Citat:
Ursprungligen postat av
Blygdrasil
Sarah Dawn Finer tror jag hade funkat väldigt bra. Hon har bra tryck i rösten, närvaro och pondus, gemytlig och duktig i intervjuerna (Musikhjälpen).
Citat:
Ursprungligen postat av
dubbeltommy
Enda problemet är väl att det varken finns kameror eller TV-apparater med tillräcklig upplösning för att rymma hela henne i bild samtidigt

Nu skall du inte vara sån. Bortsett från IKEAs hylla Kjell så är Sarahs hyllor det bästa i hyllväg som artistvärlden i Sverige kan prestera. Sarah sjunger helt OK, hon är lagom folklig och hon har ett helt annat sätt mot andra människor än den anorektiske tältpinnen Petra Marklund.
Jag tror dessutom att Anna Book tillsammans med Kikki Danielsson hade blivit ett samspelt och mysigt programledarpar. Båda folkliga och gemytliga och med lång erfarenhet. När dom startar upp "Och gamla Nordsjön den svallar och brusar" så kommer hela scenen att gunga...
Jag menar...ett program som bjuder in Linda Pira, Sean Banan och Conchita Wurst kan ju knappast ha några kvalitativa mål när det gäller varken deltagare eller programledare?