox
Hur kommer det sig att jag presterar bättre i studierna då jag gått på denna medicin jämfört vad jag gjort tidigare?
Alltid varit sämst i skolan. Fick denna medicin utskriven för att jag genomgått en omfattande operation. Nu 4 månader senare är jag helt plötsligt en elev som presterar på en helt annan nivå.
Känner att jag mycket lättare kan koncentrera mig när jag är påverkad. Det är inte lika stort kaos i huvudet. All ångest försvinner osv. Det man läser blir plötsligt intressant.
Någon annan som upplever detta?
Jag har för bövelen gått från E - A i snitt.
Synd att man inte kan fortsätta.
Opiater är ju dundermedicin mot det mesta så det förvånar mig inte att dina studier blivit bättre. Synd att det är så beroendeframkallande bara.
Citera
2013-11-03, 21:16
Medlem
Tetroxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av elmerengue
Opiater är ju dundermedicin mot det mesta så det förvånar mig inte att dina studier blivit bättre. Synd att det är så beroendeframkallande bara.
Ja verkligen. Man börjar ju överväga om det kanske är värt att leva med opiater hela livet. Känns som det öppnats så många dörrar under tiden man har medicinerat sig. Jag har aldrig gått över läkarens ordination. 15 - 30 mg varje dag. Avskyr det där noddanet, vill vara klar i planeten. Sova kan man göra på natten.
Men sen läser man om personer som har tänkt i samma banor som en själv och som slutat med en eller 2 snoppar i halsen varje dag för att kunna finansiera sitt behov. Då är det bättre att leva livet som en underpresterande looser som iaf behåller lite av sin värdighet.
Det absolut värsta är att man vet hur bra man kan må och prestera bara man tar ett piller ...
Senast redigerad av Tetrox 2013-11-03 kl. 21:47.
Citera
2013-11-07, 14:48
Medlem
jag käkade en st 5 mg. oxy igår.. ska pissa på måndag, det är alltså 5 dagar emellan.. har det gått ur då?
Citera
2013-11-07, 17:02
Medlem
Jag har inte tvgot oxy på typ ett år, SK jag börj med 30 eller 40mg rektalt plus ett gäng pyra & valium? Vill nå himmelriket
Citera
2013-11-12, 17:29
Medlem
tem04s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BrotherStalin
jag har pendlat å slockant flera gånger på vägen, inge bra inge bra å man blir rätt avtrubbad, bryr sig lixom inte om något.
Ge faan i att köra bil om du blir så påverkad av dom, en sak skiter jag i - Det ÄR OM DU kör av vägen och dör, MEN hur skulle DU må om du körde ihjäl en mamma med barnvagn eller en annan människa !!!!!
Ta inte detta som en moralpredikan utan tänk lite själv.
Citera
2013-11-12, 17:32
Medlem
tem04s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av painkiller-
jag käkade en st 5 mg. oxy igår.. ska pissa på måndag, det är alltså 5 dagar emellan.. har det gått ur då?
JA!!!!!
Citera
2013-11-13, 19:52
Medlem
Obscurites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Buddah.Junior
http://b2bimg.bridgat.com/files/30_Pills_Oxycontin_80mg_Blister_pack_4.jpg
Så här ser de svenska ut, OC står det på nedre bilden om det syns otydligt. Så om du verkligen har fått tag på oxy så är det från ett annat land.

Hmm...

Mina står det 512 på, vad är det jag har fått om det nu inte är Oxy?
Citera
2013-11-14, 04:30
Medlem
exades avatar
Har intefrörskffat mig ocycodone lannacher 10mg och har ingen aning om dessa.. löper i brist på annt. Går dessa krossa (depot) och få ett skönt rus på som ocynorm?
Citera
2013-11-14, 16:02
Medlem
hur går oxikodon ihop med voxra? blir inte helt säker av fass. är 20mg/dag av oxikodon för mycket för en vuxen man på dryga 100kg?
Citera
2013-11-14, 19:09
Medlem
Ballaurigens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MeNeFrego
hur går oxikodon ihop med voxra? blir inte helt säker av fass. är 20mg/dag av oxikodon för mycket för en vuxen man på dryga 100kg?
börja med 20 mg, det räckte för mig och jag är i samma viktklass, däremot var ja tvungen att ganska snabbt öka dosen för att uppnå samma effekt, prova dig fram
lycka till
Citera
2013-11-14, 22:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ballaurigen
börja med 20 mg, det räckte för mig och jag är i samma viktklass, däremot var ja tvungen att ganska snabbt öka dosen för att uppnå samma effekt, prova dig fram
lycka till

tack. ska väl nämna att det inte är i russyfte, utan att dämpa smärta.
Citera
2013-11-14, 23:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Benzogreven541
Gick till en läkare idag och bad om att få tillbaka mina oxy.
Ok sa han jag skriver ut här så du klarar dig

Gick till apoteket och han hade skrivit ut 5st paket 5mg snabbverkande och 80mg 2st paket 98st i varje.

Är det lite? Jag fick 20mg innan ett paket i månaden så jag gick där ifrån helt skakig och undrade om detta var lagligt men dom sa inget på apoteket.

Hände mig en liknande sak en gång att jag fick en ny läkare och bad om nytt recept, när jag skulle hämta ut så var det 100st 20mg istället för 28st 5mg som det brukar. Han måste väl skrivit ut fel om du fick 200st 80mg? Men det är väl bara att tacka och ta emot =)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in