Citat:
Är du inblandad i konspirationen? Nej, men ändå jobbar du för den. På samma sätt är det med "jordens alla politiker och journalister". De är nyttiga idioter som inte vet att de håller på fel lag. Eller ens att det finns ett annat lag. Dvs sanningen. Det är endast de styrande i toppen som sätter p för vad som får skrivas i tidningen eller vad tidningen ska tycka. Och tidningen tycker alltid samma sak som staten eller myndigheterna säger. Det är så de jobbar. Det finns inte en oberoende media längre som gräver eller så. Många gånger får staten eller företagen alltid stå oemotsagda, så det blir en form av reklaminslag. När tidningen ska berätta om något.Jag drivs av det faktum att många av de konspirationstroende går emot KISS-principen att göra det så enkelt och riskfritt som möjligt.
http://www.techopedia.com/definition/20262/keep-it-simple-stupid-principle-kiss-principle
Jag störs av att genomförandet blir enormt komplext. Om det var CD krävs tusentals inblandade med en noggrannhet i planering och genomförande som är i en helt annan nivå än jönsonligans.
Enligt censur-tråden så är jordens alla politiker och journalister inblandade. Men de troende har ingen förklaring till hur det går till när någon blir politiker eller avslutar sin politiska bana.
När jag följer KISS så är den enklaste lösningen att kidnappa 4 flygplan och därefter stå som åskådare och se vad som händer.
http://www.techopedia.com/definition/20262/keep-it-simple-stupid-principle-kiss-principle
Jag störs av att genomförandet blir enormt komplext. Om det var CD krävs tusentals inblandade med en noggrannhet i planering och genomförande som är i en helt annan nivå än jönsonligans.
Enligt censur-tråden så är jordens alla politiker och journalister inblandade. Men de troende har ingen förklaring till hur det går till när någon blir politiker eller avslutar sin politiska bana.
När jag följer KISS så är den enklaste lösningen att kidnappa 4 flygplan och därefter stå som åskådare och se vad som händer.
Hur många personer jobbar det på NSA och ändå så får vi i princip aldrig höra ett jota från det stället. Kan vara runt en 30 000 personer som jobbar där.