Citat:
Ursprungligen postat av
ArgIdiot
Givetvis är det så och svenska lag fortsätter att visa hur usla man är.
Ett TJECKISKT lag. Något gör dem ju rätt som vi är så jävla efterblivna till att aldrig förstå.
Ni som är emot slopandet av 51%-regeln är väl nöjda nu? Så länge Mjällby och Gefle får vara kvar i Allsvenskan så är allt gott.

Oväntat att du är inne och vevar om hur usel svensk fotboll är och hur allt skulle vara så mycket bättre utan 51%-regeln. Förra gången du var igång så frågade jag dig hur allt magiskt skulle bli bättre om man avskaffade 51%-regeln men då uteblev svaret, behagar du svara den här gången?
För att nämna något om matchen så hade jag nog på förhand tyckt att 4-2 vore okej, två bortamål och en chans att vända även om den inte är så stor. Åges eviga tjat om hur vi ska spela i europa kan man fundera över vad det innebär för jag ser ingen skillnad mot Norlings försök, fyra bollar i baken på bortaplan som resultat av ett naivt och ihåligt försvar precis som mot Zagreb och Swansea. Första halvlek såg mycket bra ut men i andra skruvade Sparta upp tempot och blottade våra brister. Att det var en rättvis seger går inte att snacka bort men fan vilka pissiga mål att släppa in, på första missar Hammar markeringen och nicken ser inte precis otagbar ut för Robin. Tvåan och trean visar samma saker som vi fick se 2011 i EL, vi får inte bort bollen och då är bättre lag skoningslösa. På fyran kontrar 3 tjecker mot sex MFFare, det ska inte få bli mål.