2014-07-24, 20:21
Medlem
SummaSummarums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Golonka
Tänk er 100 000 s.k displaced persons i Sverige. En naturkatastrof som inneburit att 100 000 svenskar saknar mat för dagen och tak över huvudet och att de är skadade i varierande grad efter att ha exponerats för någon form av fara... Det hade varit en KATASTROF vars omfattning vi aldrig tidigare sett här i landet och det hade inneburit utomordentliga påfrestningar på samhället. Skarpa beslut hade varit av nöd. Olika former av "läge" hade proklamerats. Vi hade förmodligen behövt mobilisera allt möjligt av frivillighet och myndigheter för att möta problemet och i media hade rubrikerna lyst kolsvarta!

Men detta förbigås med största möjliga tystnad.... Sminkandet av grisen är i full gång!!
Ja och detta är det tänkt att vi skall hantera varje år, utan ände, i ökande omfattning, tills dess att allt som återstår av svenskarna är en folkspillra som baxnar under bördan av att behöva bära halva tredje världen på sina axlar.

"Ett kulturellt folkmord utförs inte genom att döda, utan åsyftar snarare en process med massiv invandring av främmande etniska grupper så att den i området tidigare dominerande gruppen förvandlas till en alltmer försvinnande folkspillra."
http://sv.wikipedia.org/wiki/Kulturellt_folkmord
Citera
2014-07-24, 20:24
Medlem
Min-Mammas avatar
Har någon chockerande rapport dykt upp än?

54 delsidor och ingen bra sammfattning i inlägg ett, gör att jag frågar, så bespara mig "sök" och "läs tråden".

Snälla snälla med socker uppe på.
Citera
2014-07-24, 20:32
Medlem
Sodomizer-s avatar
Nån som har någon uppskattning hur många det blir totalt med anhöriga etc?
Citera
2014-07-24, 20:40
Medlem
Varför så många domedagsprofetior? Vita människor är fortfarande i majoritet landet och fortsätter att vara det ett tag framöver, och även om det ändrar sig så har vita människor makt och i skarpt läge håller vita människor ihop. Jobb skapas av vita människor och ges till vita människor.

Nej ingen bryr sig om detta, semestern är i full gång och vita människor regerar i Sverige. Detta är ingen bomb, alla har redan förstått att Sverige i framtiden är ett uppdelat samhälle ganska likt USA med rika, vita och enstaka mörka människor på den ena sidan och ghetton fyllt med diverse på den andra.
Citera
2014-07-24, 20:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sellerii
Varför så många domedagsprofetior? Vita människor är fortfarande i majoritet landet och fortsätter att vara det ett tag framöver, och även om det ändrar sig så har vita människor makt och i skarpt läge håller vita människor ihop. Jobb skapas av vita människor och ges till vita människor.

Nej ingen bryr sig om detta, semestern är i full gång och vita människor regerar i Sverige. Detta är ingen bomb, alla har redan förstått att Sverige i framtiden är ett uppdelat samhälle ganska likt USA med rika, vita och enstaka mörka människor på den ena sidan och ghetton fyllt med diverse på den andra.

En transformation man kanske bör motsätta sig?
Citera
2014-07-24, 20:45
Medlem
fulnicks avatar
Beskrev ett skräckscenario (statistiskt) för ca: 2 år sedan i en annan tråd. Den ser inte längre lika överdriven ut...

Jag blev ifrågasatt då, men...

https://www.flashback.org/t1992840
Citera
2014-07-24, 20:47
Medlem
Kolonns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Min-Mamma
Har någon chockerande rapport dykt upp än?
)
Japp.

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article19267185.ab
Citera
2014-07-24, 20:54
Medlem
narkoluders avatar
Citat:

En smula trist bara för alla oss som i hela våra liv betalat världens högsta skatter i tron att vi skulle få ett fungerande välfärdssamhälle.
Om det är minsta lilla stake i Billström borde han säga upp sig omedelbart.
Men vad vet jag, hen har väl redan röven full...
Citera
2014-07-24, 20:59
Medlem
GoggeGogeliuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Danne90
Det är roligt att vissa anklagar vänstern direkt när det är under den borgliga regeringsmakten som alltid släpps in mest blattar.

Slår mig också! Det var likadant under Mr 500% -ränta Bildt 91-94 som nu under cirkusapan ReinSvält..

Säger inte att en vänsterregering varit bättre, men övertygad om att detta vansinne inte skett med en (S)-majoritetsregering.

Alla alliansväljare har fan ingen rätt att gnälla, ni får det spännande Sverige ni röstat för.
Citera
2014-07-24, 21:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av plishaggmi
En transformation man kanske bör motsätta sig?
Vad är alternativen?

Oavsett om invandringsströmmen slutar eller inte så är folkhemmet sen länge förlorat på grund av globalisering.

Industrin i Sverige är för dyr och lösningen på detta är såklart lönedumpning. Reinfeldt importerar arbetskraft som i framtiden kommer ha lika dåliga arbetsvillkor som de som jobbar i dagens industriländer medan den vita mannen cashar in sina stålar. Många svenskar kommer tyvärr att hamna i samma sits som importen men är man lite flitig så undviker man ju det, den vita mannen är alltså inte i så stor fara som ni vill utmåla i min mening.
Citera
2014-07-24, 21:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GoggeGogelius
Slår mig också! Det var likadant under Mr 500% -ränta Bildt 91-94 som nu under cirkusapan ReinSvält..

Säger inte att en vänsterregering varit bättre, men övertygad om att detta vansinne inte skett med en (S)-majoritetsregering.

Alla alliansväljare har fan ingen rätt att gnälla, ni får det spännande Sverige ni röstat för.

Hade S själva styrt så har jag väldigt svårt att se att det skulle ha gått såhär illa eftersom de faktiskt måste tänka på de som drabbas hårdast av invandringen, dvs. arbetarna. Det hade fortfarande gått käpprätt åt helvete och eftersom de dessutom hade haft feministerna, kommunisterna och miljömupparna att ta hänsyn till så hade det gått riktigt illa.

De enda som har rätten att klaga är ungdomarna (jag) som aldrig haft möjligheten att rösta samt de som blivit vilseledda av massmedia. De ungdomar som är sverigedemokrater (och liknande) måste känna ett enormt hat mot den generationen som förstörde allt för dem; det gör iallafall jag.
Citera
2014-07-24, 21:11
Medlem
Wittgensteins avatar
Citat:
Vad är alternativen?

Oavsett om invandringsströmmen slutar eller inte så är folkhemmet sen länge förlorat på grund av globalisering.

Industrin i Sverige är för dyr och lösningen på detta är såklart lönedumpning. Reinfeldt importerar arbetskraft som i framtiden kommer ha lika dåliga arbetsvillkor som de som jobbar i dagens industriländer medan den vita mannen cashar in sina stålar. Många svenskar kommer tyvärr att hamna i samma sits som importen men är man lite flitig så undviker man ju det, den vita mannen är alltså inte i så stor fara som ni vill utmåla i min mening.

Det är uppfriskande att allt fler vågar ta ordet "lönedumpning" i sin mun i samband med massinvandringen i Sverige, istället för att gömma sig bakom floskler som "medmänsklighet" och "solidaritet". Jag har sett den trenden ett tag nu även ute i verkligheten. Antar att det är det kommande maktskiftet som gör att folk vågar ta bladet från munnen.

Dessutom väldigt imponerande att högern lyckats få med sig den aningslösa, dreglande, apflocken på vänsterblocket i detta lönedumpningsprojekt. Det är bara att önska dem lycka till med att behålla det välfärdssamhälle de säger sig vurma för när det väller in 80000 nya resurskrävande lycksökare innanför gränserna varje år.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in