2014-08-01, 01:03
Medlem
Update nu :

Hon berättade att hon inte kommer ihåg vad hon sa när hon hade druckit, nej det hade inte hänt något med henne och snubben hon sov hos, fick mina svar jag ville ha efter att ha pratat i typ 3 timmar, och gjorde slut när jag såg att hon började föra över hennes problem på mig.

fb hade iaf fel att hon va otrogen handlade om att hon ville veta vem hon själv var, innan hon ville ha nåt förhållande.
Citera
2014-08-01, 01:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av dicates
Update nu :

Hon berättade att hon inte kommer ihåg vad hon sa när hon hade druckit, nej det hade inte hänt något med henne och snubben hon sov hos, fick mina svar jag ville ha efter att ha pratat i typ 3 timmar, och gjorde slut när jag såg att hon började föra över hennes problem på mig.

fb hade iaf fel att hon va otrogen handlade om att hon ville veta vem hon själv var, innan hon ville ha nåt förhållande.

"God bless you"
Citera
2014-08-01, 01:38
Medlem
05.30s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malko
Hon har redan haft sex med den snubben. Nu försöker hon bara linda in det så att när/om ni blir tillsammans så har hon ett "gott samvete". Allt en paus betyder är "jag vill ha sex med andra men inte vara ett svin och vara otrogen". Tro mig.

Lycka till!

Det här skulle man vetat när man var yngre!

Sluta semester-slörsurfa på nätterna
Citera
2014-08-01, 02:25
Medlem
SigmenFloyds avatar
Citat:
Update nu :

Starkt jobbat med dumpen. Helt rätt.

Citat:

Ge det några veckor. När det då kommer fram att hon och sova-över-snubben är ihop vet du sanningen om vad som hände när hon sov över.
Citera
2014-08-01, 09:33
Medlem
TexasTigers avatar
Citat:
fb hade iaf fel att hon va otrogen

Allt du har att gå på är vad brudjäveln säger, för helvete! Du har ingen aning om vad hon gjort. Om du vore smart hade du lagt ihop 1 och 1. Lyssna aldrig på vad folk säger. Gå efter vad de gör. Hon har varit otrogen 100 gånger om. Det råder ingen tvekan om den saken.

"Fuckin a, does a girl have to leave a body in the basement before her beta sycophant will question her virtue?"
Citera
2014-08-01, 15:05
Medlem
Malkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 05.30
Det här skulle man vetat när man var yngre!

Sluta semester-slörsurfa på nätterna

Det är nog svårt att veta det när man är yngre. Problemet är om man har lärt sig det men ändå ignorerar det.

Min hjärna funkar bäst på natten.
Citera
2014-08-01, 16:41
Medlem
No.Pain.No.Gains avatar
Citat:
Update nu :

Fan vad du är blåst. Du litar alltså 100% att hon talade sanning när hon sa det? Just det! Du tror hon talar sanning bara för hon gråter
Citera
2014-08-01, 16:44
Medlem
Romang67s avatar
Citat:
+Hon vill inte vara otrogen
+Hon har sagt nej förut för otrohet (medans vi vart tsm)
+Hon tycker om mig mest i hela världen (bekräftat)
+hon saknar mig som fan (hon grät när hon sa det)
+hon frågar mig om jag fortfarande tycker om henne (ja)
+hon berättade att hon rökte på, hon försöker sluta med droger (ganska stort att hon erkänner)
+hon ringde/smsa mig fast hon inte ville att vi skulle ha nån kontakt på 1 vecka.
+hon som brukar ringa mig om hon vill träffas (ringer nästan aldrig själv eller smsar, ibland)

-hon har varit otrogen i tidigare förhållande
-hon kom inte hem till mig för att hon trodde hon inte fick sova här
-hon sover hos en kille som låter henne röka ner sig
-killen har känslor för henne
-dom sover i samma säng (kanske, han bäddade sängen innan hon fick sova sen la vi på)
-hon sa att hon inte orkade åka buss för det tog för lång tid till stan : 15min

Finns mer plus än minus men ja.. vet inte.. ska träffa henne vid 13:30 typ..
This would be cute in it's naïveté, if it didn't make me feel so sorry for you.
Citera
2014-08-01, 18:34
Medlem
rejmans avatar
Citat:
Update nu :

Haha hur naiv och godtrogen får man vara? Herregud alltså. Klart hon har varit otrogen...... lägg ihop 1+1 grabben, du känner själv på dig att hon varit det så spela inte som att ingenting har hänt.
Citera
2014-08-01, 18:38
Medlem
05.30s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malko
Det är nog svårt att veta det när man är yngre. Problemet är om man har lärt sig det men ändå ignorerar det.

Min hjärna funkar bäst på natten.

Du borde ha annat som funkar bäst på natten!

Cheers
Citera
2014-08-01, 19:40
Medlem
LawlessDarknesss avatar
Citat:
Update nu :

Du är för blåögd TS. Du kan aldrig lita på en kvinnas ord när det kommer till trohet. Kvinnor resonerar som psykopater, dom gör aldrig fel och gör dom det förnekar dom det in absurdum. Det är inte många kvinnor som erkänner att dom har felat, just för att dom inte vill ta konsekvenserna för sitt handlande. Du har mycket att lära när det kommer till kvinnor.
Citera
2014-08-01, 23:40
Medlem
Greger010101s avatar
Jag vet hur det känns. Min fru lämnade mig. Men nu vill hon ha mig tillbaka, det kanske blir så även för dig; om du har samma attraktionskraft som jag.

MVH
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in