Resultat: Tror du Pernilla fortsätter som allsångsledare också 2027?
Ja
38,46%
5 röster
Nej
61,54%
8 röster
2014-07-29, 20:40
Medlem
Hur länge ska egentligen "Allsång på Skansen" hålla på? Är det ett sådant där evighetsprogram? Jag tycker "Allsång på Skansen" bara blir tråkigare för varje år som går men tycker att Petra passar bra som programledare även om det var lite väl stelt de första avsnitten. Men finns det verkligen inget att program? Något helt nytt som inte är så himla uttjatat?
Citera
2014-07-29, 20:51
Medlem
perry2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trumpeter
Bra början. Felet ligger inte hos Petra. Med rätt artister och bra låtar håller Allsången än.

Så är det nog Alcazar var bra och gick igenom rutan även för en heterosexuell man.
Artisterna är sämre i år.
Det är producentens fel, heter hon Gunilla Nilars?
Citera
2014-07-29, 20:56
Medlem
Petra kan INTE intervjua.
Citera
2014-07-29, 21:00
Medlem
Mr.Mackzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Macca2013
Varför skickar man in en dikt som man ska läsa upp om man är för nervös att läsa upp den?

Hade hänt samma sak med mig som det hände med henne. Lätt att bli nervös när man vet hur många som kollar på tv:n och publiken som är där!

Petra ser helt underbar ikväll!

En sak som slog mig när killen i kavajen "hjälpte" till att det kanske ska vara två programledare?
Citera
2014-07-29, 21:03
Medlem
Dr.Krankentots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ulvena
Hon är sjukt snygg i den där klänningen, jag tycker hon är duktig.
Kul att se trummisen i Weeping Willows, jobbade ihop med honom på Beckis för typ 100 år sen.

jättesnyggt.
Citera
2014-07-29, 21:03
Medlem
Mikojans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Macca2013
Petra kan INTE intervjua.

Mycket snygg och suverän sångerska. Petra är en typisk artist för Skansen.

Men snälla Berghagen, kom tillbaka. Enda alternativet till nedläggning
Citera
2014-07-29, 21:22
Medlem
Tess Merkel är med 300% marginal Sveriges mest sexiga kvinna...visst är Petra också het..lite högre klackar bara..
Citera
2014-07-30, 12:45
Medlem
Kirk.Douglass avatar
Kvinnorna smälter som smör i solen när Panetoz drar runt i publiken.

Var en toffelpappa som satt men en skylt PETRA ÄR BÄST. Egentligen hade han velat skriva PETRA ÄR SKITSNYGG OCH JAG VILL KNULLA SKITEN UR HENNE.

Något väldigt tilldragande med den kvinnan. Inte konventionellt snygg men där är något med karisman, sexigheten och kroppen.
Citera
2014-07-30, 16:59
Medlem
Tycker det är lite kul att skäggiga damen grejen lockade folk för över 100 år sedan till freakshows, detta funkar även idag som vi ser.
Ett klassiskt spektakel som folk inte verkar tröttna på.
Citera
2014-07-31, 06:45
Medlem
Sarah Dawn Finer tror jag hade funkat väldigt bra. Hon har bra tryck i rösten, närvaro och pondus, gemytlig och duktig i intervjuerna (Musikhjälpen).
Citera
2014-07-31, 09:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blygdrasil
Sarah Dawn Finer tror jag hade funkat väldigt bra. Hon har bra tryck i rösten, närvaro och pondus, gemytlig och duktig i intervjuerna (Musikhjälpen).

Enda problemet är väl att det varken finns kameror eller TV-apparater med tillräcklig upplösning för att rymma hela henne i bild samtidigt
Citera
2014-07-31, 10:26
Medlem
Moltas666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blygdrasil

Citat:
Ursprungligen postat av dubbeltommy
Enda problemet är väl att det varken finns kameror eller TV-apparater med tillräcklig upplösning för att rymma hela henne i bild samtidigt

Nu skall du inte vara sån. Bortsett från IKEAs hylla Kjell så är Sarahs hyllor det bästa i hyllväg som artistvärlden i Sverige kan prestera. Sarah sjunger helt OK, hon är lagom folklig och hon har ett helt annat sätt mot andra människor än den anorektiske tältpinnen Petra Marklund.

Jag tror dessutom att Anna Book tillsammans med Kikki Danielsson hade blivit ett samspelt och mysigt programledarpar. Båda folkliga och gemytliga och med lång erfarenhet. När dom startar upp "Och gamla Nordsjön den svallar och brusar" så kommer hela scenen att gunga...

Jag menar...ett program som bjuder in Linda Pira, Sean Banan och Conchita Wurst kan ju knappast ha några kvalitativa mål när det gäller varken deltagare eller programledare?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in