2014-07-28, 16:20
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Thornhill
Sidan verkar vara ett skämt. Jag har skickat chatt-meddelande till säkert 20 tjejer, INGEN har ens läst nåt av dom, och heller inte svarat (duh). Gör jag nåt fel eller?

Precis som om man vore "låst" från chatten eller nåt...

Du var inte tillräckligt snygg eller så var ditt meddelande för tråkigt.
Citera
2014-07-28, 16:27
Medlem
Thornhills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av plusforward
Du var inte tillräckligt snygg eller så var ditt meddelande för tråkigt.
Men dom läser ju inte ens?

Snygg är jag inte, men nåt napp borde man ändå få...
Citera
2014-07-28, 16:33
Medlem
Citat:

Dina meddelande försvinner in i mängden bara. Har en tjejkompis som hade 945 mail på happypancake, och Badoo är då ännu värre gällande killar som spammar.
Citera
2014-07-28, 16:34
Avslutad
Citat:

De läser inte för att de får så sjukt många meddelanden varje dag. Vill du bara prata med lite folk kan du lägga ditt konto i asien
Citera
2014-07-28, 22:03
Medlem
Förstår inte vad alla här klagar på? Reggade mig på badoo idag, lätt o söka bland de som är nära och efter ungefär 30 min så hade jag börjat prata med ett par tjejer, en är riktigt vettig och vi har bestämt träff. Antingen så gör ni fel, eller så har jag haft en förgrymmad tur ^^
Citera
2014-07-28, 22:05
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sebbedb
Förstår inte vad alla här klagar på? Reggade mig på badoo idag, lätt o söka bland de som är nära och efter ungefär 30 min så hade jag börjat prata med ett par tjejer, en är riktigt vettig och vi har bestämt träff. Antingen så gör ni fel, eller så har jag haft en förgrymmad tur ^^
Beror nog på vart man bor, skulle tro att det är enklare ju större städerna är, badoo gör sig nog bäst i Stockholm.
Citera
2014-07-28, 22:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Beror nog på vart man bor, skulle tro att det är enklare ju större städerna är, badoo gör sig nog bäst i Stockholm.
Bor i Göteborg, så det kan nog förklara en del iofs. Men ändå, tjejerna som är där är ju där för att dom vill träffa någon, dom flesta sitter ju inte där för skojs skull?
Citera
2014-07-28, 22:19
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av sebbedb
Bor i Göteborg, så det kan nog förklara en del iofs. Men ändå, tjejerna som är där är ju där för att dom vill träffa någon, dom flesta sitter ju inte där för skojs skull?

HAH.

Läs lite i tråden så ska du se hur vanligt det är med brudar som bara sitter det för att få uppmärksamheten. De får den uppmärksamheten de behöver för att fortsätta existera
Citera
2014-07-28, 22:33
Medlem
Shuyins avatar
Citat:
Sidan verkar vara ett skämt. Jag har skickat chatt-meddelande till säkert 20 tjejer, INGEN har ens läst nåt av dom, och heller inte svarat (duh). Gör jag nåt fel eller?

Precis som om man vore "låst" från chatten eller nåt...

Och samtidigt gör tusentals killar samma sak. Ration killar och tjejer är fruktansvärt ojämn och tjejer blir överösta med meddelanden som de ej hinner läsa alternativt ignorerar.
Citera
2014-07-28, 22:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av plusforward
HAH.

Läs lite i tråden så ska du se hur vanligt det är med brudar som bara sitter det för att få uppmärksamheten. De får den uppmärksamheten de behöver för att fortsätta existera

Klart att dessa finns, men de finns ju överallt. Det är (verkar vara if) ju betydligt fler på badoo som vill hålla en vettig konversation än på tex krogen
Citera
2014-07-28, 23:39
Medlem
Thornhills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shuyin
Och samtidigt gör tusentals killar samma sak. Ration killar och tjejer är fruktansvärt ojämn och tjejer blir överösta med meddelanden som de ej hinner läsa alternativt ignorerar.
Skitsida, således.

Badoo känns sjukt mycket fjortis och mer ytligt kan det nog inte bli. Skäms för att jag är där men man måste ju testa alla metoder.
Citera
2014-07-28, 23:47
Medlem
Shuyins avatar
Citat:
Skitsida, således.

Badoo känns sjukt mycket fjortis och mer ytligt kan det nog inte bli. Skäms för att jag är där men man måste ju testa alla metoder.

Klart att det är en skitsida, men det är väl inte sidans kvalité som du är där för? Uppenbarligen träffas ju folk med hjälp av den trots detta.

I mitt tycke blir det vad man gör det till, men att det är många yngre där förvånar väl inte. Jag kommer dock aldrig att förstå varför män är så överrepresenterade på sådana sidor. Måste vara vår kultur där mannen förväntas jaga och ta initiativ hela tiden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in