2014-07-30, 23:07
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OG-lover
Ska man köpa Agger kan man lika gärna köpa Bendtner också. Herre min skapare, vad är det här för något? Jag bara hoppas att man lyckas med Marquinhos så man slipper se Agger.
Mjo men man kan ju inte göra så mycket när PSG vägrar förhandla, enda sättet man kan få igenom ett köp i en sådan situation är om spelaren gör sig omöjlig och "tvingar" fram en transfer, men det är ytterst få spelare som gör så av respektskäl
2014-07-30, 23:12
Medlem
4522s avatar
På tal om Spurs, Atletico har bjudit €27 miljoner för Lamela. Simeone ser honom som nästa tunga förstärkning.
2014-07-30, 23:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 4522
Ja, det återstår väl att se, det var samma snack när AVB anställdes. Men om du nu känner till Spurs mål och ambitioner så kan du väl skriva några rader om deras vision över dom närmsta fem åren? Det vill säga utan att googla (trots att den inte lär stå nedskriven någonstans). Baldini är en sådan snackpåse att det nästan är löjligt, han vill bara står i rampljuset och synas själv. Titta vad Sabatini kan göra på nästintill egen hand utan den pompösa Baldini. Dessutom fantastiskt uselt att investera Bale-pengarna och inte få ut det minsta positiva lyft av det. Spurs är en klubb som hamnat i sitt enkelspår.

Jag håller med dig om att deras mål och ambitioner har varit väldigt otydliga dom senaste 5 åren, men om man ser nu så tror jag att pochettino kommer kunna lyfta laget med sin tydliga spelide

Om man kollar på värvningarna som gjordes förra året, så kommer dom förhoppningsvis prestera i år, i deras försäsongsmatcher så har dom spelat bra, vilket gör att jag tror att dom kommer visa att dom var värda alla pengar som lades på dom.
Senast redigerad av mjiolla 2014-07-30 kl. 23:17.
2014-07-30, 23:19
Avslutad
Citat:
På tal om Spurs, Atletico har bjudit €27 miljoner för Lamela. Simeone ser honom som nästa tunga förstärkning.
Tveksamt att de skulle släppa honom, inte minst för den summan. Man köpte honom i fjol för nästan €38 miljoner...
2014-07-30, 23:24
Medlem
dires avatar
Citat:
Ursprungligen postat av U-Fig
Tveksamt att de skulle släppa honom, inte minst för den summan. Man köpte honom i fjol för nästan €38 miljoner...

Ja, han har sannerligen inte sjunkit i värde sen Spurs köpte honom för det överpriset.
2014-07-30, 23:24
Medlem
bannaintekalasfilms avatar
Lukaku kommer nog sticka till någon storklubb nästa år.
2014-07-30, 23:26
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av dire
Ja, han har sannerligen inte sjunkit i värde sen Spurs köpte honom för det överpriset.
Det var inte det jag påstod, utan jag tvivlar endast på att Spurs skulle släppa honom redan nu, han skrev ju inte på ett tvåårskontrakt när han anslöt. Spurs har inte direkt någon penningknipa heller, varför de inte är nödgade att sälja spelare.
2014-07-30, 23:28
Medlem
thejams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av U-Fig

Precis som du säger undviker dom nog helst en sån förlustaffär. Skulle tippa på att Spurs ger Lamela en säsong till för att bevisa att han är värd den summan. Annars säljs han nog för betydligt mindre än det tack vare sin (hittils) totalt misslyckade sejour.
2014-07-30, 23:33
Medlem
snillet_1s avatar
Citat:
Ja, det återstår väl att se, det var samma snack när AVB anställdes. Men om du nu känner till Spurs mål och ambitioner så kan du väl skriva några rader om deras vision över dom närmsta fem åren? Det vill säga utan att googla (trots att den inte lär stå nedskriven någonstans). Baldini är en sådan snackpåse att det nästan är löjligt, han vill bara stå i rampljuset och synas själv. Titta vad Sabatini kan göra på nästintill egen hand utan den pompösa Baldini. Dessutom fantastiskt uselt att investera Bale-pengarna och inte få ut det minsta positiva lyft av det. Spurs är en klubb som hamnat i sitt enkelspår.

Håller med, Baldini har förvandlats till ett luftslott utan dess like.
2014-07-31, 02:11
Medlem
Ferry31s avatar
Är det inte lite smått otroligt om ingen klubb försöker plocka in Betong-Ron i det här skedet? Hans kontrakt går ut nästa sommar och därför kan jag inte se Villa hålla kvar honom om de får ett bud de kan vara nöjda med.
2014-07-31, 03:11
Medlem
Fredddaans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ferry31
Är det inte lite smått otroligt om ingen klubb försöker plocka in Betong-Ron i det här skedet? Hans kontrakt går ut nästa sommar och därför kan jag inte se Villa hålla kvar honom om de får ett bud de kan vara nöjda med.

Håller med. Är förvånansvärt få rykten om Vlaar känns det som, eller har jag fel? Jag hoppas bara, om han lämnar, att han inte får hybris efter sitt fina VM och går till en klubb han inte platsar i. Jag tror en klubb som Southampton skulle passa honom bra med Koeman som coach. Så många val verkar han dock inte ha. Van Gaal verkar inte så sugen på att ta in honom.
2014-07-31, 06:22
Medlem
cyberkalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TKD_1337
Sett till den positionen så tycker jag det är bra och det borde jag förtydligat. Kombinerat med utmärkt defensiv gör det Gustavo värdefull.

El Confidencial skrev för några veckor sedan att förhandlingar pågick mellan oss och Wolfsburg. Han sade okej och priset var €25m, vilket är ett bra pris. Inget verkar rapporterats efter det men han hade passat bra och varit en uppgradering jämfört med Khedira även om de är olika spelartyper.

Åhå Gustavo en uppgradering gentemot Khedira det har då jag aldrig sett i honom.
En riktigt slarvig och rätt nonchalant spelare som ofta hamnade i tidsnöd i spelet.
Stundvis gör han dock vissa riktigt bra saker.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in