2014-06-09, 16:33
Medlem
pok?s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dant
https://www.hidemyass.com/proxy-list/
Alt köp ett VPN

Om du vill betala extra bara för att kunna skitposta på 4chan, så visst.
Citera
2014-06-12, 12:02
Medlem
Kan man få virus av att klicka på gifs, bilder eller "videos" så att de förstoras och visas? Klickar aldrig på länkar. Tacksam för svar
Citera
2014-06-13, 05:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Dant
https://www.hidemyass.com/proxy-list/
Alt köp ett VPN

Det går inte att posta där med varken VPN eller proxy.
Citera
2014-06-13, 07:07
Medlem
Dants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KarlSvensson
Kan man få virus av att klicka på gifs, bilder eller "videos" så att de förstoras och visas? Klickar aldrig på länkar. Tacksam för svar

Nej, det är lugnt.

Citat:
Ursprungligen postat av ass-burgers
Det går inte att posta där med varken VPN eller proxy.

Vad konstigt att det har funkat för mig dom senaste åren.
Citera
2014-07-07, 17:08
Medlem
Jag har inte varit inne på 4chan på ett bra tag. Nu när jag surfar in så är det mer drama än vanligt om tumblr. Vad har hänt?
Citera
2014-07-07, 17:25
Medlem
Vesets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Olepeter
Jag har inte varit inne på 4chan på ett bra tag. Nu när jag surfar in så är det mer drama än vanligt om tumblr. Vad har hänt?

Tumblr jävlades med 4Chan, 4Chan svarade med genom att spamma Tumblr genom att göra konton och posta gore, porr, osv och tagga det som #feminism och sådant, Tumblr svarar genom att tjuta om det vilket 4Chan bara finner ännu mera roligt, rinse and repeat. Främst /b/ som håller på.
Citera
2014-07-07, 17:53
Medlem
cavvemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Olepeter

Är en raid på G
http://knowyourmeme.com/memes/events/2014-tumblr-4chan-raids
Citera
2014-07-22, 18:12
Medlem
Vohkuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Veset
Främst /b/ som håller på.
Oj vad förvånande
Citera
2014-07-22, 23:07
Medlem
Vesets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vohkun
Oj vad förvånande
Nja inte precis, jävla cancer.
Citera
2014-07-30, 17:26
Medlem
tantrs avatar
4chan. Vad fann är det för folk som sitter och skriver där?

Verkar vara så jävla mycket hat. Haha. Varenda tråd är ty p " fuck you, nigger , you suck, kill yourself"
Citera
2014-07-30, 17:39
Medlem
pok?s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tantr
4chan. Vad fann är det för folk som sitter och skriver där?

Verkar vara så jävla mycket hat. Haha. Varenda tråd är ty p " fuck you, nigger , you suck, kill yourself"

Du kan ju prova att gå till ett board som inte är skit istället för att klaga på hela 4chan när du bara vart på /b/.
Citera
2014-08-06, 15:10
Medlem
Jag gjorde en YLYL tråd idag för att jag hade tråkigt.

Jag bara postade massa gamla bilder i min mapp och inte speciellt många svarade.

Helt plötsligt kom det upp att jag var bannad. Blev ställd och sedan stod det:

"You have been permanently banned from all boards for the following reason:

Posting, requesting, or advertising ch*ld p*rnography is strictly forbidden, and against the law."

Jag blev helt chockad och sitter nu och skakar. Jag har och har aldrig någonsin haft något med sånt äckligt skit att göra. Jag har polisanmält bilder och anmält saker som kan tyckas vara av denna natur innan.

Jag sitter och tittar igenom alla mina bilder för att försöka förstå vilken bild det har kunnat vara och den enda jag kommer fram till är den med en kille som ligger ner så har han sin arm upp vid ansiktet, vilket kan se ut som något annat om man kollar snabbt eller inte trycker upp bilden. Denna bild har cirkulerat i flera år och brukar göra "succé" i liknande trådar. Jag vågar inte posta något mer nu efter denna men om ni har varit på 4chan så har ni garanterat sett den.

Vad i helvete ska jag göra? Sitter och skakar så rädd jag är, känner mig inte alls bra

Kan göra "ban appeal" om 3 dagar men jag vill på något sätt kontakta någon och reda ut detta nu.

EDIT: gjorde en tråd istället:

https://www.flashback.org/showthread.php?p=49841115&posted=1#p49841115
Senast redigerad av musicmusicmusic 2014-08-06 kl. 15:34.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in