2014-07-27, 23:36
Moderator
zanteras avatar
Har inte Real någon från egna leden som kan agera striker i reserv? Hört mycket om Jese, men har ingen koll på om han är winger/striker eller mittfältare. Annars borde de kanske sikta på att ta in en anfallare som är bra nog att kunna hoppa in när så behövs, men inte så bra att det skapar en obalans. Benzema bör vara förstavalet och en eventuell värvning skulle då vara ett klart andraval.
2014-07-27, 23:48
Medlem
TKD_1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zantera
Har inte Real någon från egna leden som kan agera striker i reserv? Hört mycket om Jese, men har ingen koll på om han är winger/striker eller mittfältare. Annars borde de kanske sikta på att ta in en anfallare som är bra nog att kunna hoppa in när så behövs, men inte så bra att det skapar en obalans. Benzema bör vara förstavalet och en eventuell värvning skulle då vara ett klart andraval.

Det behövs någon som kan göra större avtryck än vad t.ex. Morata gjorde. Jese spelar på kanten.

En sån spelare hade varit det bästa. Jag vet inte vem man borde gå för nu men jag föredrog Vela (han kan spela på flera positioner, inklusive som anfallare) innan Sociedad köpte honom.
2014-07-27, 23:50
Moderator
zanteras avatar
Har inte Ronaldo spelat som spets några gånger?
2014-07-27, 23:53
Medlem
TKD_1337s avatar
Citat:
Har inte Ronaldo spelat som spets några gånger?

Jo, men han är som bäst när han får yta att löpa på. Samma med Bale.
2014-07-27, 23:56
Medlem
Ledarens avatar
Har planerna med Negredo fallit isär eller hur står det till där?
2014-07-28, 00:02
Medlem
TKD_1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ledaren
Har planerna med Negredo fallit isär eller hur står det till där?

Medierna nämnde det men sen skadade Negredo sig. Han kan ju såklart fortfarande vara intressant.

Citat:
Lovren är klar för LFC.

http://www.bbc.com/sport/0/football/28492306

Citat:
Another player is promoted from Liverpool reserves, as Lovren moves up for £20m: http://www.itv.com/sport/football/article/2014-07-27/liverpool-sign-20m-defender-lovren-from-southampton/

https://twitter.com/itvfootball/status/493504091168182273

Senast redigerad av TKD_1337 2014-07-28 kl. 00:10.
2014-07-28, 00:23
Moderator
zanteras avatar
Får säga att Liverpool har gjort ett bra jobb med att bredda, men samtidigt behövs det nog en riktigt stor värvning för att verkligen visa alla att man menar allvar. Suarez har försvunnit. Försök få in en spelare som Cavani t.ex. Om nu Cavani inte fungerar, eller att man inte ser syftet i en anfallare så bör man kanske iaf landa en stor profilvärvning någon annanstans i laget.
2014-07-28, 00:51
Medlem
Citat:
Lol. Chambers ryktas till Arsenal och Schneiderlin ryktas till Spurs just nu är väl det jag hör. Vilka spelare har man köpt in? Pellé var det va?

Undrar lite vem som blir Pools fjärde köp från Saints bara? De aktiverade ju precis denna:
https://pbs.twimg.com/media/BtlF1NtIcAAG5mS.jpg

Skämt åsido, ja Graziano Pelle har köpts in i alla fall. Ryktas väl lite om Forster och Vlaar också. Trodde den där Pelle var en stor talang för framtiden men är ju tydligen en 28-årig italienare. Jaja, hans facit o Feyenoord är inte att leka med iaf.
2014-07-28, 01:07
Medlem
Puckotts avatar
Citat:
Får säga att Liverpool har gjort ett bra jobb med att bredda, men samtidigt behövs det nog en riktigt stor värvning för att verkligen visa alla att man menar allvar. Suarez har försvunnit. Försök få in en spelare som Cavani t.ex. Om nu Cavani inte fungerar, eller att man inte ser syftet i en anfallare så bör man kanske iaf landa en stor profilvärvning någon annanstans i laget.
Håller med. En ny högerback och en "marquee signing" vore mumma. Har dock ingen aning om vem den där stora spelaren skulle kunna vara. Gällande högerbackar är det bara att välja vem som helst då denne omöjligt kan vara sämre än GlenJo.
2014-07-28, 01:18
Medlem
zizacons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kafferasten
Fy fan vad synd om Remy att få det här beskedet efter att ha åkt till USA och grejat med allt. Vem vill plocka han nu? Stannar han i QPR? Tråkigt för Liverpool känner jag ju så klart men tänker mest på grabben och hur han måste känna.

Känner ingen större tillit till Liverpool vad gäller förmågan att värva vettigt. Vad skit som helst kan komma in istället nu.

Jag tycker också väldigt synd om Remy, men samtidigt var det ju känt sedan innan att han hade sådana här problem - så det kan ju inte gärna ha kommit som en blixt från klar himmel direkt.

Hela historien känns mest konstig dock. Jag menar Remy har ju trots allt lyckats ta sin in i både Marseille, QPR och Newcastle tidigare så något jättefel på hälsan kan det knappast vara. Liverpool bör ju samtidigt rimligtvis ha känt till detta. Så vad är det som upptäckts i läkarundersökningen som nu får Liverpool att backa?

Samtidigt kan jag någonstans också tycka att hälsan måste gå först, så om det verkligen är någonting med Remy som läkarna anser att man inte bör spela fotboll med, så borde han inte spela i någon annan klubb heller (det borde egentligen FA eller UEFA ha något regelverk för). Dock tror jag att det mörkas en hel del sånt här, där en del spelare - som helt enkelt inte borde spela av hälsoskäl - gör det ändå för att de är så pass bra.
2014-07-28, 02:13
Medlem
thejams avatar
Citat:
Har inte Real någon från egna leden som kan agera striker

Eero Markkanen
2014-07-28, 09:26
Medlem
Väldigt tyst om Rodrigos transfer till Valencia. Är det inte en klasspelare vi pratar om här? Har för mig Mourinho var ute efter honom tidigare och att han ändå värderas rätt högt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in