Citat:
Ursprungligen postat av
plasttallrik
Att läsa den här tråden gör mig verkligen illamående. Det känns inte bra att afrikaner bor i mitt kvarter. En del av dem verkar friska och är helt OK på alla sätt. Men ganska många ser inte ut att ha någon bra hälsa. Min hyresvärd som givetvis är godhetsapostel av stora mått bor 20 mil härifrån och kommer hit mycket sällan. Om han läser den här tråden så kommer han nog aldrig hit mera.
En del afrikaner kastar sopor överallt så att stora råttor börjar att invadera källare och på gården. Snart är kackerlackor och loppor ett faktum. Det är så äckligt. Kan det verkligen vara värt hyrespengarna han tjänar extra på afrikanerna? Tror inte det. Saneringar, råttjakt och dålig PR måste vara dyrt och dåligt för affärerna.
Förresten, Ebola smittar väl med kroppsvätskor som HIV? Verkar inte så farligt om man håller sig borta ifrån sådana som kan vara smittade. Har jag fel där?
Du vet att negrerna brukar hosta rakt ut? Salivet yr i luften... Sett det väldigt många gånger i lokaltrafiken.
Läkare utan gränser skriver:
Många av dem som drabbas av ebola utvecklar snabbt influensaliknande symptom med hög feber, matthet, huvudvärk samt mag- och muskelsmärtor.
Det kan ta från 2 till 21 dagar efter smittotillfället. Detta följs av kräkningar, diarré, utslag samt lever- och njursvikt. I slutet av sjukdomsförloppet kan det uppstå blödningar.
Ebola smittar från människa till människa genom infekterade kroppsvätskor som saliv och blod men också via nysningar och hosta. Viruset kan även överföras vid kontakt med döda kroppar i samband med begravning. Det händer också att människor smittas av djur som infekterats. Var viruset håller sig gömt mellan de utbrott av ebola som inträffat är fortfarande en gåta. Flyghundar misstänks vara bärare av viruset och utgör därför en så kallad reservoar.
http://www.lakareutangranser.se/ebola-0
Men det är väl priset du får betala som vill ha exotiska män som du skrev i någon annan tråd
Exotiska män bär på exotiska sjukdomar, ett grattis är kanske på sin plats?
Som sagt akta dig för hostande negrer i lokaltrafiken, de hostar dels rakt ut (de täcker varken med hand, armveck eller någon näsduk eller liknande och är det inte ebola så har de nästan alltid resistent TBC, en annan trevlig sjukdom.
Men så kan det gå när ni kärringar ska importera negerpenis. Tack för den passningen kärringjävlar