2014-07-28, 15:01
Medlem
Kafferastens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zizacon
Dock tror jag att det mörkas en hel del sånt här, där en del spelare - som helt enkelt inte borde spela av hälsoskäl - gör det ändå för att de är så pass bra.

Jag tror att det är anledningen till att klubbar som QPR och Newcastle plockat in honom trots allt medans man inte vill chansa i en större klubb. Liverpool visste kanske inte exakt hur hans tidigare tester sett ut. Sen finns möjligheten så klart att felet har blivit värre, eller att det också är något annat förutom hjärtfelet. Han har ju haft problem med knät också.

Jaja beslutet är taget och jag hoppas att Liverpool nu går efter typ Lacazette, Firmino eller Shaqiri istället som offensiv pjäs. Möjligen att en Kevin Volland skulle vara intressant också. Kan dock se Rodgers föredra typ Jay Rodriquez eller Bony.
2014-07-28, 15:15
Medlem
IfIWereAGirls avatar
Calum Chambers är klar för Arsenal. Presenteras när som.
2014-07-28, 15:30
Medlem
David Ornstein:
Chambers expected to be announced on Mon, will join Austria camp. Ospina fee about £3m & #AFC still in market for DMF + DF if Vermaelen goes
2014-07-28, 16:15
Medlem
nitinitis avatar
Calum Chambers ännu en överskattad brittisk spelare. 20 miljoner euro för honom? Har Wenger sneat helt eller? Men just det ja, han är ju prövad i bpl så han är nog värd pengarna...
Senast redigerad av nitiniti 2014-07-28 kl. 16:18.
2014-07-28, 16:20
Moderator
zanteras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nitiniti
Calum Chambers ännu en överskattad brittisk spelare. 20 miljoner euro för honom? Har Wenger sneat helt eller? Men just det ja, han är ju prövad i bpl så han är nog värd pengarna...

Om han inte spenderar för lite så spenderar han för mycket. Priset är nog i överkant, men man vet aldrig med potential. Chambers kan mycket väl vara England's bästa högerback om några år. Jag är mer överraskad av att Wenger lägger nästan 30 miljoner pund på 2 stycken högerbackar i samma fönster, men Chambers är väl en ganska flexibel spelare som troligtvis kommer blomstra i Arsenal. Svårt egentligen att ifrågasätta Wenger's öga för talang. Kolla på spelarna han tagit till Arsenal från Southampton redan, och hur bra de har blivit.
2014-07-28, 16:42
Medlem
Emolls avatar
Chambers helt klart för Arsenal nu. Sitter på bussen på väg till Österrike o tar selfies med Szczesny
2014-07-28, 16:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av zantera
Om han inte spenderar för lite så spenderar han för mycket. Priset är nog i överkant, men man vet aldrig med potential. Chambers kan mycket väl vara England's bästa högerback om några år. Jag är mer överraskad av att Wenger lägger nästan 30 miljoner pund på 2 stycken högerbackar i samma fönster, men Chambers är väl en ganska flexibel spelare som troligtvis kommer blomstra i Arsenal. Svårt egentligen att ifrågasätta Wenger's öga för talang. Kolla på spelarna han tagit till Arsenal från Southampton redan, och hur bra de har blivit.

Lägg ner nu, du vet mycket väl att man inte kan vara bra om man är född i Storbritannien!
2014-07-28, 16:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av jdahl
Jo Rodrigo är en intressant spelare, tycker Valencia har värvat riktigt bra med André Gomes, Rodrigo och Otamendi.

Enzo Pérez är i princip klar för de också.
2014-07-28, 17:05
Medlem
Emolls avatar
Var fick Valencia pengar ifrån nu helt plötsligt?! Ska erkännas att jag har bristande koll på spansk fotboll, men var inte det en klubb i yppersta ekonomiska kris? Med tal om sälja arenan t.o.m osv...
Nu värvar det ju otroligt friskt.
2014-07-28, 17:14
Medlem
hakansukkurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emoll
Var fick Valencia pengar ifrån nu helt plötsligt?! Ska erkännas att jag har bristande koll på spansk fotboll, men var inte det en klubb i yppersta ekonomiska kris? Med tal om sälja arenan t.o.m osv...
Nu värvar det ju otroligt friskt.
60m Eur fran Chinesen Peter Lim
EDIT: ej chines, fran singapor och tror han bjod pa ManU och Liverpool for ngra ar sedan. Delagare i McLaren. Kul typ.
Senast redigerad av hakansukkur 2014-07-28 kl. 17:20.
2014-07-28, 17:18
Medlem
FlintWestwoods avatar
http://instagram.com/p/q_8x3VAD8K/?modal=true

Sådär ja, bara undersökningen kvar

EDIT: 2a på bollen
Senast redigerad av FlintWestwood 2014-07-28 kl. 17:20.
2014-07-28, 17:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nitiniti

Du är ju sanslös. Största gnälleröven på hela Flashback. Men håller man på Milan förstår jag att livet är surt.

Dessutom är just ytterbackar något britterna faktiskt är bra på. Att han kommer ifrån Southampton gör inte saken sämre.

Dyr, ja. Dålig värvning? Nepp.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in