Citat:
Ursprungligen postat av
Kreh
Testo-U, finns det att köpa i Sverige? Har aldrig sett det, och jag har letat igenom alla svenskar shoppar jag känner till.
Hej.'
nu vet jag ej vem som vill ha en lång ester,men ivärsta fall får man hugga stora mängder av d.pharmas susta350mg/ml som inehåller en lång ester+enanthate som är relativt lång ester oxå!
Vet att jag sett just detta prepp ngn stans tidigare,men kanske ej finns i lager längre?
själv problem att hitta Testo.Suspension(är en riktigt bra kick startare,men kan dock vara rejält plågsam och jobbig vid längre tids användning"kört med aquaviron amps förr,högg 3ggr/d under 12v=aaaaal o rent djurförsök,men går ur fort o ihop med oral perfekt för att kicka in pct kuren rätt snabbt inpå efter avslut,va just de som va tanken=korta kurer med snabb testot suspension+orala prepp(tid allt från 8v-12v/gng!
MVH?lycka till med att hitta detta testot!(jobbigt när man behöver ngt o ej får tag på detta inrikes,finns ju utrikes på gröna shoppar,men att beställa från syd amerika=stooor tull risk numera,gick fin fint under 80-90talet ända fram t 2008 för mig personligen,då han tullen ifatt efter mer än 10års utrikes handlande,så allt e dyrare,mindre utbud o i viss mån ej apoteks prepp/vetrinärt o mänskligt tillverkade prepp,som det finns gott om i syd amerika,el iaf gjort förr under 90talet när man körde på från den kontinenten som mest(winstrol inj+suspension+dive annat t bra pris,men fan så låååång frakt tid,ända upp till 2mån ibland
Nerobol5