Svara
  • 2
  • 3
2014-08-02, 05:24
Medlem
DenLilleHemskes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av orrecrist
Lsningen var underbar men kort Lnkar till flera rusrapporter vrdiga att lsa skrivna av dig?
Jag vet inte om du ska leta bland vad jag gjort fr inlgg, eller ibland triprapporter, men lycka till.
Citera
2014-08-02, 05:44
Medlem
DenLilleHemskes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CamCameo
Det skulle jag grna gra, men saken r den att jag inte frstr vad du skriver. Den kta varan r blmandel . . . har jag frsttt dig korrekt rtt?
Blmandel tror jag ven kallas fr bittermandel.Denna mandel innehller mycket sm mngder, men det r dock cyanid vilket r mycket plgsamt beroende kvantiteten som kan variera precis som att styrkan p vitlksklyftor ven om dom kommer ifrn samma vitlk.Samma sak gller fr respektive enskilda frn ifrn (blomman fr dagen). Tror ven att den kalla Morning Glory. Men en nnu vrre kvantitet hittar du i blomfr (Hawaian baby woodrose). Svrt att tnka sig att man kan m smre om man inte renar frna p rtt stt.
Citera
2014-08-02, 05:54
Medlem
DenLilleHemskes avatar
Citat:
Har man nn form av sjlvkontroll s blir de inte s.. & d ska jag tillgga att jag gtt ganska hrt t denna substans..
Vxtriket har mer att erbjuda n kemikalieindustrin. Tacka vr skapare fr detta !
Citera
2014-08-02, 06:13
Medlem
DenLilleHemskes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psychedelika
Jklar vilken hftig upplevelse du! ska provas!
Lskigt eller ej, alla r inte som du och bara r ute efter eufori...
Snna som jag uppskattar ven konsten i allt.
Jag kan lova dig en upplevelse som du helst kommer att vilja glmma, men lycka till.
Citera
2014-08-02, 06:41
Medlem
DenLilleHemskes avatar
Citat:
Har man nn form av sjlvkontroll s blir de inte s.. & d ska jag tillgga att jag gtt ganska hrt t denna substans..
Kan endast tnka mig att koncentrationen p dessa djvulsblandningar skiljer sig med enorma skillnader, annars borde effekten bli ganska likvrdig. Annars kan det bero p att sjlva hopkoket r extremt temperatur, t.ex att det blir vitt skilda effekter vid endast en eller tv grader celsios.
Citera
2014-08-02, 19:18
Medlem
DenLilleHemskes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DenLilleHemske
Jag kan lova dig en upplevelse som du helst kommer att vilja glmma, men lycka till.
r du sjlvplgare, eller nskar du dig en psykos ?
Citera
2014-08-02, 19:23
Medlem
DenLilleHemskes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CamCameo
Det skulle jag grna gra, men saken r den att jag inte frstr vad du skriver. Den kta varan r blmandel . . . har jag frsttt dig korrekt rtt?
Ja, blmandel kallas visst fr bittermandel ocks om jag inte r fel ute. Har fortfarande inte hmtat tillrckligt med nya krafter fr att kolla upp saken vidare, men du fr grna prova.
Citera
2014-08-04, 14:04
Medlem
CamCameos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DenLilleHemske
Ja, blmandel kallas visst fr bittermandel ocks om jag inte r fel ute. Har fortfarande inte hmtat tillrckligt med nya krafter fr att kolla upp saken vidare, men du fr grna prova.

Misstnker starkt att du helt enkelt blivit tagen p sngen av substansen, sneat grovt . . . och nu frsker reda ut saken med olika teorier. Inga konstigheter dock, det hr r en tung drog vi diskuterar. Vila upp dig glm bort skiten s ska du se att det klarnar s smningom.

Citat:
Ursprungligen postat av konstitutionen
Tnk p att TS Nemesis1 dog i en verdos. Jag tror det var heroin dock.

Det hr tog mig p sngen. Det hade jag aldrig trott, d Nemesis nd verkade ha ngon grundkoll. Men opioider gr ju sitt. Oavsett om man har "scheman".
Senast redigerad av CamCameo 2014-08-04 kl. 14:07.
Citera
2014-12-05, 21:07
Medlem
ketasets avatar
Jag har krt trean en del och upplevt rtt balla grejer p den. En gng sg jag vrlden genom en triangelform med vita kanter runt om, och lngst inne i trekanten sg jag hela tiden min spegelbild dr mitt spegeljag gjorde andra rrelser n vad jag gjorde. En annan gng p 2 lappar LSD och ca 10mg 3-meo-pcp upplevde jag out-of-body experience under trippen, vilket var sjukt ballt. Satt och hade djupa konversationer med en kopia av mig sjlv

Bestllde hem 2.5g av 4:an igr iaf. Aldrig testat den innan s ska bli skoj! Ville hinna lgga vantarna p lite innan det klassas... Hrt att den ska vara "klarare" och djupare n 3:an men att man ska m smre p den eftert typ..?
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in