2014-07-28, 12:11
Medlem
"Om du blev av med din mobil, skicka ett pm till Elin"
Vad ska Elin göra, gå ut till tattarlägret med en lista på mobiler och fråga om hon kan få tillbaka dom?
Citera
2014-07-28, 12:12
Medlem
Storalfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JBernard
Lite komiskt är det allt. Men man får beundra zigenarna för sin förslagenhet och sin fullständiga avsaknad av tacksamhet och konsekvensanalys. Vore intressant att höra hur dom bestulna resonerar och hur dom tacklar detta.

Håller med. Blödiga är det sista man kan anklaga zigenarna för att vara.
För övrigt en alldeles fantastisk händelse, sällan har brottsoffer haft sig själva att skylla så mycket.
Citera
2014-07-28, 12:18
Medlem
MonkeysOnParoles avatar
Detta kommer bara göra deltagarna ännu mer övertygade om sin sak: "jag har minsann fått mobilen stulen av tattare, men är ändå inte rasist!"
Citera
2014-07-28, 12:21
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MegaFet
Vad ska Elin göra, gå ut till tattarlägret med en lista på mobiler och fråga om hon kan få tillbaka dom?
Förmodligen är det just det som är deras plan. Att vädja till zigenarnas känsla för heder & ärlighet.
Citera
2014-07-28, 12:29
Medlem
Citat:
Tror faktiskt att hon tänkt göra det, hon hade själv blivit av med sin telefon någon dag innan eventet men den fick hon tillbaka efter hon hade skällt ut någon. Man kan ju tro att hon har traffat Z någon dag före eventet och då förlorat sin telefon men hon visste var hon skulle leta.
Citera
2014-07-28, 12:30
Medlem
Hysteriskt kul! De papperslösa förnekar sig inte och vänster-packet skämmer ut sig totalt. Allt är som vanligt med andra ord.......
Citera
2014-07-28, 12:32
Medlem
Om de ska få ut någon försäkring så måste de väl göra en polisanmälan om stölderna, undrar om de är villiga att göra det och peka ut Z.
Citera
2014-07-28, 12:46
Medlem
karlolof89s avatar
Undrar hur dom tänker nu när fördomarna har besannats framför deras ögon. Säger dom till polisen att det var en rom som var väldigt närgången och misstänker att telefonen blev stulen just av en zig. så är dom rasister. Jag tycker dom får skylla sig själv. Dom har bättre använding av telefonjävlarna eftersom dom är fattiga. Visa lite solidaritet och köp en ny telefon era vänsterpulver hahahaha
Senast redigerad av karlolof89 2014-07-28 kl. 13:03.
Citera
2014-07-28, 12:46
Medlem
Citat:

Ungefär så. Arrangörerna vet uppenbarligen vilka de skyldiga är (surprise) och nu återstår att snällt be de "EU-Migranterna" om de kan överväga att lämna tillbaka mobilerna. Om de inte vill det är det fullt förståeligt med tanke på svenskarnas rasism de utsätts för.
Citera
2014-07-28, 12:54
Medlem
Under---18s avatar
Jävlar! Är zigenare verkligen ficktjuvar? Hur lyckas man inte märka att någon stoppar ner handen i fickan och plockar telefonen
Citera
2014-07-28, 12:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MonkeysOnParole
Detta kommer bara göra deltagarna ännu mer övertygade om sin sak: "jag har minsann fått mobilen stulen av tattare, men är ändå inte rasist!"

Jag tror du har helt rätt. Första gången jag noterade fenomenet var hos en känd antirasist i...Sundsvall, tror jag det var. Många år sedan. Han ledde "fem i tolv"-rörelsen, som skulle sätta stopp för det växande hotet mot Sverige (rasismen alltså, om nu någon trodde något annat). Hans dotter blev mördad av sin asylsökande pojkvän. Inga slutsatser drogs av detta. Kampen för ökad invandring från tredje världen fortsatte med oförminskad glöd.

Jag har svårt att förstå det rent psykologiskt, men jag tror det är nyckeln till den svenska migrationspolitiken. Ju mer kaos, sorg och smärta man skapar, desto tydligare visar man att man är villig att offra allt för den goda saken. En bieffekt är förstås att även övriga medborgare, med en annan syn på migrationspolitiken, drabbas av den storsinta generositetens effekter...men det kan de gott ha, eftersom de är onda och hårdhjärtade människor.

Namnet Cyklopen är för övrigt sällsynt väl valt. Cykloper är som bekant helt enögda, och den mest kända (Polyfemos) fick dessutom sitt enda öga utstucket av inresta främlingar.
Citera
2014-07-28, 12:55
Medlem
envackerblommas avatar
så brudarna o hbtq-hens har i värmen ytterst lättklädda dansat loss halvnakna för o hetsa zigenarna - kläder . väskor legat kvar en bit från dansgolvet - va fan - detta är brottsprovokation!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in