2014-03-21, 19:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alrightington
Jag är intresserad av att kolla på när PSG spelar kvartsfinal i CL och jag vill se den matchen som spelas i Paris. Någon som vet om det släpps biljetter för allmänheten eller om dessa går till medlemmar osv? Hur får man då tag på biljetter? Har hört talas om den här sidan Viagogo, funkar det?

Har köpt biljetter via Viagogo båda gångerna jag har varit i Paris och tittat på PSG. 100% pålitligt.
Citera
2014-03-25, 21:32
Medlem
Biljetter Chelsea-Paris Champions League

Någon som vet vart man kan köpa biljetter till Chelsea -Paris i CL? Vad kostar en "normalbiljett" ungefär? Tack på förhand!
Citera
2014-03-25, 22:44
Medlem
Adidass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av storfors
Någon som vet vart man kan köpa biljetter till Chelsea -Paris i CL? Vad kostar en "normalbiljett" ungefär? Tack på förhand!

Beror på hur många biljetter du behöver? 1 biljett kan alltid lösas utanför arenan för ca £100-150.

Behöver du fler än så får du kolla på Viagogo eller Chelseas hemsida (kostar då ca £50-100).
Citera
2014-03-31, 20:59
Medlem
Hej!
Tänkte se Psg-Rennes den 4/5 tillsammans med frugan.
Har varit inne på viagogo.
Stycket kostar 25 euro, 2 bredvid varann kostar dock 70 euro stycket! Alltså 140 euro plus 25 euro i administrativa avgifter...biljetterna är på kortsida dessutom...

Undrar följande:
Är det överpris?
Får man biljetterna hemskickade eller hämtas de i Paris?
Kan man köpa billigare biljetter på plats?
Finns det andra sidor som säljer billigare biljetter?

Tacksam för svar.
Citera
2014-03-31, 22:38
Medlem
Gantss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karavaki
Hej!
Tänkte se Psg-Rennes den 4/5 tillsammans med frugan.
Har varit inne på viagogo.
Stycket kostar 25 euro, 2 bredvid varann kostar dock 70 euro stycket! Alltså 140 euro plus 25 euro i administrativa avgifter...biljetterna är på kortsida dessutom...

Undrar följande:
Är det överpris?
Får man biljetterna hemskickade eller hämtas de i Paris?
Kan man köpa billigare biljetter på plats?
Finns det andra sidor som säljer billigare biljetter?

Tacksam för svar.
Kollar man på PSG hemsida så kostar det 35€ ute vid kanterna
Citera
2014-03-31, 22:44
Medlem
Kollade precis, står "soon available"...har de inte släppt biljetterna än...?
Förövrigt en dålig hemsida...förvirrande...
Klistra gärna in en länk...
Citera
2014-05-16, 11:40
Medlem
Kan man hitta biljetter till tyska cupfinalen imorgon? Vilken hemsida är bästn är det gäller tysk fotboll?
Citera
2014-05-16, 17:37
Bannlyst
Hur ser de ut i spanska ligamatcher? Om man bara skulle impulsåka till Spanien nån helg (stad ej bestämt än men inte Barcelona eller Madrid) hade man kunnat få tag på biljetter då? Kan man köpa biljetter på arenorna direkt i en biljettlucka eller de är bara i Norden detta existerar?
Citera
2014-05-16, 18:25
Medlem
marc0p0l0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kharabirasak
Kan man hitta biljetter till tyska cupfinalen imorgon? Vilken hemsida är bästn är det gäller tysk fotboll?

http://www.viagogo.de/Sport-Tickets/Fussball/DFB-Pokal-Karten/E-609216

Lite sent ute bara, om du har 3000+ att lägga ut går det i och för sig. Är du i Berlin skulle jag annars rekommendera att du försöker köpa utanför arenan innan matchen.
Citera
2014-05-22, 17:35
Medlem
Jag har planerat in en trip till England och London på höstlovet och har tänkt gå på fotboll samtidigt när jag är där. Som rubriken lyder letar jag efter biljetter till en svit på Stamford Bridge ifall det går? Med svit menar jag givetvis "boxes" som dom kallas på engelska, enkelt sagt en privat del av läktaren med nedkylda drycker m.m. Har även hört att man måste köpa en svit för att få ha tillgång en så vet inte ifall det går..

Tack på förhand!
Citera
2014-07-14, 12:31
Medlem
Vill köpa biljetter till PSG - Monaco i oktober. När brukar biljetterna släppas på viagogo?
Citera
2014-07-28, 20:55
Medlem
Fotbollsresa i London för två polare

Tjena vi är två grabbar som är sugna på att se båda våra favoritlag på respektives hemmaarenor ( Chelsea samt Arsenal). Vi vill ta båda matcherna i samma resa.

Så vår fråga är hur kommer vi billigast undan samt hur man bokar ifall man nu inte ska köpa paketresor via tex LA Travel? Kort och gott så vore vi tacksamma för så många bra tips samt svar som möjligt. bokningssida? hotell? pubar att besöka? Som sagt alla svar förutom troll är välkomna!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in