Citat:
Ursprungligen postat av
LKVN
Du får tycka och tro att han är som vem som helst när det är lämpligt, han anses än dock som säregen även av HR när det passar. Men ifall du läser domen ordentligt så ser du dock att dom
väljer fritt, precis som du vad dom vill eller inte vill tro på i hans "berättelse". Flaskor i
rumpestumpen inte så mycket,tejprullar en hel del. Det är en av den värsta, mest svävande och ojämna dom jag någonsin läst och nej han har inte handlat i affekt!!
Dom bedömer de bevisen som läggs fram och tar upp vad han sagt. Det håller inte.
Säregen är nog ett bra namn förövrigt, men det handlar inte om att inte tro på honom utan det som läggs fram emot honom sopar bort det han säger.
Det är alltså den enklaste förklaringen en anklagad tar till det är ditlagt och jag har inte gjort något.-
Jag har läst den här domen flera gånger och tar fram det dom verkligen säger. Och hur dom resonerar om vad just KJ säger. Han körde med att säga att han kört med flaska för att sen få ränneskita och inte dyka upp till mötet med sin vän. Det va väl så att det va den dagen man hittade första fyndet har jag för mig. Kan man festa och dricka öl och ha flickvänner bör man kunna knyta skorna och han är bevisligen fullt kapabel till att döda och stycka samt dumpa.-
Ja, han är kapabel till en del medan hans föräldrar och andra vill ha honom nästan förståndshandikappad. Det är han dock inte.