2014-07-28, 21:01
Medlem
ByeByeBostons avatar
Ryanair brukar jag flyga med till London, jag har pröjsat så lite som 350:- ToR.
Jag har bott på ett helt okej hotell på Blenheim Street, en tvärgata till New Bond Street, för typ 1100:- per natt, Mermaid Suites heter det.
Citera
2014-07-29, 21:48
Medlem
Var ska man sitta på parc des princes?

Hej!
Tänker köpa biljetter till en PSG-match men jag undrar om det finns någon som varit där och kan tipsa om vilken sektion man bör sitta på? Var satt ni och vad tyckte ni om er plats samt var hade ni viljat sitta?

Är viagogo enda stället att köpa biljetter ifrån? Min gräns ligger på ca 1500-2000kr per biljett och jag vill ha 2st. Vilka matcher drar mest folk? Jag är inne på någon mot OL, OM, Monaco, Lille eller saint-etienne....
Citera
2014-07-29, 23:31
Medlem
Herr-Pumps avatar
Har för mig att P$G har riktigt pissig stämning på sina matcher numera då dom stängt av väldigt många av dom största supportrarna. Fattar inte hur man kan vilja åka och kolla på det skitlaget ens..för att Zlatan är där antar jag. Åk till Tyskland eller varför inte St.Etienne istället
Citera
2014-07-30, 00:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herr-Pump
Har för mig att P$G har riktigt pissig stämning på sina matcher numera då dom stängt av väldigt många av dom största supportrarna. Fattar inte hur man kan vilja åka och kolla på det skitlaget ens..för att Zlatan är där antar jag. Åk till Tyskland eller varför inte St.Etienne istället
Detta. Ska du nödvändigtvis åka till Frankrike och kolla på fotboll så gå och kolla St.Etienne, Lyon eller Marseilles hemmamatcher. Annars är ju ett derby i östeuropa en våt dröm.
Citera
2014-07-30, 00:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tiddlywank
Detta. Ska du nödvändigtvis åka till Frankrike och kolla på fotboll så gå och kolla St.Etienne, Lyon eller Marseilles hemmamatcher. Annars är ju ett derby i östeuropa en våt dröm.

Marseille har en grym stämning.

Dock ser man en bra stäming Psg´s matcher, är väl inte så pjåkigt.

På OT´s fråga. ingen aning tyvärr!
Citera
2014-07-30, 00:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Detlitetelefant
Marseille har en grym stämning.

Dock ser man en bra stäming Psg´s matcher, är väl inte så pjåkigt.

På OT´s fråga. ingen aning tyvärr!
Att kolla på PSG är väl numera som att gå på valfri PL-match. De aktiva supportrarna motarbetas till det yttersta och 99% av publiken är antingen slipsnissar eller turister.
Citera
2014-07-30, 00:53
Medlem
Tack för att ingen av er har någon aning eller besvarar någon av mina frågor.....
Citera
2014-07-30, 01:21
Medlem
anteri17s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av evensteeven
Tack för att ingen av er har någon aning eller besvarar någon av mina frågor.....

Standard.

Jag har heller ingen aning, men uttrycker mitt stöd till dig och den moderna fotbollen. Självklart skulle även jag se PSG före OM eller tysk BL-fotboll.
Citera
2014-07-30, 07:32
Medlem
svulles avatar
Dessa dagar har väl PSG mer eller mindre fullsatt på samtliga ligamatcher, så svar på din fråga om vilka lag som drar mest publik är väl .. alla. Beträffande vart du skall sitta så är det ju bara att kolla på utformningen av arenan. Sitter/står du på kortsidorna så kommer du en bra bit ifrån fotbollsplanen, så långsidorna är väl rimligen att föredra om du vill få god uppsikt.
Citera
2014-07-30, 09:55
Medlem
Sweeper80s avatar
Är det någon som har köpt biljetter på General Sale mellan West Ham och QPR någon gång?

(Alternativt mot Fulham eller Tottenham?)
Citera
2014-07-30, 10:51
Medlem
cyberkalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av evensteeven
Vill köpa biljetter till PSG - Monaco i oktober. När brukar biljetterna släppas på viagogo?

Du kan väl köpa dom redan nu.
http://www.viagogo.fr/psg/Billets-de-sport/Football/Ligue-1/Paris-Saint-Germain-Billets/E-667356

Har en kollega som var där förra året och han blev riktigt imponerad över vilket grymt bra drag det var på läktaren.
Citera
2014-07-31, 00:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cyberkalle
Du kan väl köpa dom redan nu.
http://www.viagogo.fr/psg/Billets-de-sport/Football/Ligue-1/Paris-Saint-Germain-Billets/E-667356

Har en kollega som var där förra året och han blev riktigt imponerad över vilket grymt bra drag det var på läktaren.

Jo såg det också, de släppte de för 2-3 dagar sedan
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in