Resultat: Tror du Pernilla fortsätter som allsångsledare också 2027?
Ja
38,46%
5 röster
Nej
61,54%
8 röster
2022-10-25, 11:05
Medlem
Fy fan va dåligt val!

Jag hade hoppats på Oscar Zia eller John Lundvik.

Har ni några seriösa förslag?
Citera
2022-10-25, 11:11
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karmanu
Fy fan va dåligt val!

Ett förslag är att pausa allsång på skansen, inte svårare än att svt har pausat Så ska det låta på obestämd tid
Citera
2022-10-25, 11:12
Medlem
Är så dj....... trött på alla dessa "Wahlgrenare". Måste de vara med överallt? Fanns det verkligen ingen annan? Björn Skifs? Antar att han har fått frågan flera gånger men tackat nej:
Citera
2022-10-25, 11:20
Medlem
Abelssuns avatar
Visst är Pernilla duktig, men hur fan tänker SVT? Majoriteten av svenska folket är urless på henne och hennes klan. Tyvärr tror jag hon blir långlivad, minst 10 år. En ny Bosse Larsson eller Lasse Berghagen.
Citera
2022-10-25, 11:23
Medlem
Kan väl säga att man inte precis sitter bänkad varje gång när spektaklet sänds i tv rutan.
Nu är det garanterat slut tittat, orkar fn inte se denna Wahlgrens klanen och Pernilla överallt.

- Fick för mig att SVT och Kanal5 är konkurrerande medier och tanten Pernilla ska vara kvar i
Wahlgrens i Kanal5, strider väl mot statliga SVT`s grundtänkande, vem orkar se pk-skiten?
Citera
2022-10-25, 11:29
Medlem
Abelssuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av febojentan
Kan väl säga att man inte precis sitter bänkad varje gång när spektaklet sänds i tv rutan.
Nu är det garanterat slut tittat, orkar fn inte se denna Wahlgrens klanen och Pernilla överallt.

- Fick för mig att SVT och Kanal5 är konkurrerande medier och tanten Pernilla ska vara kvar i
Wahlgrens i Kanal5, strider väl mot statliga SVT`s grundtänkande, vem orkar se pk-skiten?

På Aftonbladet står det att hon ska sluta med Wahlgrens värld, men på SVT står det att hon ska köra båda?!?
Citera
2022-10-25, 11:35
Medlem
Månsans avatar
Bra val, Pernilla är klämmig och pigg. Jag ser nästan aldrig programmet så jag har egentligen ingen talan. Efter vad jag hört av närstående har det varit ganska kassa allsångsledare efter Lasse Berghagen. Pernilla har ju mer scenvana än de flesta och hon verkar aldrig bli nervös -- hon kommer säkert göra ett gediget jobb.
Citera
2022-10-25, 12:15
Medlem
Pughs avatar
Pernilla Wahlgren tar över Allsång på Skansen

Ja som rubriken lyder…. Vad tycker ni om valet av programledare?
Citera
2022-10-25, 12:17
Medlem
Mrcool911s avatar
Min spontana tanke är varför fittan ska visas exakt överallt?
Citera
2022-10-25, 12:18
Medlem
PistolPartiets avatar
Om alternativet var en hudfärgshandikappad homosexuell trans-man så är det här rena lottovinsten i jämförelse.
Citera
2022-10-25, 12:21
Medlem
Lostworlds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karmanu
Fy fan va dåligt val!

Jag tycker att Magnus Carlsson (ex-Barbados och Alcazar) har alla kvalifikationer; proffsig, trevlig och sångare. SVT som är så pk hade dessutom uppfyllt bögkvoten där, vilket slår lika högt som en kvinnlig programledare kan man tycka.

Magnus med Sanna från tidigare allsångsuppträdande:
https://www.youtube.com/watch?v=ZpjTorufe_E
Citera
2022-10-25, 12:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Pugh
Ja som rubriken lyder…. Vad tycker ni om valet av programledare?

Jag gissar det bara blir för ett år sen tar Tusse nog över. Kan man förvanta sig Benjamin uppträda på scen men sin underbara "röst"?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in