Citat:
Ursprungligen postat av
526
Fan va slirigt arrogant.
Dock uppenbarligen behövligt, du har ju fortfarande inte greppat ett skit.
Citat:
Ursprungligen postat av
526
Ursäkta mig, men va f** vet DU om det? Sånt här högfärdigt ignorant trams gör mig så förbannad.
Vad är det du inte förstår med det jag säger. Jag INFORMERAR er om att det sker en massrekrytering.
Det är såna som du som kommer göra att FB blir en sörja om par år...
Du skjuter hela tiden bredvid målet. Jag har ju för fan skrivit flera gånger att vi skiter i om någon får pengar för att skriva inlägg. Inläggen bedöms utifrån regelverket.
Hur jävla svårt är detta att fatta? Hur många gånger ska jag behöva skriva detta innan du begriper?
Jag känner tämligen väl till alla de gråzoner som finns i regelverket vad gäller ffa 1.01. Vi sitter 120 mods och granskar och diskuterar tveksamma fall. Anser vi att det är brott mot 1.01 raderas inlägget. Anser vi att det inte är ett regelbrott så får det stå kvar OAVSETT ORSAKEN BAKOM ATT DET POSTADES.
Citat:
Ursprungligen postat av
526
Frågan är ju hur man/ni ska tolka 1.01 och 003. Dvs var går gränsen för "reklam" och "spam"?
Är PR reklam?
Jag säger inte att det är något självklart. Givetvis är det svårt. Men reglerna bör väl utvecklas i takt med att omvärlden gör det. Det är en nytt medialandskap som håller på att växa fram.
Det kanske kommer som en överraskning för dig, men reglerna, regelförtydligandena och praxis justeras ständigt efterhand som verkligheten ändrar sig. Detta är inget konstigt eller nytt utan något som vi gör kontinuerligt, vid behov.