Citat:
Ursprungligen postat av
dicates
Jag och bruden tog en "paus" i vårt förhållande för att hon vill hitta sig själv, men hon har kvar samma känslor för mig fortfarande.
Börjar med att hon för 5 dagar sen sa att jag inte skulle höra av mig på 1 vecka, fine tänkte jag
hon ska sova hos en snubbe som jag inte känner så mycket.
Jag tror att killen hon ska sova hos har känslor för henne, hon ville komma till mig för att sova men orkade inte gå för att hon var för trött.
Saken är att hon har alltid varit otrogen i tidigare förhållanden, något hon har sagt, men nu har hon sagt ifrån till tjejer/killar för att hon vill vara mig trogen.
Fick samtalet och gick direkt och sprättade en öl efter att vi la på, skickade en "

" smiley och hon ringde igen, och frågade om jag var ledsen, sa bara.. nä saknar dig.., väntar nu på att kunna köpa blanddricka för att jag vet inte vad jag ska tro..?
Men Herregud!
Läs det jag citerat igen och tänk efter lite för fan. Hon ber dig att inte kontakta henne och ska sova över hos nån kille? Hon har DESSUTOM varit otrogen i
ALLA tidigare förhållanden?
Grabben, du saknar stake. Din "tjej" kör över dig totalt, och hon har förmodligen redan varit otrogen mot dig flera gånger redan. Hur fan kan du ens acceptera att din brud som VARIT OTROGEN I ALLA TIDIGARE FÖRHÅLLANDEN sover över hos nån annan kille? Du säger ingenting, gör ingenting, bara skickar en jävla ledsen smiley?
Att hon inte kan sova hos dig för att det är "för långt att gå" är bara en ursäkt. Tänk själv, hade du sovit över hos nån annan brud bara för att det tog 30 min att gå till din tjej? Att sova över där huxflux hade verkat slampigt och misstänksamt så hon hittar anledningar istället.
Även om hon inte är otrogen så är det SJUKT respektlöst mot dig - ni båda vet vad hon gjort tidigare, hon VET vad du kommer tänka. Varför låta någon man gillar utså en sån sak? Du vet nog svaret själv, dags att vakna.
Såhär borde er konversation ha gått:
Hon: "Sover över hos nån kille"
Du: " Va? Kom hit istället"
Hon: "Det är för långt"
Du raderar hennes nummer och glömmer slynan.
En sak till, du är inte en special snowflake. Man märker klart och tydligt på hennes beteende att knulla-runt dagarna fortfarande är i full gång, sluta inbilla dig något annat.