Svara
2014-07-31, 20:45
Medlem
DenLilleHemskes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CamCameo
Vidareutveckla grna denna rad.
Jag fick den mest sinnessjuka upplevelse man kan tnka sig. Att dett djvulspulver innehller en substans som kallas "blmandel" knner jag mig ganska sker p. Denna substans innehller blmandel drav lukten.
jag tog ca 50 mg, kanske dosen var fr lg, eller s beror det p att jag tagit ett medel som heter mirtazipin. Tacksam fr svar ? Blmandel r f. en naturlig alkaloid som ingr i flera olika naturliga mnen !
Senast redigerad av DenLilleHemske 2014-07-31 kl. 20:49.
Citera
2014-07-31, 22:45
Medlem
DenLilleHemskes avatar
S svara vettigt. Det uppspkattar jag !
Citera
2014-07-31, 23:35
Medlem
CamCameos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DenLilleHemske
S svara vettigt. Det uppspkattar jag !

Det skulle jag grna gra, men saken r den att jag inte frstr vad du skriver. Den kta varan r blmandel . . . har jag frsttt dig korrekt rtt?
Citera
2014-08-01, 04:56
Medlem
DenLilleHemskes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CamCameo
Det skulle jag grna gra, men saken r den att jag inte frstr vad du skriver. Den kta varan r blmandel . . . har jag frsttt dig korrekt rtt?
r inte sker p blmandel,men det skulle inte frvna mig. I mindre doser givetvis, d blmandel innehller cyanid om jag inte r felinformerad.
Citera
2014-08-01, 19:06
Medlem
DenLilleHemskes avatar
Undvik skitet om ni inte vill riva hela lgenheten + bli full av blmrken !
Citera
2014-08-01, 19:46
Medlem
orrecrists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DenLilleHemske
Undvik skitet om ni inte vill riva hela lgenheten + bli full av blmrken !

Har man nn form av sjlvkontroll s blir de inte s.. & d ska jag tillgga att jag gtt ganska hrt t denna substans..
Citera
2014-08-01, 20:10
Medlem
konstitutionens avatar
Tnk p att TS Nemesis1 dog i en verdos. Jag tror det var heroin dock.
Citera
2014-08-01, 20:26
Medlem
orrecrists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av konstitutionen
Tnk p att TS Nemesis1 dog i en verdos. Jag tror det var heroin dock.

Trodde de var Oxy, de var ju ganska knt att hans frkrlek till just Oxycontin var ganska stark eller..
Senast redigerad av orrecrist 2014-08-01 kl. 20:29.
Citera
2014-08-01, 22:30
Medlem
DenLilleHemskes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av orrecrist
Trodde de var Oxy, de var ju ganska knt att hans frkrlek till just Oxycontin var ganska stark eller..
Skulle ocks vara tacksam om nn kan svara p om det finns tydliga likheter emellen allycyin samt 3-meo - pcp, och 4-meo pcp ?
Citera
2014-08-02, 04:52
Medlem
DenLilleHemskes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LightCloud
Underbar lsning frn en som vet hur man handskas med substanser fr optimal effekt! Tummen upp!

ven jag kommer att publicera ett gng rapporter framver. Kolla grna in dem ocks nr de kommer ifall du knner fr det.
Vad du MSTE vara fullt klar ver r medlets potens, annare har du i princip ingen annan mjlighet n att frst utfra ett toleranstest p en uteliggare eller liknande.
Citera
2014-08-02, 04:58
Medlem
DenLilleHemskes avatar
Citat:
Har man nn form av sjlvkontroll s blir de inte s.. & d ska jag tillgga att jag gtt ganska hrt t denna substans..
Sjlvkontrollen hoppas jag att du utfr med referenskemikalier, annars har du spelat Rysk roulette bland dom sista gngerna i denna inkarnationen !
Citera
2014-08-02, 05:19
Medlem
DenLilleHemskes avatar
Citat:
Sjlvkontrollen hoppas jag att du utfr med referenskemikalier, annars har du spelat Rysk roulette bland dom sista gngerna i denna inkarnationen !
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in