2014-07-28, 16:16
Medlem
rikastistorstans avatar
Hahahaha! Så fantastiskt roligt. Det bästa måste ju ändå vara tjejen som frågade om någon hade lämnat in hennes mobil som kommit på villovägar. Vilka naiva små världsförbättrare alltså.
Citera
2014-07-28, 16:18
Medlem
SummaSummarums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arial
Du menar
Citat:
A*na Re*mets
Ja där ser en hur väloljat det rasistiska maskineriet är, så fort något kommer bort och en rom är i närheten så dras det genast slutsatser. Med min kommentar menade jag som sagt inte att någon skulle att stulit någonting, utan att OM det skulle vara så, så skulle jag inte ändra min inställning eftersom jag anser att personer som hela tiden systematiskt kränks och diskrimineras inte har någon anledning att INTE stjäla.
Där ser man, kulturmarxisterna har alltid krystade förklaringsmodeller färdiga för att flytta skulden från deras designerade offergrupper och lägga skulden på vita män, västerländska samhällsstrukturer och normer och vår civilisation.

Senast redigerad av SummaSummarum 2014-07-28 kl. 16:40.
Citera
2014-07-28, 16:19
Medlem
senaps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frontlinjen
Vänstertomtar har alltid haft svårt för fri debatt. Inte konstigt att alla kommuniststater blivit diktaturer.

Att vara hånfull gynnar knappast heller debatten.

Missförstå mig inte, jag tycker också att det hela är ack så dråpligt underhållande, men vilken funktion fyllde kommentarerna från Flashback-mobben? Det jag såg var ju ren skadeglädje. Så jävla onödigt. Dels för att det ger vatten på den kvarn som maler på om de känslokalla Flashback-rasisterna, men kanske främst för att evenemanget nu är bortplockat så att vi inte längre kan följa utvecklingen av "stöldgalan".
Citera
2014-07-28, 16:23
Medlem
Eftersom vänstermänniskorn hittills inte kunnat lägga ihop ett och ett så kommer de naturligtvis inte ta någon lärdom av detta.
Citera
2014-07-28, 17:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av senap
Att vara hånfull gynnar knappast heller debatten.

Missförstå mig inte, jag tycker också att det hela är ack så dråpligt underhållande, men vilken funktion fyllde kommentarerna från Flashback-mobben? Det jag såg var ju ren skadeglädje. Så jävla onödigt. Dels för att det ger vatten på den kvarn som maler på om de känslokalla Flashback-rasisterna, men kanske främst för att evenemanget nu är bortplockat så att vi inte längre kan följa utvecklingen av "stöldgalan".
Vad "gynnar debatten" då? Hur ska en svensson som jag bemöta feminist-rom-hysterikor som "tappar" sina mobiler vid ett evenemang för och med zigenare? "Det var säkert nazister som infiltrerade vår statsfinansierade multi-kulti-fest!". Nää, jag tror inte ens att Gudrun skulle våga ta den approachen..

"Evenemanget" må vara "bortplockat", men "internet glömmer aldrig". Jag har sparat ner deras präktiga multikulturella hemsida som PDF. Och jag tror inte att jag är ensam. Googla "expo sievert öholm zigenare" och kolla första träffen.
Senast redigerad av oirutetuieort65 2014-07-28 kl. 17:14.
Citera
2014-07-28, 17:34
Medlem
Solrozs avatar
Så sjukt roligt

Älskar att dom skyller beteendet på fattigdom
Citera
2014-07-28, 17:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CannonDorf
Du är, som så många andra, uppenbarligen helt oförmögen att se den fantastiska ironin i att att zigenarna, som normalt funtade människor vet att de gör, bedrivit stöldturné på sin egen "tycka synd om de stackars romerna-gala".

Varför skulle vi bli bespottade? Det är inte vi som är verklighetsfrånvända och korkade. Kommer du på mig, på bar gärning, med att vara såhär fruktansvärt jävla korkad så kommer jag också acceptera att jag blir häcklad.

Du kan gärna få ge bort alla dina ägodelar och sitta och onanera till din egen godhet om du vill. Jag skänker inte bort mina surt förvärvade slantar till tjuvar.

Kan inte bjuda in dem, restriktionerna hindrar. Men ni andra kan visa medmänsklighet och ge dem lite omtanke. En ny bekantskap ni inte kommer att glömma, minnen ni kommer att sakna.
Citera
2014-07-28, 17:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mister-Serioso
Usch så otäckt med alla rasister och fascister som skadeglada jublar i kör. De skriver av sina aggressioner och hetsar varandra med anekdoter och hörsägen, de vet inte till sig i sina obehagliga försök att skylla på samhällets utsatta och undangömda medborgare. Alla hånfulla kommentarer ger en dålig smak, snart kommer er tur att bli bespottade. Ge nu dessa utstötta en möjlighet till ett drägligt liv utan att ni gör det ännu svårare. Var medmänniskor och dela med er. Se positivt på varandra, sträck ut en gemenskapens hand och bjud hem era olycksbröder och systrar. Det skulle många må bättre av.
Håller med dig,agendan denna kväll var att dela med sig.
Citera
2014-07-28, 17:45
Medlem
Kosacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oirutetuieort65
Vad "gynnar debatten" då? Hur ska en svensson som jag bemöta feminist-rom-hysterikor som "tappar" sina mobiler vid ett evenemang för och med zigenare? "Det var säkert nazister som infiltrerade vår statsfinansierade multi-kulti-fest!". Nää, jag tror inte ens att Gudrun skulle våga ta den approachen..

"Evenemanget" må vara "bortplockat", men "internet glömmer aldrig". Jag har sparat ner deras präktiga multikulturella hemsida som PDF. Och jag tror inte att jag är ensam. Googla "expo sievert öholm zigenare" och kolla första träffen.

Vad menar du med att det är bortplockat?
När man går in på deras hemsida http://www.cyklopen.se/ ligger annonsen om "Discoteca Stödfestival för EU-migranterna" kvar, lite längre ner på sidan. För det är väl den det hela handlar om?

Men för säkerhets skull sparade jag ner bilden till min dator, så man kan lägga ut den senare, utifall att den skulle tas bort. Det är för bra alltså!
Citera
2014-07-28, 17:53
Medlem
WalterSullivans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mister-Serioso
Kan inte bjuda in dem, restriktionerna hindrar. Men ni andra kan visa medmänsklighet och ge dem lite omtanke. En ny bekantskap ni inte kommer att glömma, minnen ni kommer att sakna.

Varför ska jag sympatisera med organiserad brottslighet och folk som skräpar ner värre än orcer?

Vänstermupparna skaffade ju bekantskap med dem utsatta ziggarna och titta hur det gick, dem lär sent glömma deras snodda mobiler för 6 tusen kr
Citera
2014-07-28, 18:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LasseHansson
Jag tror du har helt rätt. Första gången jag noterade fenomenet var hos en känd antirasist i...Sundsvall, tror jag det var. Många år sedan. Han ledde "fem i tolv"-rörelsen, som skulle sätta stopp för det växande hotet mot Sverige (rasismen alltså, om nu någon trodde något annat). Hans dotter blev mördad av sin asylsökande pojkvän. Inga slutsatser drogs av detta. Kampen för ökad invandring från tredje världen fortsatte med oförminskad glöd.

Jag har svårt att förstå det rent psykologiskt, men jag tror det är nyckeln till den svenska migrationspolitiken. Ju mer kaos, sorg och smärta man skapar, desto tydligare visar man att man är villig att offra allt för den goda saken. En bieffekt är förstås att även övriga medborgare, med en annan syn på migrationspolitiken, drabbas av den storsinta generositetens effekter...men det kan de gott ha, eftersom de är onda och hårdhjärtade människor.

Namnet Cyklopen är för övrigt sällsynt väl valt. Cykloper är som bekant helt enögda, och den mest kända (Polyfemos) fick dessutom sitt enda öga utstucket av inresta främlingar.

Du tänker på kackerlackan Stig Wallin? (FB) Mordet på Sara Vestin i Härnösand, 1989. Hans dotter Sara Vestin startade "5i12", men blev raskt mördad av en överkåt eritrean. Så vad gör en pappa vars dotter har blivit knivslaktad (tillsammans med en annan tjej som alltid glöms bort, hon kanske inte var med i "5i12"?)? Jo han engagerar sig genast i mer "flyktingmottagande", och får bl.a. priset för "Årets vänligaste svensk (1993), H. M. Konungens medalj (1992), Utrikespressens förenings pris (1994), Humanpriset (1996) och "Lokala Nobels fredspris". Han borde ha fått "Böj-huvudet-i-skam-och underdånighet"-priset, följt av livstids internering.

Jag brukar åka förbi Härnösand minst ett par gånger per år, och om det inte är så mycket folk på kyrkogården så brukar jag faktiskt stanna och pissa på hans grav. Jag vet att det är en meningslös symbolisk gest, men det känns j-igt bra efteråt... Graven är lätt att hitta.

Sara hade nog varit glad om negern hade nöjt sig med pengar (nästan inga hade mobiltelefon då) istället för att ta hennes och hennes kompis liv...
Senast redigerad av oirutetuieort65 2014-07-28 kl. 18:26.
Citera
2014-07-28, 18:21
Medlem
Gullinkambes avatar
En fantastisk händelse, stor komik! Jag tror att zigenarna är ännu mer nöjda med en sådan här räd, att blåsa dem som verkligen tror på dem. Lite som det judiska chutzpah: fräckhet upphöjt till konst.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in