2014-08-01, 14:34
Medlem
Alligator_Gundes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
En chilensk tidning skriver att Vidal är på läkarundersökning hos Man U men inget bekräftat vad jag har sett.

Okej (y)

Jag har bara sett tidningar som rapporterat att hans agent ska vara i UK
2014-08-01, 17:02
Medlem
keranos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
En chilensk tidning skriver att Vidal är på läkarundersökning hos Man U men inget bekräftat vad jag har sett.

Och andra tidningar skriver att läkarundersökningen skedde i Chile, då Arturo själv är i Italien. Allt är bara snack.. Han är denna sommarens Thiago/Sneijder osv osv...
2014-08-01, 17:12
Medlem
KimKuk-Jings avatar
Tror inte ett dugg på att Vidal kommer skriva på för United. Att en så bra spelare skulle gå till en skakig klubb som United som dessutom inte ens spelare Champions League är helt otroligt. Det har ju innan varit tal om att Juventus nobbat bud på Vidal för runt 500 miljoner från storklubbar som Real och Barca. Att United nu skulle kunna få honom för billigare - nej helt otroligt. Vidal är en av de bästa mittfältaren i världen. Han ska spela champions league. Går han kommer han göra det till Real eller Barca.
2014-08-01, 17:16
Medlem
B-Dawks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KimKuk-Jing
Tror inte ett dugg på att Vidal kommer skriva på för United. Att en så bra spelare skulle gå till en skakig klubb som United som dessutom inte ens spelare Champions League är helt otroligt. Det har ju innan varit tal om att Juventus nobbat bud på Vidal för runt 500 miljoner från storklubbar som Real och Barca. Att United nu skulle kunna få honom för billigare - nej helt otroligt. Vidal är en av de bästa mittfältaren i världen. Han ska spela champions league. Går han kommer han göra det till Real eller Barca.

Skakig klubb som United?

United är en av världens största klubbar som hade ett mellanår ifjol. De kan likaväl vara tillbaka i CL nästa säsong och hur många kontrakt skrivs över ett år på den nivån? Nej du, det är inte många.
2014-08-01, 17:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KimKuk-Jing

Tycker det är kul att alla ser United som en mittenklubb efter EN dålig säsong med en misslyckad tränare som hade det tuffa jobbet att ta över efter en av tidernas största tränare.

När/Om United blir ett nytt Liverpool och är borta från eliten i tjugo år, då kan jag godkänna att man inte kan locka över en spelare som Vidal. I dagsläget ser jag det fullt möjligt att han skulle kunna gå. Tror att alltför många lägger för stor vikt vid CL, Juventus har inte direkt rosat marknaden där de senaste åren.

Tror fortfarande att Vidal till United är mycket mer troligt än Reus till Liverpool.
2014-08-01, 17:44
Medlem
Hangeland klar för Crystal Palace.

http://www.cpfc.co.uk/news/article/palace-snap-up-hangeland-1797693.aspx
2014-08-01, 17:51
Medlem
Emolls avatar
Wenger har gått ut o kraftigt dementerat uppgifterna gällande Quinteiro. Men men silly är silly... Men Wenger brukar faktiskt stå för sitt ord, framförallt om det verkar röra sig om så nära inpå (Ryktades som han skulle vara klar på Måndag)
2014-08-01, 17:57
Medlem
keranos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BumbiBeer
Tycker det är kul att alla ser United som en mittenklubb efter EN dålig säsong med en misslyckad tränare som hade det tuffa jobbet att ta över efter en av tidernas största tränare.

När/Om United blir ett nytt Liverpool och är borta från eliten i tjugo år, då kan jag godkänna att man inte kan locka över en spelare som Vidal. I dagsläget ser jag det fullt möjligt att han skulle kunna gå. Tror att alltför många lägger för stor vikt vid CL, Juventus har inte direkt rosat marknaden där de senaste åren.

Tror fortfarande att Vidal till United är mycket mer troligt än Reus till Liverpool.

Ja det är lika roligt varje gång... Skakig mittenklubb? Signade precis det största tröjavtalet någonsin, som sträcker sig 10 år framåt. Plockar in Mata, Herrera och Shaw på under 6 månader. Visst, förra säsongens ligaplacering hade mer att önska. Men tillbaka till CL kommer vi redan till nästa säsong.
2014-08-01, 18:00
Medlem
Fredddaans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emoll
Wenger har gått ut o kraftigt dementerat uppgifterna gällande Quinteiro. Men men silly är silly... Men Wenger brukar faktiskt stå för sitt ord, framförallt om det verkar röra sig om så nära inpå (Ryktades som han skulle vara klar på Måndag)

Vet inte om jag kan hålla med om att Wenger brukar stå för sitt ord. Han, om någon, är väldigt lurig i sina uttalanden om transfers. T.ex för två år sedan sa han "I don't know who Cazorla is" ungefär en vecka innan han blev klar. Han dementerade även helt uppgifterna om Arteta bara någon dag innan han blev klar.

Vad gäller Quintero dock så tror jag på Wenger, det ligger ingenting bakom ryktena. Han är för dyr och inte någon spelare Arsenal behöver för tillfället.

Det roligaste från Wengers presskonferens idag tycker jag var att Joel Campbell verkar ingå i Wengers planer. Nu kan det säkert bli en utlåning i alla fall men jag hoppas verkligen inte det. Tror stenhårt på honom och det är tydligt att Joel vill vara kvar.
2014-08-01, 18:03
Medlem
Imbazs avatar
Liverpool har lagt 42 miljoner bud på Reus
2014-08-01, 18:05
Medlem
B-Dawks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Imbaz
Liverpool har lagt 42 miljoner bud på Reus

Skriv gärna ut vilken valuta också...
Euro eller brittiska pund?
2014-08-01, 18:06
Medlem
thejams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emoll

Måste vara Juan Fernando Quintero du snackar om? Har inte sett så mycket av honom i riktiga matcher mest klipp på internet för ett tag sedan, men satan vad talangfull han verkar. Fantastiskt bra passningar Men dock bör Arsenal knappast leta efter en ung, oerfaren talang som kan passa bollen utan att tillföra något fysiskt. Raka motsatsen dom behöver faktiskt. Och han är för bra för U21.

Men kanske köpa in och låna ut direkt?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in