Citat:
Ursprungligen postat av
LaScala
Ja, det hade de gjort vid Tjärhovsgatan längre bort.
Jag blir mest förundrad över folk i omgivningen.
"Grannar i chock!" Här brukar vara så lugnt och trevligt.
Det har fler uttalat i media.
De känns lite otryggt att vara omgiven av döva och blinda.
Typ:
Reporter: hur känns det när ett mord sker precis där du bor
Granne: ja, det är inte så kul
Reporter: du är chockad?
Granne: nja, det är ju inte vad man räknar med direkt i alla fall
Reporter: Det är alltså ett lugnt och trevligt område?
Granne: nja, vi är väl inte så vana vid mord i alla fall.
Reporter: tack!