Citat:
Ursprungligen postat av
Namibia1
För att mordet inte skett i lägenheten.
Det kan mycket väl ha skett där.
Det utesluts inte alls i domskälen.
Så att sitta här och påstå med bestämdhet att det är omöjligt att mordet begåtts i
grabbens mysiga lilla lya ska man nog avhålla sig ifrån lämpligtvis.
Styckningen däremot har väl förmodligen ägt rum någon helt annanstans.
Jag tror för min del att KJ for iväg till föräldrahemmet med offrets kropp därbak och hämtade
verktyg lämpliga för kroppsdelande varefter "akten" genomfördes på ett ställe där killen
trodde sig vara säker från all upptäckt och kunde "jobba" i ro.