Citat:
Ursprungligen postat av
quieenie
Det många kanske inte känner till är att män av ett visst ursprung går/springer runt Södermalm på nätterna och försöker ta sig in i portar eller andra dörrar.De är i grupp på upp till 5 st.
Åskan började strax efter 4 i morse,vet för jag tog kort.Regnet kom ca tjugo över 4.
Vad är det för ursprung?
Jag har under våren och i sommar varit i Stockholm regelbundet, just i de här kvarteren, och har noterat att parken där mordet skedde har gått från att ha mest hipsters, barn och en del genuina Söderbor till att ha blivit något tillhåll för negrer som bara sitter där och glor eller går runt och dräller i de kvarteren. De ser inte ut som om de bor där och verkar heller inte vara på väg någonstans utan släntrar liksom bara runt och sitter och låter som en hel stadsfest i den där parken.
Var där för ett par veckor sedan och då var det nog minst 15 stycken som satt i parken hela dagen, några svenska pensionärer såg jag inte till. Och på fotbollsplanen spelade några unga män med MENA-utseende och långa tunna terroristskägg.
Så, nu har jag fått dela med mig av lite halvrasistiska uttalanden, ber om ursäkt för detta. Men jag har verkligen tänkt på att just det här området har förändrats, väldigt mycket.