Citat:
Du skall inte tacka mig för leverkorven. Jag gillar inte alls sådana exotiska inslag. Mina inlägg om detta har varit ironiska om du inte fattar det. Du vet att negrerna brukar hosta rakt ut? Salivet yr i luften... Sett det väldigt många gånger i lokaltrafiken.
Läkare utan gränser skriver:
Många av dem som drabbas av ebola utvecklar snabbt influensaliknande symptom med hög feber, matthet, huvudvärk samt mag- och muskelsmärtor. Det kan ta från 2 till 21 dagar efter smittotillfället. Detta följs av kräkningar, diarré, utslag samt lever- och njursvikt. I slutet av sjukdomsförloppet kan det uppstå blödningar.
Ebola smittar från människa till människa genom infekterade kroppsvätskor som saliv och blod men också via nysningar och hosta. Viruset kan även överföras vid kontakt med döda kroppar i samband med begravning. Det händer också att människor smittas av djur som infekterats. Var viruset håller sig gömt mellan de utbrott av ebola som inträffat är fortfarande en gåta. Flyghundar misstänks vara bärare av viruset och utgör därför en så kallad reservoar.
http://www.lakareutangranser.se/ebola-0
Men det är väl priset du får betala som vill ha exotiska män som du skrev i någon annan tråd
Exotiska män bär på exotiska sjukdomar, ett grattis är kanske på sin plats?
Som sagt akta dig för hostande negrer i lokaltrafiken, de hostar dels rakt ut (de täcker varken med hand, armveck eller någon näsduk eller liknande och är det inte ebola så har de nästan alltid resistent TBC, en annan trevlig sjukdom.
Men så kan det gå när ni kärringar ska importera negerpenis. Tack för den passningen kärringjävlar
Läkare utan gränser skriver:
Många av dem som drabbas av ebola utvecklar snabbt influensaliknande symptom med hög feber, matthet, huvudvärk samt mag- och muskelsmärtor. Det kan ta från 2 till 21 dagar efter smittotillfället. Detta följs av kräkningar, diarré, utslag samt lever- och njursvikt. I slutet av sjukdomsförloppet kan det uppstå blödningar.
Ebola smittar från människa till människa genom infekterade kroppsvätskor som saliv och blod men också via nysningar och hosta. Viruset kan även överföras vid kontakt med döda kroppar i samband med begravning. Det händer också att människor smittas av djur som infekterats. Var viruset håller sig gömt mellan de utbrott av ebola som inträffat är fortfarande en gåta. Flyghundar misstänks vara bärare av viruset och utgör därför en så kallad reservoar.
http://www.lakareutangranser.se/ebola-0
Men det är väl priset du får betala som vill ha exotiska män som du skrev i någon annan tråd
Exotiska män bär på exotiska sjukdomar, ett grattis är kanske på sin plats?
Som sagt akta dig för hostande negrer i lokaltrafiken, de hostar dels rakt ut (de täcker varken med hand, armveck eller någon näsduk eller liknande och är det inte ebola så har de nästan alltid resistent TBC, en annan trevlig sjukdom.
Men så kan det gå när ni kärringar ska importera negerpenis. Tack för den passningen kärringjävlar

Jag åker aldrig kollektivt för jag bor i en småstad. Nu går jag aldrig under balkonger där det står svarta män heller för de spottar.
Det är inte kul att vara tvingad att bo i ett kvarter som vårat. I morse var det 2 akutbilar från Anticimex utanför det huset där det bor mest afrikaner. Förvaltaren påstår att det beror på att de lägger ut råttgift. Men inte i någon källare hittade jag råttgift.
Sedan stod somali kärringen och hällde ut vatten från sin balkong på min rena tvätt. Det är krig därför att de vill att alla svenskar flyttar. De vill ha lägenheter till sina egna folk. Därför också oväsen dygnet runt och andra störningar.
Men jag är säker på att hyresvärden kommer att mycket snart tröttna på det afrikanska packet och kasta ut dem liksom han kastade ut romerna tidigare. Han tar in en folkgrupp, sedan kastar han ut dem när de orsakar för mycket skada och det blir för dyrt.
Att ha två stora bilar från Anticimex flera dagar i veckan är inte gratis.
Tack för beskrivningen av Ebola. Otäck sjukdom. När ebola når Sverige så kommer afrikanerna att åka ut härifrån fort som fan. Fastighetsskötarna vill inte heller bli sjuka, eller städarna.
Den dagen jag hittar en lus i min lägenhet så samlar jag ihop en familj löss och lägger i brevlådan till den kärringen som började ta hit afrikanerna när hon var vicevärd.