Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-07-02, 14:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av P4n0pl147h305
Du vet att negrerna brukar hosta rakt ut? Salivet yr i luften... Sett det väldigt många gånger i lokaltrafiken.
Läkare utan gränser skriver:
Många av dem som drabbas av ebola utvecklar snabbt influensaliknande symptom med hög feber, matthet, huvudvärk samt mag- och muskelsmärtor. Det kan ta från 2 till 21 dagar efter smittotillfället. Detta följs av kräkningar, diarré, utslag samt lever- och njursvikt. I slutet av sjukdomsförloppet kan det uppstå blödningar.

Ebola smittar från människa till människa genom infekterade kroppsvätskor som saliv och blod men också via nysningar och hosta. Viruset kan även överföras vid kontakt med döda kroppar i samband med begravning. Det händer också att människor smittas av djur som infekterats. Var viruset håller sig gömt mellan de utbrott av ebola som inträffat är fortfarande en gåta. Flyghundar misstänks vara bärare av viruset och utgör därför en så kallad reservoar.
http://www.lakareutangranser.se/ebola-0

Men det är väl priset du får betala som vill ha exotiska män som du skrev i någon annan tråd
Exotiska män bär på exotiska sjukdomar, ett grattis är kanske på sin plats?

Som sagt akta dig för hostande negrer i lokaltrafiken, de hostar dels rakt ut (de täcker varken med hand, armveck eller någon näsduk eller liknande och är det inte ebola så har de nästan alltid resistent TBC, en annan trevlig sjukdom.

Men så kan det gå när ni kärringar ska importera negerpenis. Tack för den passningen kärringjävlar
Du skall inte tacka mig för leverkorven. Jag gillar inte alls sådana exotiska inslag. Mina inlägg om detta har varit ironiska om du inte fattar det.
Jag åker aldrig kollektivt för jag bor i en småstad. Nu går jag aldrig under balkonger där det står svarta män heller för de spottar.
Det är inte kul att vara tvingad att bo i ett kvarter som vårat. I morse var det 2 akutbilar från Anticimex utanför det huset där det bor mest afrikaner. Förvaltaren påstår att det beror på att de lägger ut råttgift. Men inte i någon källare hittade jag råttgift.
Sedan stod somali kärringen och hällde ut vatten från sin balkong på min rena tvätt. Det är krig därför att de vill att alla svenskar flyttar. De vill ha lägenheter till sina egna folk. Därför också oväsen dygnet runt och andra störningar.
Men jag är säker på att hyresvärden kommer att mycket snart tröttna på det afrikanska packet och kasta ut dem liksom han kastade ut romerna tidigare. Han tar in en folkgrupp, sedan kastar han ut dem när de orsakar för mycket skada och det blir för dyrt.
Att ha två stora bilar från Anticimex flera dagar i veckan är inte gratis.
Tack för beskrivningen av Ebola. Otäck sjukdom. När ebola når Sverige så kommer afrikanerna att åka ut härifrån fort som fan. Fastighetsskötarna vill inte heller bli sjuka, eller städarna.
Den dagen jag hittar en lus i min lägenhet så samlar jag ihop en familj löss och lägger i brevlådan till den kärringen som började ta hit afrikanerna när hon var vicevärd.
Citera
2014-07-02, 17:35
Moderator
Tystnads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av plasttallrik
Du skall inte tacka mig för leverkorven. Jag gillar inte alls sådana exotiska inslag. Mina inlägg om detta har varit ironiska om du inte fattar det.
Jag åker aldrig kollektivt för jag bor i en småstad. Nu går jag aldrig under balkonger där det står svarta män heller för de spottar.
Det är inte kul att vara tvingad att bo i ett kvarter som vårat. I morse var det 2 akutbilar från Anticimex utanför det huset där det bor mest afrikaner. Förvaltaren påstår att det beror på att de lägger ut råttgift. Men inte i någon källare hittade jag råttgift.
Sedan stod somali kärringen och hällde ut vatten från sin balkong på min rena tvätt. Det är krig därför att de vill att alla svenskar flyttar. De vill ha lägenheter till sina egna folk. Därför också oväsen dygnet runt och andra störningar.
Men jag är säker på att hyresvärden kommer att mycket snart tröttna på det afrikanska packet och kasta ut dem liksom han kastade ut romerna tidigare. Han tar in en folkgrupp, sedan kastar han ut dem när de orsakar för mycket skada och det blir för dyrt.
Att ha två stora bilar från Anticimex flera dagar i veckan är inte gratis.
Tack för beskrivningen av Ebola. Otäck sjukdom. När ebola når Sverige så kommer afrikanerna att åka ut härifrån fort som fan. Fastighetsskötarna vill inte heller bli sjuka, eller städarna.
Den dagen jag hittar en lus i min lägenhet så samlar jag ihop en familj löss och lägger i brevlådan till den kärringen som började ta hit afrikanerna när hon var vicevärd.

Det var till 99% kackerlackor dom var där för, har spridits stort numera, kan ev vara vägglöss men inte lika vanligt än.
Självklart säger han inte sanningen, möss och råttor låter bättre än kackerlackor,vägglöss.

Får någon Ebola så går det snabbt att utveckla sjukdomen, så risken att den kommer hit är nog ganska liten, då det tar tid att komma hit.
Risken är väl om den mutera och blir luftburen då blir ju spridningshastigheten hög
Citera
2014-07-09, 09:32
Medlem
spoilers avatar
"En könssjukdom har också ökat kraftigt - antalet rapporterade fall av syfilis steg förra året med nära 40 procent. Totalt handlar det om mindre än 300 fall, men i slutet av 1990-talet låg nivåerna under 50 smittade per år. En tänkbar förklaring till de högre siffrorna på 2000-talet är, enligt Folkhälsomyndigheten, spridning mellan män som har sex med män och att smittan kan följa med flyktingar som anländer från platser där syfilis är vanligare."

http://bohuslaningen.se/nyheter/sverige/1.3290545-stor-okning-av-syfilis
Citera
2014-07-09, 10:16
Moderator
Tinuviels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spoiler
"En könssjukdom har också ökat kraftigt - antalet rapporterade fall av syfilis steg förra året med nära 40 procent. Totalt handlar det om mindre än 300 fall, men i slutet av 1990-talet låg nivåerna under 50 smittade per år. En tänkbar förklaring till de högre siffrorna på 2000-talet är, enligt Folkhälsomyndigheten, spridning mellan män som har sex med män och att smittan kan följa med flyktingar som anländer från platser där syfilis är vanligare."

http://bohuslaningen.se/nyheter/sverige/1.3290545-stor-okning-av-syfilis
Visst står asylsökande för en del fall, men frågan är hur många.

Totalt rör det sig om 275 fall.

Av dessa är 134 är smittade via homosexuella kontakter. 50 av dessa är smittade utomlands där Danmark, Tyskland, Thailand och Spanien är de fyra vanligaste. Ser man till helheten har 164 av de 275 fallen smittats utomlands. I gruppen finns både svenskar och invandrare (statistiken redogör inte för fördelningen).

Så, vad ska man tro? Uppskattningsvis en dryg tredjedel av fallen kanske?

http://www.folkhalsomyndigheten.se/amnesomraden/statistik-och-undersokningar/sjukdomsstatistik/syfilis-/
Citera
2014-07-12, 19:01
Medlem
Det kostar fastighetsägarna enormt mycket att tillhandahålla saneringar mot vägglöss.
Pratade med en anställd på ett större saneringsbolag och fakta är att 90% av de som får sanerat mot vägglöss är invandrare.De skiter i regel i att anmäla sina skadedjursproblem i tid och när saneringsbolagen kommer så är det katastrof.Vägglöss överallt.
De gapar och skriker på de som ska sanera och lyssnar sällan på de instruktioner som de ska följa för att bli av med vägglössen.Jag fick också höra att det är i vissa fall hotfulla mot de som ska sanera,ungefär som att det är deras fel att de har vägglöss.
Det lät helt absurt men den jag pratade med bekräftade att tyvärr är det riktigt illa.
Fastighetsbolagen och då främst de kommunala bolagen är väldigt rädda att stöta sig med sina hyresgäster och för att slippa få sitt områdeskontor ockuperat av hyresgäster betalar de för dyra saneringar.
Ett stort problem är att det bor många familjer i små lägenheter och det är som regel en girig lägenhetsinnehavare som tar duktigt betalt för sin bostad.
Denne innehavare bor inte själv där utan använder sin bostad som ett hotell vilket minskar benägenheten att rapportera ohyra och annat som påverkar boendemiljön negativt.
De som jobbar i de här områdena har det riktigt tufft och det är otacksamt som den här personen sa.
Citera
2014-07-18, 21:26
Medlem
Mullrets avatar
Crimean - Congo viruset dödar 30 % av de som drabbas genom att blodet ej koagulerar. Sprids genom skadedjur. Googla och läs på !
Citera
2014-07-18, 22:43
Medlem
LaScalas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mullret
Crimean - Congo viruset dödar 30 % av de som drabbas genom att blodet ej koagulerar. Sprids genom skadedjur. Googla och läs på !

Det är jag mest rädd för. Sprids ju genom fästingar .Finns i Bulgarien och har setts i Rumänien.
Med tanke tiggarna blottar sina bakdelar i gräset så är det snart klippt här med.
Citera
2014-07-23, 18:34
Medlem
Citat:
Bert Karlsson suckar hemma i sommarhuset.

- Vem vill bo på en flyktingförläggning? Det vill väl ingen.

Vägglössen får vi aldrig bukt med. Det spelar ingen roll hur många gånger vi ringer Anticimex för det kommer hela tiden nya. Lössen finns i deras väskor och kläder som de tar med sig.
http://www.expressen.se/gt/bert-tjanar-miljoner-pa-sina-flyktingboenden/
Citat:
Migrationsverkets ställföreträdande generaldirektör, Mikael Ribbervik, säger till Aftonbladets ledarredaktion att han är upprörd över Berts uttalande.

Mikael Ribbervik är även kritisk till att Bert Karlsson påstår att flyktingarna tar med sig ohyra och är bråkiga.

http://www.aftonbladet.se/ledare/ledarkronika/jonnasima/article19263452.ab
Senast redigerad av Spengler 2014-07-23 kl. 18:41.
Citera
2014-07-26, 23:28
Medlem
White Christmass avatar
Den dödliga sjukdomen Ebola är på väg mot Europa och Sverige.

Snart i en förort nära dig. Invandringen fortsätter bara att ge och ge.

Citat:
Den illegala invandringen till Europa fortsätter dock som vanligt, och asylansökningar från afrikaner tas emot och handläggs som vanligt. Minst en person har placerats i karantän i Spanien efter att ha visat tecken på ebola, men prover visade därefter att mannen inte bar på viruset. Det spanska tillslaget mörkades av myndigheterna fram till dagen för provsvaret, vilket har fått medier att spekulera i att fler invandrare kan sitta i karantän i väntan på utredning utan att EU:s medborgare fått veta om det.
http://www.friatider.se/ebola-i-afrikas-mest-folkrika-stad
Citera
2014-07-30, 16:11
Medlem
White Christmass avatar
Ebola snart i ett invandrarområde nära dig. Redan nu har vi TBC som sprids på dagis och skolor när svenska barn blandas med afrikanska och arabiska barn. Tänk på vilka dina barn har omkring sig.

Citat:
Storbritanniens folkhälsomyndighet varnar för att invandrande afrikaner kan ta med sig ebolaviruset till Europa. Nu räknar man med att sjukdomen kan sprida sig till EU:s medlemsländer.

– Det är möjligt att någon som är infekterad flyger till Heathrow och infekterar andra människor som sitter bredvid eller genom att använda toaletten, säger Peter Walsh, professor på Cambridge och ebolaexpert, till Telegraph.

http://www.friatider.se/storbritannien-ebola-snart-i-europa
Citera
2014-07-30, 16:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av White Christmas
Ebola snart i ett invandrarområde nära dig. Redan nu har vi TBC som sprids på dagis och skolor när svenska barn blandas med afrikanska och arabiska barn. Tänk på vilka dina barn har omkring sig.

Står ingenting om "araber" där, men det är givetvis obligatoriskt av nazisterna på Flashback att alltid nämna "negrer och araber" oavsett om det är relevant eller inte.
Citera
2014-07-30, 16:40
Medlem
Ja det är väl bara en tidsfråga innan ebola dyker upp här i landet med tanke på den totala brist på obligatoriska hälsokontroller som egentligen borde göras på dom som kommer hit.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in