2014-08-03, 09:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av fr3aksh0w
Haha de va som fan
Jag tog dessutom inte MDPVt för jag misstänkte att de hade varit dumt haha

Men nu har jag rökt ett par bonghits och några spliffar så nu mår jag finemang

Hur gick det? Var inte vaken inatt och kunde avråda dig att ta MDPV't. Vet inte huruvida det är farligt att blanda in i kombon du tog, men psykosen skulle kunna vara farligt nära med de förutsättningarna du nämnde.
Citera
2014-08-03, 09:28
Medlem
fr3aksh0ws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DEPRESSIV
Hur gick det? Var inte vaken inatt och kunde avråda dig att ta MDPV't. Vet inte huruvida det är farligt att blanda in i kombon du tog, men psykosen skulle kunna vara farligt nära med de förutsättningarna du nämnde.
Nu mår jag bra, de va bara nån "våg" av några jobbiga känslor som kom där mitt i kombon.
Senast redigerad av fr3aksh0w 2014-08-03 kl. 10:14.
Citera
2014-08-03, 12:16
Medlem
FuGeeLalas avatar
opiater med dissociativa? mer specifikt sub och röka hela natten, ingen riktig sömn, kan jag ta lite 3-meo-pcp?
Citera
2014-08-03, 12:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Presentpapper
Snea har jag svårt att tro du riskerar göra, rök lite du. Det skulle vara annurlunda med t.ex. någon hallucinogen, när jag trippade på 4-aco-met svängde det till rätt bra av röka. Men aldrig att jag ens skulle riskerat snea på MDMA någon gång jag körde det, vill jag tro.

Det kan säkert bli lite mer psykedeliskt som du är inne på, men inget jag i alla fall nog inte skulle uppfatta som obehagligt på något vis.

Segla lugnt, min vän.
Inte i närheten av att snea va jag, dock så blev jag jävligt svängd och vriden i skallen. gick och pratade med folk som jag trodde stod vid dörröppningar osv, ringde 112 och när hon svara och fråga vad hon kunde hjälpa med så sa jag bara - hmmm.... ööööööhh vafan va de nu igen. Äsch, skitsamma de va inget viktigt, och sen ett jätteglatt hejdå
Fett förvirrad pga hallisarna som kom då å då, men ändå så mådde jag asbra! Måste varit benzon som stoppa det som blev för mycket att trilla över till 100% galenskap
Skönt att höra från dig broder förresten, får skriva tjöta nån dag
Citera
2014-08-03, 12:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fr3aksh0w
Haha de va som fan
Jag tog dessutom inte MDPVt för jag misstänkte att de hade varit dumt haha

Men nu har jag rökt ett par bonghits och några spliffar så nu mår jag finemang

Haha, vet ej riktigt vad MDPV är men vet att det är en forskningskemikalie och att dom oftast kommer med underbart mående men också en väldigt stor risk. Speciellt kombinerat med allt du tänkt blanda med. t.ex. som benzo, methylfenidat,kokain + alkohol vilket jjag bara kan tänka mig är illa utan MDPV't

Skönt att du mådde bra iallafall gubben! Lagom + liite och liite till är alltid bäst

Vart i vårat avlånga land bor du i då?
Citera
2014-08-03, 15:27
Medlem
Presentpappers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hassans
Inte i närheten av att snea va jag, dock så blev jag jävligt svängd och vriden i skallen. gick och pratade med folk som jag trodde stod vid dörröppningar osv, ringde 112 och när hon svara och fråga vad hon kunde hjälpa med så sa jag bara - hmmm.... ööööööhh vafan va de nu igen. Äsch, skitsamma de va inget viktigt, och sen ett jätteglatt hejdå
Fett förvirrad pga hallisarna som kom då å då, men ändå så mådde jag asbra! Måste varit benzon som stoppa det som blev för mycket att trilla över till 100% galenskap
Skönt att höra från dig broder förresten, får skriva tjöta nån dag

Jaså förstår, trevligt att du mådde gott hur som helst. Kom ihåg att stimulanter kan röra om det i hjärnkontoret mer än man tror, när jag tog för mycket pentylon chattade jag med folk som aldrig förstod vad jag sa trots jag var så tydlig jag bara kunde. På det var jag i en lägenhet, och från det jag minns trodde jag mig vara i en helt annan. Bra att jag lämnat det där, haha.

Detsamma du, hoppas du har det fint! Ta hand om dig.
Senast redigerad av Presentpapper 2014-08-03 kl. 15:37.
Citera
2014-08-03, 15:47
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av argusdemon
Jag har intagit 600mg lyrica nu. Är det lugnt att ta 2-3mg stilnoct? Kan man blanda lyrica, ikto och stilnoct utan fara?.

Edit: snabba svar hade uppskattats

Ja tänk bara på att Lyrica boostar alla droger rätt rejält.
Citera
2014-08-03, 18:15
Medlem
argusdemons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slingshot
Ja tänk bara på att Lyrica boostar alla droger rätt rejält.

Okej! Kan man blanda tram o stilnoct?
Citera
2014-08-03, 18:28
Medlem
argusdemons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DEPRESSIV
Hej igen argusdemon!

Ja, du kan blanda dessa preparat. Tänk på att Lyrica kan boosta många substanser (t.ex bensodiazepiner). Risk för minnesluckor, men inte fyiskt farligt.

Okej tacksför svar! Vet du om tram och stilnoct är lugnt att blanda?
Citera
2014-08-03, 18:32
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Okej! Kan man blanda tram o stilnoct?

Ja.
Citera
2014-08-03, 18:33
Medlem
argusdemons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slingshot
Ja.

Okej tänkte köra 300mg och 20mg stilnoct. Det är väl lugnt?
Citera
2014-08-03, 18:53
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Okej tänkte köra 300mg och 20mg stilnoct. Det är väl lugnt?

Svar ja.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in