2014-07-27, 09:41
Medlem
Skranks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alex P. Keaton
Fake? Hur som, här är en bild.

https://twitter.com/footsiefootball/status/493200162404454401/photo/1

Ja, fake. Exakt samma bild som denna på Suarez tröja. Samma kvinna som står i vänstra hörnet och kollar kläder. Photoshopat.

http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2014/07/07/article-2683724-1F758BCD00000578-77_638x576.jpg
2014-07-27, 12:13
Medlem
NU är det klart, Ospina till Arsenal.
2014-07-27, 12:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Halshuggning

Härligt!
2014-07-27, 12:32
Medlem
Emolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Halshuggning

Bara en defensiv mittfältare, mittback och en striker (hade varit optimalt) kvar då.
2014-07-27, 13:06
Medlem
Germanofils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skrank
Ja, fake. Exakt samma bild som denna på Suarez tröja. Samma kvinna som står i vänstra hörnet och kollar kläder. Photoshopat.

http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2014/07/07/article-2683724-1F758BCD00000578-77_638x576.jpg
Ha ha. Det var som fan.
2014-07-27, 13:07
Medlem
Känns klockrent. Återstår och se hur det blir med speltiden. Grym målvakt, dessutom bara 25 år gammal. Personligen vill jag nog ha honom före polacken men är säker på att Wenger har lovat Szczesny att få fortsätta som förstamålvakt.
2014-07-27, 13:29
Medlem
Inte officiellt ännu, men det verkar mer eller mindre klart att Griezmann är klar för Atletico. Real Sociedad vill att Atletico ska betala vinstskatt utöver utköpsklausulen - så priset hamnar på 37 miljoner euro. Basker är fan jobbiga att förhandla med.
2014-07-27, 13:38
Medlem
zizacons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VanDenBerg
Känns klockrent. Återstår och se hur det blir med speltiden. Grym målvakt, dessutom bara 25 år gammal. Personligen vill jag nog ha honom före polacken men är säker på att Wenger har lovat Szczesny att få fortsätta som förstamålvakt.

Det blir nog utmärkt som sagt, om inte Szcz presterar så har vi en som snor platsen för honom. Får man in Chambers också så känns det som Arsenal har förstärkt trupp och ersättare riktigt bra, åtminstone i defensiven. Särskilt om man lyckas plocka en anständig defensiv mittfältare också.

Själv är jag dock lite orolig över anfallet. Är det meningen att Podolski ska vara anfallsreserv nu? Ärligt talat hade jag helst sett att man sålt någon ytter och tagit in en mer renodlad anfallare som backup till Giroud - typ på Demba Bas eller Remys nivå. Inget överdrivet men en person som kan göra jobbet om Giroud blir skadad. Eller tänker man att Joel Campbell ska agera anfallare?
2014-07-27, 13:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Emoll
Bara en defensiv mittfältare, mittback och en striker (hade varit optimalt) kvar då.

Bara och bara...

Det kan ha varit i den här tråden som någon menade att Chambers även kan lira som defensiv mitt och mittback. Men han kan nog inte ses som en fullt duglig ersättare på samtliga positioner (jag har inte sett honom och lägger ingen värdering i hans kvaliteter), det behövs fler spelare och speciellt på mittfältet behövs en kvalitetsspelare som kliver rakt in i elvan.

Campbell + pengar för Balotelli är nog för bra för att vara sant. Men Campbell är väl ändå inte tillräckligt högt värderad för att vara värd att behålla och då kan han lika gärna användas för att dra ner priset på risken Balotelli.
2014-07-27, 13:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av plasil
Bara och bara...

Det kan ha varit i den här tråden som någon menade att Chambers även kan lira som defensiv mitt och mittback. Men han kan nog inte ses som en fullt duglig ersättare på samtliga positioner (jag har inte sett honom och lägger ingen värdering i hans kvaliteter), det behövs fler spelare och speciellt på mittfältet behövs en kvalitetsspelare som kliver rakt in i elvan.

Campbell + pengar för Balotelli är nog för bra för att vara sant. Men Campbell är väl ändå inte tillräckligt högt värderad för att vara värd att behålla och då kan han lika gärna användas för att dra ner priset på risken Balotelli.

Vet inte om du syftar på mig men jag skrev i alla fall att Chambers kan spela på dessa positioner. Men givetvis var det inte menat som att "nu behöver vi inte köpa någon defensiv mittfältare eller mittback". Det hoppas jag var uppenbart.

Poängen var snarare att Chambers har potential, likt t.ex. Phil Jones, att lira på ett par olika positioner.
2014-07-27, 14:11
Medlem
Emolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av plasil
Bara och bara...

Förstår inte hur folk kan vilja offra Campbell, (med sån enorm potential) för Balotelli... O då även behöva slänga in cash emellan. Skulle inte byta bort Campbell om jag så fått Balotelli + pengar. Han är en bortskämd snorvalp på plan som har stagnerat i utvecklingen.
2014-07-27, 14:27
Medlem
4522s avatar
Får se om Ospina hittar jämnheten som behövs i en större klubb, tidigare har han blandat och gett en hel del, ofta stark i dom stora ligamatcherna. Lyckas han med det så är han givetvis ett bra köp.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in