Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-07-31, 23:54
Medlem
mUdajs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av horvalp
Fått tag i blue ghosts.

http://www.pillreports.com/index.php?page=display_pill&id=33491

Någon som testat dem?

Mina polare drog sånna för ett tag sedan, deras första gång dock.. Men enligt dom var dom mkt trevliga och gav bra med eufori så de är nog bara å köra på!
Citera
2014-08-01, 00:00
Medlem
mUdajs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av headstep
SSRI, SNRI, TCA, 5-HTP, l-tyrosine, terapi i all ära men jag verkar körd.

SKULLE mdma kunna hjälpa mig upp på kort- eller långsiktigt perspektiv, eller sjunker man tillbaka som en sten dagen efter?

Jag pratar om en enstaka gång, inte upprepat missbruk.

Har inte så mycket kunskap om det men jag kan i alla fall prata från mitt perspektiv, körde E för första gången för ett tag sedan och jag kan helt klart säga att det hjälpte mig komma upp ur min dåvarande depression. Har börjat vara mer tacksam för sakerna jag har och personerna som finns i mitt liv. Har även börjat rentvå mig själv för personerna i mitt liv som jag inte varit fullt ärliga mot utan att de förtjänat det, samt kasta personerna som jag inte behöver i mitt liv och lite annat gött. Inte fått någon direkt jobbig AT heller skulle jag säga. Så visst kan det hjälpa, men det är väl individuellt och jag pratar bara om min erfarenhet. Men det hjälpte för mig i alla fall.
Citera
2014-08-01, 00:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mUdaj
Mina polare drog sånna för ett tag sedan, deras första gång dock.. Men enligt dom var dom mkt trevliga och gav bra med eufori så de är nog bara å köra på!

Drog nån sån på tomorrowland i helgen, gör sitt jobb!
Citera
2014-08-01, 02:17
Medlem
TheGruzzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mUdaj
Det var dessa jag tog! de var riktigt härliga!
Citera
2014-08-01, 12:43
Medlem
Holmquists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av horvalp
Fått tag i blue ghosts.

http://www.pillreports.com/index.php?page=display_pill&id=33491

Någon som testat dem?
Jag testade ett spöke förra helgen och det fungerade faktiskt riktigt bra!

Det är mycket möjligt att dem innehåller runt 140mg MDMA som säljaren informerade mig om
Citera
2014-08-01, 13:43
Medlem
Skuurres avatar
Jag har nu fått hem 1 blått spöke, men har tagit 1 2mg iktorivil och undrar ifall det är lugnt om jag tar ecstasyn ca 5 timmar efter iktorivil intaget.
Vill få ut bästa effekt av spöket, så sabbar ikton för E ruset så väntar jag hellre tills imorgon med att ta spöket, gärna tacksam för snabbt svar!
Citera
2014-08-01, 14:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Skuurre
Jag har nu fått hem 1 blått spöke, men har tagit 1 2mg iktorivil och undrar ifall det är lugnt om jag tar ecstasyn ca 5 timmar efter iktorivil intaget.
Vill få ut bästa effekt av spöket, så sabbar ikton för E ruset så väntar jag hellre tills imorgon med att ta spöket, gärna tacksam för snabbt svar!
Ja, det kan du. Effekten kommer knappast bli så mycket mindre.
Citera
2014-08-01, 15:20
Medlem
Holmquists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skuurre
Jag hade själv tagit 1mg alprazolam och 1mg iktorivil innan jag svalde mitt spöke, fick självklart bra effekt ändå. Efter så pass små doser benso är det helt lugnt att slänga i dig E'n utan att effekten blir sämre

Så kör på ikväll!
Citera
2014-08-01, 16:00
Medlem
headsteps avatar
Äh jag och sambon drar i oss varsin eagle (den där 220mg eller vad det var). Vi får se vad den gör med depressionen sen.

Jag vill veta hur jag ska göra med
5-htp
l-tyrosine
voxra (bupropion)
lamotrigin

Ska jag undvika någon av dom före och medan jag tar ecstasy?

5-htp förstod jag att skulle köra dagen efter, men de övriga då, nån som har en aning? Vill ju inte att det ska skita sig, eller att jag inte får nån effekt.
Citera
2014-08-01, 16:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av headstep
Äh jag och sambon drar i oss varsin eagle (den där 220mg eller vad det var). Vi får se vad den gör med depressionen sen.

Jag vill veta hur jag ska göra med
5-htp
l-tyrosine
voxra (bupropion)
lamotrigin

Ska jag undvika någon av dom före och medan jag tar ecstasy?

5-htp förstod jag att skulle köra dagen efter, men de övriga då, nån som har en aning? Vill ju inte att det ska skita sig, eller att jag inte får nån effekt.
Är lite osäker på samtliga utom 5-HTP och Lamotrigin. 5-HTP ska du varken ta dagarna innan intaget utav MDMA utan påbörja en 5-HTP kur dagarna efter intaget. Lamotrigin tar jag själv och det funkar bra med MDMA. Dvs full effekt får jag. Tror inte det är farligt, men kolla runt lite på nätet om det.
Citera
2014-08-01, 16:43
Medlem
headsteps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DEPRESSIV
Är lite osäker på samtliga utom 5-HTP och Lamotrigin. 5-HTP ska du varken ta dagarna innan intaget utav MDMA utan påbörja en 5-HTP kur dagarna efter intaget. Lamotrigin tar jag själv och det funkar bra med MDMA. Dvs full effekt får jag. Tror inte det är farligt, men kolla runt lite på nätet om det.

Kanske det är så att jag får ha ett par dagars uppehåll med voxra, 5-htp och l-tyrosinet helt enkelt. Bör inte vara nåt problem.

Efter en kväll med e, när man vaknar dagen efter så är det lugnt med 5-htp?
Citera
2014-08-01, 20:32
Medlem
Tog 6 mg Meclonazepam inatt, ca 25 mg stesolid utspritt över dagen och rökt lite gräs runt 12 tiden idag. Hur tror ni effekten påverkas om jag tar 1-2 knappar om några timmar?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in